Entinen työpaikkakiusaaja 10 vuoden takaa laittoi kaveripyynnön
Mitäköhän tuosta pitäisi ajatella? Onkohan sormi lipsahtanut, kun on stalkannut profiiliani? Jotenkin aika ahdistavaa, nousee vanhat muistot ko. työpaikasta mieleen.
Kommentit (26)
En olisi missään yhteydessä. Onhan minulle kuitenkin tehty kaikkein sairaiten. :)
Umpihulluu ****** kavereineen vissiinkin kaiken takana.
Mitä siitä
Anna pyydellä
Hylkää pyyntö
Jos aito, varo. Voi kokea oikeudekseen lukea läpi ja ruotia sisältöjä. Samalla hyväksyminen voi "todistaa", ettei ole kiusannut ja sinä olet sairas, jos joskus muuta väität.
Minut kiusaaja poisti välittömästi Fb:stä ja teeskenteli minulle suuttunutta, kun irtisanouduin töistä kiusaamisen jälkeen. En jäänyt kaipaamaan henkilöä mutta selväksi tuli, että aivan kauheana ihmisenä muka vielä jätän työpaikankin.
Joillekin ihmisille tämä kaveripyyntöasia on jotenkin kauhean vaikea. Esim. yksi tuttuni on tuskaillut, kun roikottaa kaikkien vanhojen luokkalaistensa pyyntöjä, joita ei halua hyväksyä. Sitten häntä ärsyttää, kun nämä eivät niitä ymmärrä perua jne. Siis kauhea draama jostain pyynnöstä ja pelko ja huoli, mitä ne nyt sitten ajattelevat.
Se on vain some: hylkää se pyyntö. Anna sen ihmisen ajatella ihan mitä haluaa, ei kuulu sinulle.
Itselläni samoja juttuja kuin ap:llä.
En koskaan vastannut kaveripyyntöihin.. en estänyt.
Olin kuin en olisi nähnytkään koko pyyntöä!
Minä olen kostanut kiusaajilleni monin tavoin - en fyysisesti kuitenkaan, mutta olen tuottanut paljon harmia heille. En ole kyennyt unohtamaan enkä antamaan anteeksi, vaikka se olisi helpointa myös itselleni. Kostaminenkin on kuluttavaa. Mutta koen, että minun on pakko antaa takaisin, vielä näin vuosienkin jälkeen.