Kane potkaisi rankkarin yli maalin
Ihan säälittävän huono veto 2 metriä yli maalin rankkarista. Siihen meni englanninmahdollisuudet.
Kommentit (21)
Ihan oikein 2x rankkarimaali olisi jo vääryys. Tehkööt pelaamalla ne maalit.
Jännää kun on seurakaverit vastakkain.
Tottenhamin ukkeleita.
oi voi, miksi laittaa sama pelaaja aina vetämään. Kyllä se mokaa kun tarpeeksi monta kertaa sa rankkarin.
Itse petyin kun eilen näin paljon hehkutetun MESSIN kentällä näyttelemässä vaikka mitä pipiä... niin noloa, mies noin. Huh. Ei kaikki pelaajat tuollasia pussyja näyttäneet olevan, siksi hämmästytti että hänkö vielä joku palvottu pelaaja?
Vierailija kirjoitti:
Itse petyin kun eilen näin paljon hehkutetun MESSIN kentällä näyttelemässä vaikka mitä pipiä... niin noloa, mies noin. Huh. Ei kaikki pelaajat tuollasia pussyja näyttäneet olevan, siksi hämmästytti että hänkö vielä joku palvottu pelaaja?
Kyllä. Juuri hän. Syystä.
Tylsät pelit tänään. Eilen oli paljon enemmän jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä..?
Kyllähän nämä mm kisat on kuin käsikirjoitettu Englannin maailmanmestaruudelle...
8min yliaikaa? Kas kun ei 15min?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä..?
Syystä.
Olen kuitenki veikannut ranskaa mestariksi joten ne voittaa.
Rankkaria ei kannata mokata noissa peleissä.
koutsi kirjoitti:
Olen kuitenki veikannut ranskaa mestariksi joten ne voittaa.
Rankkaria ei kannata mokata noissa peleissä.
Ole huolehti. Eiköhän se kolmas rankkari vielä puhalleta Englannille. Helpoin lohko ja Senegaalia sen jälkeen. Fifa on täysin korrutiota täynnä ja ostettavissa....
Iso moka, no 4 vuoden päästä uusi yritys.
Jo imbesilli englantifanien takia toivon aina ettei Englanti voita mitään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syystä..?
Syystä.
Uskon että on taitava, mutta käytös nyt oli noloa ei siitä pääse yli eikä ympäri :D jotain nynneröä siinä oli, ei voi mittään. Vikkelät pikku jalathan sillä tuntui silti olevan.
Miksi sallitaan yhden ja saman miehen laukoa rankkarit?
No niin 8 minuuttia täynnä ja peli jatkuu... :)
Mikä ihmeen kane? Mikä se on? Puhu suomea.