Oletteko te koskaan miettineet, että keitä lottovoittajat, Eurojackpot voittajat ja muut tälläiset isompien summien voittajat ovat ja miksi kukaan ei tunne tai ole koskaan kuulleetkaan tälläisistä henkilöistä?
Joka viikko joku voittaa isoja summia, ja näin on tapahtunut jo kauan. Mutta tunteeko kukaan lottovoittajaa omasta lähipiiristä? Ei. Voitot tuntuvat aina menevän jonnekkin perämettään mistä kellään ei ole edes mitään hajua missä sellanen paikka sijaitsee Suomessa. Monesti myös samoihin pikkupitäjiin osuu, silti kukaan ei tunne näitä henkilöitä tai ole huomannut koskaan mitään poikkeavaa kenessäkään kylänmiehessä.
Kommentit (352)
Tässäpä se justiinsa onkin. Kaikki tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Täälläkin tuntuu olevan montakin jotka tuntee jonkun tai on oikein perheeseen osunut, mutta kun minä en tunne ketään teistä, eikä kaikki ole totta mikä netissä lukee niin taitaa olla pelkkää paskapuhetta ja rahat pois hölmöiltä valetta koko touhu.
Ei kukaan oikeasti tunne täällä :D outoa että omat äiditkin ovat voittaneet miljoonia ja silti sitä täällä istutaan rahattomina vauviksella päivästä toiseen :D
Huijausta noi on, uskotellaan tyhmälle kansalle että on jokin oikotie onneen ja viedään rahat samalla.
Tunsin yhden lottovoittajan, on tosin kuollut jo. Vaimonsa toitotti voitosta jo seuraavana päivänä, eikä mennyt kuin päivä, niin oli tiedossa kaikilla pienellä paikkakunnalla. Rahat menivät firmaan ja taloihin, seuraava sukupolvi firman johdossa ajoi yrityksen konkkaan. Kaikki menivät.
En. Mutta sijoittamalla rikastuneita tunnen useitakin.
Ehkäpä kannattaa ennemmin sijoittaa kuin pelata lottoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä se justiinsa onkin. Kaikki tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Täälläkin tuntuu olevan montakin jotka tuntee jonkun tai on oikein perheeseen osunut, mutta kun minä en tunne ketään teistä, eikä kaikki ole totta mikä netissä lukee niin taitaa olla pelkkää paskapuhetta ja rahat pois hölmöiltä valetta koko touhu.
Aika monessa muussakin asiassa mt-potilaat pyrkivät kiistämään tosiasiat. "Sitä ei ole olemassa, mitä JUURI MINÄ en ole nähnyt" :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti tunne täällä :D outoa että omat äiditkin ovat voittaneet miljoonia ja silti sitä täällä istutaan rahattomina vauviksella päivästä toiseen :D
Huijausta noi on, uskotellaan tyhmälle kansalle että on jokin oikotie onneen ja viedään rahat samalla.
Miksi luulet, että äidin omaisuus estää lasta olemasta palstalla? Ei minulla ainakaan ole äitini elinaikana osaa eikä arpaa hänen omaisuuteensa. Toivottavasti myös käyttää sen elinaikanaan mahdollisimman tehokkaasti.
Te jotka tunnette lottovoittajan. Otitteko maireasti yhteyttä pikku almun toivossa?
Taas kunnon salaliittoteoria mutta luulisin, että valtaosa vähintään tietää jonkun joka on voittanut. Itse olen tavannut yhden ja tiedän kaksi muuta (tarkemmin sanottuna 6 muuta, koska yhdessä tapauksessa kyseessä oli 5 hengen porukka), eikä minulla ole edes mitenkään laaja tuttavapiiri.
Puhutaan niin isoista summista, ja niin korruptuneista tahoista jotka sitä pyörittää, että en yhtään ihmettelisi vaikka joitakin potteja "menisi ohi" ja justiinsa valheena muka jollekkin.
Siilinjärvelle osuu koko ajan jättipotteja. Jokin vuosi sitten paikallislehdessä oli juttua että Siilinjärvelle rakennetaan syrjäistä loma-asuntokylää j-alkuiselle vähemmistöryhmälle. En tiedä liittyvätkö mitenkään toisiinsa mutta kukaan ei näitä Siilinjärven lottovoittaja tunne, vaikka niitä pitäisi olla kymmeniä (porukkalotot).
Kyllä tämän pitää olla kunnon putinisti-koronadenialisti-qanonin mielestä salaliitto, jolla eliitti kerää vielä ne loputkin rahat pois ihmisiltä eikä kukaan koskaan voita. Voittajat ovat näyttelijöitä tms.
Jos itse voittaisin, et kertoisi kenellekään. Käyttäisinkin rahat niin, että ulospäin ei huomaisi, että olen äkkirikastunut. Eli se, ettei joku näy päällepäin, ei tarkoita, että sitä ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän pitää olla kunnon putinisti-koronadenialisti-qanonin mielestä salaliitto, jolla eliitti kerää vielä ne loputkin rahat pois ihmisiltä eikä kukaan koskaan voita. Voittajat ovat näyttelijöitä tms.
Kuka puhui salaliitosta? taidat itse kehitellä jotain olemattomia siellä yksiössäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui salaliitosta? taidat itse kehitellä jotain olemattomia siellä yksiössäsi.
Osuiko ?
Tunnen yhden, vuosia sitten sai lottovoiton. Osti talon, autoja, sijoitti huonoihin firmoihin. Taisi neljä vuotta kestää kun kaikki oli mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tässä jotain sellaista ap haki: voittoja tulee mukamas, mutta kukaan ei tunne ketään voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka tunnette lottovoittajan. Otitteko maireasti yhteyttä pikku almun toivossa?
En tietenkään. En tunne häntä niin hyvin, on enemmän mieheni ystävä. Rakensi perheelleen ison talon, ja lapsilleen taisi ostaa myös myöhemmin asunnot. Kiva tyyppi. Ei ole noussut k päähän. Voitosta on kyllä jo aikaa.
Minusta näkee kyllä ulospäin, kun on rahaa (pointti lopussa), jota minulla siis normaalisti onkin. Nyt elän epänormaalia ajanjaksoa ja koko ajan tappelen rahojeni puolesta, että saisin ne itselleni. Lisäksi on muitakin rahoja, joista en nyt jaksa selostaa sen tarkemmin, mutta en tarkoita mitään tukia todellakaan. Niin pointti oli se, että minulle ilmestyy kaikenlaista uutta, esimerkiksi vaatetta, kenkiä ja muuta. Huonekalua sun muuta. Ei minulta silti kukaan kerjää rahaa, enkä antaisi vaikka kerjäisi. Mitä ihmettä se minun elämääni vaikuttaisi? Jos voittaisin lotossa, todennäköisesti kertoisin koko maailmalle. Kyllähän minä kai huomaan, ketkä yrittävät kaveerata tiedon jälkeen, ja sellaisille sanon että heihei. Saisihan minusta yrittää hyötyä, mutta ei se onnistuisi kuitenkaan, koska en ole tyhmä.
Tunnen kaksi lottovoittajaa. Toinen heistä oli mukana kimpassa, joka voitti yhden Suomen suurimmista lottovoitoista. Hän oli työtoverini eräässä kesätyöpaikassa. Toinen lottovoittaja on naapuri, jolle raha tulikin todella tarpeeseen kun itse jäi työttömäksi ja samaan aikaan vaimolla todettiin vakava sairaus.