Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nainen viettää suihkussa/vessassa 20 minuuttia kerrallaan

Vierailija
10.12.2022 |

Sellaista energiansäästöä...18 minuuttia kun saisi pois.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää veden ja energian tuhlaajat pitää saada kuriin koska me kaikki kärsitään kustannuksista.

Kerro meille tyhmille, miten suihkussa käyminen aiheuttaa sinulle kärsimystä tai kustannusta.

Vierailija
22/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tänään meni vähän pidempään kun annoin hiusnaamion vaikuttaa ja pesin sillä aikaa kaakelit. Vesi ei kuitenkaan juossut kuin mirto-osan ajasta.

Oikeesti.

Mä tein tänään ihan samat jutut 😆

Kalkinpoisto tukasta ja kaakeleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa pöntöllä istua niin pitkään kuin haluaa? Kun tuossa aloituksessa mainitsin vessan myös.

En vielä tiedä mitä se siellä tekee, mutta pesuhuoneeseen menee 20 minuutiksi kerrallaan.

AP

huh!

Vierailija
24/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee se puoli tuntia suihkussa. Se on mukava tunne se lämmin virtaava vesi ihoa vastan. Tulee vähän kesä mieleen ja sitten unohtuu sinne suihkun alle fiilistelemään.

Minulla menee minuutti tai kaksi, ja puhdasta tulee. En tunne tarvetta haaskata vettä litratolkulla puhdistautumiseeni enkä muutenkaan mene suihkun alle tunnelmoimaan.

Vierailija
25/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että naapurissa toisiaan rakastava pariskunta rakastelee suihkussa 20 min. Siksi siellä viivytään niin pitkään.

Vierailija
26/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tämmöisiä ihmisiä. Mitä ihmettä he tekevät siellä kun noin kauan menee?

Jos olisi kylpyamme, säästyisi vettä varmaan kuutio viikossa. Mutta ei.

Vierailija
27/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita naapuri keksiä itsellesi jotain muuta puuhaa kuin kytätä naapuriasi. Toi kyttäminen kuulostaa ihan sairaalta touhulta.

Vierailija
28/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa köyhää rupusakkia ärsyttää :) itsekin suihkuttelen just niin kauan kuin haluan, joskus useita kertoja päivässä, myös öisin, jos on sellainen tilanne. 20min menee helposti! Paskallakin istun ihan antaumuksella, sitä en tosiaan tiedä miksi kyttäät sellaista. Onko sulla ulostefetissi? Masturboitko ajatukselle siitä, että naapuri paskantaa ;)?

Kannattaa köyhän vaan jatkaa naapurin veden lorinan kellottamista ja asian vatvomista. Ehkä seuraavassa elämässä sullakin on vähän parempi rahatilanne.

Vierailija
29/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
30/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee se puoli tuntia suihkussa. Se on mukava tunne se lämmin virtaava vesi ihoa vastan. Tulee vähän kesä mieleen ja sitten unohtuu sinne suihkun alle fiilistelemään.

Minulla menee minuutti tai kaksi, ja puhdasta tulee. En tunne tarvetta haaskata vettä litratolkulla puhdistautumiseeni enkä muutenkaan mene suihkun alle tunnelmoimaan.

Niin mutta sä oletkin köyhimys, jolla ei ole varaa nauttia lämpimästä suihkusta. Et siis nyt tiedä mistä puhut, eli älä puhu, et voi ymmärtää kuitenkaan.

Vierailija
31/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun kuumassa kylvyssä tunnin. Täytyy välillä lisätä kuumaa vettä. Ei kiinnosta paljonko se maksaa kun on rahaa riittävästi.

Vierailija
32/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monia vammoja ja ne aiheuttavat omat haasteensa suihkussa. Eli peseytymiseni ei onnistu niin nopeasti kuin muilla.

Vierailija
33/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt ihan hirveetä ja moraalitonta. Se on varmaan joku vaativaa asiantuntijatyötä tekevä työuupumuksen partaalla oleva yksinäinen sinkku joka itkee siellä pahaa oloaan.

Pitäskö sun kysyä että tsrviiko hän apua siellä kylppärissä?

Vierailija
34/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tämmöisiä ihmisiä. Mitä ihmettä he tekevät siellä kun noin kauan menee?

Jos olisi kylpyamme, säästyisi vettä varmaan kuutio viikossa. Mutta ei.

Laskin tämän joskus. Meidän teini käy muutaman kerran viikossa 20-30 minuutin kuumassa suihkussa, jolloin kuumaa vettä kuluu 12 litran minuuttivauhdilla (josta 50% kuumaa) kuukaudessa noin 25 euron verran. Kylpyamme säästäisi tuosta ainakin puolet. Meillä oli edellisessä asunnossa amme ja mittari, eikä ikinä mennyt yhtä paljon vettä kuin nyt ilman ammetta, vaikka kesällä kasteltiin nurmikkoakin joka päivä.

Vierailija
35/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän aikaa lopulta naapurisi siellä pesuhuoneessa oleilee. Meillä laitetaan sauna kuumaksi joka päivä, koko kämpässä palaa valot sisällä ja ulkona, jouluvaloja on laitettu tulevienkin vuosien edestä ja suihkussa lotrataan kuumalla vedellä aivan minimissään se 20 minuuttia. Tiski- ja pyykinpesukone pyörivät joka päivä, parhaimmillaan kaksikin kertaa. Vielä on sähkönhinta sen 4 c/kwh ja koska tiedän, että tulevaisuudessa sähköyhtiö minut ryöstää, niin minähän käytän nyt tämän tilaisuuden hyväkseni ja tietoisesti TUHLAAN energiaa, koska mikään säästäminen tai pimeässä istuminen ei auta mihinkään.

Vierailija
36/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse istun kuumassa kylvyssä tunnin. Täytyy välillä lisätä kuumaa vettä. Ei kiinnosta paljonko se maksaa kun on rahaa riittävästi.

Meillä on lämmitystä vähennetty ja huusholli välillä niin viileä että lämmittelen kuumassa suihkussa itseäni että lihakset rentoutuu.

En välitä josko se vähän maksaa.

Niilläkin rahoilla mitä Sauli just pisti palamaan linnanjuhlissa ois lämmittäny koko tämän korttelin koko mun lopun elämän ajan.

Vierailija
37/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että naapurissa toisiaan rakastava pariskunta rakastelee suihkussa 20 min. Siksi siellä viivytään niin pitkään.

Ei ole miestä 3 vuoteen näkynyt mitä olen tässä asunut.

AP

Vierailija
38/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko aloitus provo, mutta itse jouduin tahtomattani yhteen aikaan kuuntelemaan joka ilta puoli yhdentoista jälkeen, kun naapuri alkoi pestä astioita juoksevan veden alla, pitkään ja hartaasti, ja sitten meni suihkuun, aina pitkään suihkuun. Veden kohina kuului asuntooni selvästi, koska oli niin myöhä ja muuten aivan hiljaista. Tuo iltarituaali kesti aina reilun tunnin. Meidän taloyhtiössä ei silloin ollut huoneistokohtaisia vesimittareita, ja sinä aikana, kun tuo naapuri asui talossamme vuokralaisena, vedenkulutus nousi ennätyslukemiin, mutta laski, kun hän muutti pois. Kyseessä oli kelan ja sossun ylläpitämä yksilö.

Vierailija
39/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaa muutta vuokra taloon joka on valmistunut vuonna 2000.ei sitä enen..Rakenuslain mukaan tivistetty niin ettei paskalla/ kusella käynti häiritse naapureita sen enempää suihkussa käynti.Sinne vaan lukemaan netti rakenuslaki vuodelta 2000.Miten tiivikisi talot äänieriteineen laki määrää rakentaa.Harmi että veikkavat jo 25-30 vuoden päästä ovat home taloja.Ilma kun tiivisteissä/ Eristeissä  ei pääse kiertää ymm

Vierailija
40/55 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ylikuluttajat pitäisi saada vastuuseen teostaan. Ei siellä suihkussa tarvii tuntikausia läträtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi