Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jaatte someen tylsästä elämästä?

Vierailija
10.12.2022 |

Käytän aktiivisesti esim. Instagramia muiden (tuttujen ja julkkisten) seuraamiseen. Itse jaan pari kuvaa vuodessa.

Jos elätte tavallista tylsää elämää, niin mitä jaat siitä someen? Minusta minun elämässäni ei ole oikein mitään kuvattavaa. Lapsistani en halua jakaa kuvia. Jos joskus harvoin menen ravintolaan, en kehtaa ottaa ruoka-annokesta kuvaa.

Mitä te siis kuvaatte, jos ei ole kuvattavana matkoja, juhlia, ekstremeharrastuksia tms.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa yhtään mitään. Mitä se muille kuuluu, millaista tylsää elämää elän? Ja jos haluan siitä jollekin kertoa, kerron ihan juttelemalla henkilökohtaisesti, en jakamalla kuvaa jonnekin netin syövereihin.

Vierailija
22/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pitäisi poistua koko somesta, kun ei ole mitään jaettavaa. Siellä vain muiden elämää kyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa mitään. No ehkä pari kertaa vuodessa muutama maisema/lemmikki kuva. Tuttuni kyllä tietää, että lapseni pidän pois somesta ja en muutenkaan koe tarpeelliseksi jakaa siellä kaikkea. Jos joku asiaa ihmettelee, se on hänen murheensa.

Vierailija
24/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instasta en tiedä, mutta fb:ssä ihmiset näyttivät jakavan iltasanomien otsikoita selvin päin ja vanhoja musiikkivideoita kännissä ainakin pari vuotta sitten.

Vierailija
25/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut instassa tai fb:ssä. Olen kuullut että siellä jaetaan kuvia omista tekemisistä, mikään ei ole sen vastenmielisempää kuin oman elämän esittely muille. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
26/26 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä ap koskaan miettinyt ettei someen tartte jakaa mitään? Et sä ole yhtään vähemmän olemassa vaikket edes olisi somessa.

Yksityisyys on niin aliarvostettua nykyisin.

Ohjenuora 2020-luvulla on, jos et ole SoMessa, et ole olemassa.

Get over it.