Naapurin nainen viettää suihkussa/vessassa 20 minuuttia kerrallaan
Sellaista energiansäästöä...18 minuuttia kun saisi pois.
Kommentit (55)
Hanki saazta elämä, niin ei tarvitse kyylätä naapuria.
Vierailija kirjoitti:
Hanki saazta elämä, niin ei tarvitse kyylätä naapuria.
Sari salainenko siellä huutaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse istun kuumassa kylvyssä tunnin. Täytyy välillä lisätä kuumaa vettä. Ei kiinnosta paljonko se maksaa kun on rahaa riittävästi.
Meillä on lämmitystä vähennetty ja huusholli välillä niin viileä että lämmittelen kuumassa suihkussa itseäni että lihakset rentoutuu.
En välitä josko se vähän maksaa.
Niilläkin rahoilla mitä Sauli just pisti palamaan linnanjuhlissa ois lämmittäny koko tämän korttelin koko mun lopun elämän ajan.
Eikai se nyt niin paljon maksanut!
Mä tykkään lämmitellä kuuman suihkun alla. Saatan siis vain istua ja suihkutella itseäni helposti 20 min. Se on mun ainoa keino nauttia lämmöstä syksyn ja kevään välillä, joten se minulle suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Asuntoni katon läpi kulkee vesiputket ja kuulen aina kauhean suhinan kun naapurilla on hana päällä. Monesti täytyy hämmästellä kun siellä hana juoksee puolikin tuntia yhtämittaa, että taitaapa olla jotain kelan elättejä.
Taidat itsekin olla joutopummi, kun ehdit aikaa ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko aloitus provo, mutta itse jouduin tahtomattani yhteen aikaan kuuntelemaan joka ilta puoli yhdentoista jälkeen, kun naapuri alkoi pestä astioita juoksevan veden alla, pitkään ja hartaasti, ja sitten meni suihkuun, aina pitkään suihkuun. Veden kohina kuului asuntooni selvästi, koska oli niin myöhä ja muuten aivan hiljaista. Tuo iltarituaali kesti aina reilun tunnin. Meidän taloyhtiössä ei silloin ollut huoneistokohtaisia vesimittareita, ja sinä aikana, kun tuo naapuri asui talossamme vuokralaisena, vedenkulutus nousi ennätyslukemiin, mutta laski, kun hän muutti pois. Kyseessä oli kelan ja sossun ylläpitämä yksilö.
Mistä tiedät että oli kelan ja sossun ylläpidossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että naapurissa toisiaan rakastava pariskunta rakastelee suihkussa 20 min. Siksi siellä viivytään niin pitkään.
Ei ole miestä 3 vuoteen näkynyt mitä olen tässä asunut.
AP
Eihän tuollaiseen taloon uskalla kukaan miestä tuoda kylään jos kerran naapuritkin on kyylä. Kuuntelee kaikki suihkussa käynnit ja mahdolliset seksiäänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että naapurissa toisiaan rakastava pariskunta rakastelee suihkussa 20 min. Siksi siellä viivytään niin pitkään.
Ei ole miestä 3 vuoteen näkynyt mitä olen tässä asunut.
AP
Eihän tuollaiseen taloon uskalla kukaan miestä tuoda kylään jos kerran naapuritkin on kyylä. Kuuntelee kaikki suihkussa käynnit ja mahdolliset seksiäänet.
Yhyy, minä olen niin salainen, yhyy naapuri tarkkailee nyyh itkukohtaus ja turvaton tila
Hyi vit mitä kerrostalokyttääjiä.
Menkää töihin
Mitä jos säästää sitten muussa kulutuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Hyi vit mitä kerrostalokyttääjiä.
Menkää töihin
Pätee myös toisin päin. Se ei kuulu sinulle pätkääkään mitä tai ketä minä omasta asunnostani havainnoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko aloitus provo, mutta itse jouduin tahtomattani yhteen aikaan kuuntelemaan joka ilta puoli yhdentoista jälkeen, kun naapuri alkoi pestä astioita juoksevan veden alla, pitkään ja hartaasti, ja sitten meni suihkuun, aina pitkään suihkuun. Veden kohina kuului asuntooni selvästi, koska oli niin myöhä ja muuten aivan hiljaista. Tuo iltarituaali kesti aina reilun tunnin. Meidän taloyhtiössä ei silloin ollut huoneistokohtaisia vesimittareita, ja sinä aikana, kun tuo naapuri asui talossamme vuokralaisena, vedenkulutus nousi ennätyslukemiin, mutta laski, kun hän muutti pois. Kyseessä oli kelan ja sossun ylläpitämä yksilö.
Mistä tiedät että oli kelan ja sossun ylläpidossa?
Eläkeläisenä (vamhuksena) tai muuten syrjäytyneenä on aikaa seurata muiden elämää. Just saying...
Ensinnäkin minulla on kaksi asuntoa ja molemmissa suihkut. Mutta olen sen verran ympäristötietoinen, etten tunne tarvetta haaskata puhdasta vettä. Maailmassa on järkyttävä määrä ihmisiä, jotka joutuvat tulemaan toimeen vähällä vedellä, eikä kaikilla ole edes puhdasta juomavettä. Suomessakin voi tulla ilmastonmuutoksen myötä pulaa pohjavesistä ainakin alueellisesti.