Mistä vaatteestasi sinä nainen olet kuullut kehuja toisilta naisilta
Kommentit (35)
Useista mekoistani olen saanut kehuja. Viime viikolla kehuttiin neulajakkuani.
Yksi Indiskan mekko saanut paljon kehuja. Jopa tuntemattomat lähestyneet. Mielestäni arkinen trikoomekko , mutta jotain siinä sitten on.
Viimeksi ovat monet kehuneet kirjoneulevillatakkia. Sitä ennen useampia kehuja tuli yhdestä mekosta.
Yleensä kuitenkin kehuja saa koko asu, ei yksittäinen vaate.
Yhtä maksimekkoa on kehunut useampi ihminen, miehiä ja naisia. Mekko on ostettu lidlistä.
Sinistä toppatakkia kehui Prisman kassa sekä kaksi työkaveria.
Kaikki Gudrun Sjödenin hemulimekot ovat viraston kollegoideni mielestä ihania.
OT. Kerran bussissa katsoin kai liian pitkään kaunista nuorta naista ajatuksiini vaipuneena. Tuo nainen kysyi minulta, miksi katsoin häntä kummallisesti. Vastasin, että varmaan siksi, että olet niin kaunis. Hän vastasi, että tuo kuulostaa paremmalta. Olen itsekin nainen ja tykkään miehistä.
Kehun aina naisen vaatetta kun olen pillua saamassa.
M49
En muista kuin yhden kerran, jostain mekosta, että kivan näköinen. Miehiltä sitten kyllä. Töissäkin naiset kehuu kyllä toisiaan, mutta ei minua, vaikka samaa tyyliä minullakin. Itse kyllä alkuun joskus kehuin. Mutta hölmöltä sekin tuntui kun ei edes mitään siihenkään vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kehun aina naisen vaatetta kun olen pillua saamassa.
M49
Sulta ei taidettu kysyä.
Ainiin ja yks neulemekko.. Mulla sama, että vanhemmat työkaverinaiset ei koskaan kehu, paitsi toisiaan. Mutta muualla sitten kehutaan ja nuoremmat työkaverit kehuu 😊
Kun sä saat kehuja, niin ensimmäinen asia, joka mieleesi tulee, on joku ikävä asia siitä kehun antajasta...?