Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jaatte someen tylsästä elämästä?

Vierailija
10.12.2022 |

Käytän aktiivisesti esim. Instagramia muiden (tuttujen ja julkkisten) seuraamiseen. Itse jaan pari kuvaa vuodessa.

Jos elätte tavallista tylsää elämää, niin mitä jaat siitä someen? Minusta minun elämässäni ei ole oikein mitään kuvattavaa. Lapsistani en halua jakaa kuvia. Jos joskus harvoin menen ravintolaan, en kehtaa ottaa ruoka-annokesta kuvaa.

Mitä te siis kuvaatte, jos ei ole kuvattavana matkoja, juhlia, ekstremeharrastuksia tms.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sinne jakaa jotain?

2/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sitä tavallista tylsää elämää. Eniten kuvia ruuasta, sitten kissasta ja koirasta. Jonkun verran kodistani tai asioista, mitä teen. Mutta en ole Instagramissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi pitää, jotta ei ole outo muiden seurailija, joka ei jaa mitään itsestään.

Koirastamme olen ottanut kuvia, mutta en kehtaisi sataa kuvaa koirastakaan laittaa.

Ap

4/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi pitää, jotta ei ole outo muiden seurailija, joka ei jaa mitään itsestään.

Koirastamme olen ottanut kuvia, mutta en kehtaisi sataa kuvaa koirastakaan laittaa.

Ap

Miksi et kehtaisi? Mun kissallani on instatili eikä siellä ole muita kuvia kuin kissakuvia.

Vierailija
5/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitän päivittäin:. "Jos olet elämääsi kyllästynyt niin vauva.fi"

Vierailija
6/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään sometiliä, enkä seuraa yhtään ketään.

Minusta on ollut netissä laskujeni mukaan kolme tai neljä valokuvaa, itse niistä olen laittanut nettiin yhden, muistaakseni vuonna 1999.

Joku pitää varmasti elämääni tylsänä.

Mua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta muiden ihmisten elämä niin paljoa.

Vierailija
7/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään  päivittää omasta elämästäni juttuja, vaikka mitään ei tapahdukaan. En tosin kerro itsestäni ja läheisistäni, tunge lemmikiemme kuvia, vaan mitä tapahtuu yleensä arjessa.  Esim. liiteristä löytyi erikoisia pultteja ja porukka ihan oikeasti seurasi, että miten saan selville mitä ne ovat ja minne lopulta päätyivät. Vähän kuin sellainen pikku arjen seikkailu ja kun ne oikeasti päätyivät romanttisesti(?) veneveistämön käyttöön. Keskustelua pulteista riitti kyllä.

Yleensä mietin ihan samanlaisia ajatuksia kuin muutkin, mutta harva tekee aloitteen. Viimeksi kirjoitin tuotantolehmistä, koska kävin sellaisessa navetassa. En tuominnut, vaan miten itse sen koin ja löysin myös positiivista sanottavaa. Sellaista helppoa lörpötystä ja kuitenkin vähän mietitään.

Vierailija
8/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan lähinnä kuvia naisista joiden kanssa minulla on seksisuhde.

Vierailija
9/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 tiliä instassa.

Yksi on meidän kissan, joka on yksityinen, seuraan vain tuttuja ja tut seuraa takaisin, ja jaan kissastamme kuvia.

Sitten mulla on 2 muutakin tiliä, toinen on yksityinen jolle myös hyväksyn vain ihmiset jotka tiedän, ja koska joskus voi päivittää sellaisiakin juttuja joita ei halua kaikkien nähtäville.

Ja erikseen julkinen tili, jonne päivittelen joskus kuvia, mutta en käytä säännöllisesti tai jaa kauheasti oikeastaan mitään, mutta en siis jaa aivan kaikkea kaikkien nähtäville.

En tiiä mikä on sitten tylsää ja mikä ei, mutta uskon että vaikka omasta mielestäsi jokin juttu voi olla tylsä tai jotain, niin päinvastoin ihmiset ketkä sua seuraa nii seuraa sen takia että niitä nimenomaan kiinnostaa se mitä sä teet ja ovat vain uteliaita.

Esimerkiksi joululomalla otat kuvia kävelylenkistä, ja maisemista tai siitä kun leivot jotain joulupöytään. Ja mikset kehtais koirasta laittaa kuvia?

Sä itte päätät sen mitä jaat, ja jos jotain ei kiinnosta, niin instagramissa on vaikka kuinka paljon muita tiljeä joista valita se mikä kiinnostaa eniten. Tottakai jos havittelee paljon seuraajia ja silleen, nii kantsii just miettii minkälaista sisältöä haluu jakaa, mutta loppupeleissä se on kuitenkin sun valita mitä haluut esille laittaa.

Vierailija
10/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi et kehtaisi? Mun kissallani on instatili eikä siellä ole muita kuvia kuin kissakuvia.

Kiinnostaako tällaiset oikeasti ihmisiä? Hankkikaa nyt ihmeessä elämä!

Vierailija
11/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei kiinnosta mitä muut asiasta ajattelevat.

Vierailija
12/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään aivorupsuni tännne. m56

Vierailija
13/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali elämä. Jos otan kuvia, kehitän ne kotialbumiin. Kiinnostuneet voivat tulla kahville ja selaamaan albumeita.

Vierailija
14/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ikävä kyllä joillakin ei ole muunlaista elämää. Itse olen jo niin kyllästynyt ystävien lato- , eläin. ja ruokakuviin että heipat vaan . Ens vuonna ette minua somessa tapaa.

Vierailija
15/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan vähän outo postailija, koska en postaa koskaan silloin, kun olen kavereiden kanssa jossain, koska haluan keskittyä kavereihin, enkä puhelimeen.

Yleensä postaan luontokuvia yksin ollessa. Aika harvoin niitäkin. Matkoilta postaan kyllä, jos hienoja maisemia.

16/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiinnostaa :D Valtaosa kissani instatilin seuraajista on muita ihmisiä, joiden kissoilla tai koirilla on oma instatili. 

Vierailija
17/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ap koskaan miettinyt ettei someen tartte jakaa mitään? Et sä ole yhtään vähemmän olemassa vaikket edes olisi somessa.

Yksityisyys on niin aliarvostettua nykyisin.

Vierailija
18/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kuvan aamukakastani ja iloitsen miten hyvin päivä alkoi!

Vierailija
19/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä keksinyt ainuttakaan syytä mainostaa itseäni instassa. En ole niin mielenkiintoinen ihminen eikä mua kiinnosta jakaa itsestäni tietoa randomeille.

Vierailija
20/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi jakaa kuvia jostain? Ketä kiinnostaa katsoa kuvia? Ei mua ainakaan kiinnosta v...ittuakaan mitä toiset tekevät, aina vain vähemmän ja vähemmän mitä enemmän julkkis on. En ole koskaan jakanut ainuttakaan kuvaa, en itsestäni, en kodistani, en reissistani, en lapsistani, en koirastani. M37v