Oletteko te koskaan miettineet, että keitä lottovoittajat, Eurojackpot voittajat ja muut tälläiset isompien summien voittajat ovat ja miksi kukaan ei tunne tai ole koskaan kuulleetkaan tälläisistä henkilöistä?
Joka viikko joku voittaa isoja summia, ja näin on tapahtunut jo kauan. Mutta tunteeko kukaan lottovoittajaa omasta lähipiiristä? Ei. Voitot tuntuvat aina menevän jonnekkin perämettään mistä kellään ei ole edes mitään hajua missä sellanen paikka sijaitsee Suomessa. Monesti myös samoihin pikkupitäjiin osuu, silti kukaan ei tunne näitä henkilöitä tai ole huomannut koskaan mitään poikkeavaa kenessäkään kylänmiehessä.
Kommentit (352)
Kyllä tämän pitää olla kunnon putinisti-koronadenialisti-qanonin mielestä salaliitto, jolla eliitti kerää vielä ne loputkin rahat pois ihmisiltä eikä kukaan koskaan voita. Voittajat ovat näyttelijöitä tms.
Olen voittanut lotossa 3.7 miljoonaa Siitä on aikaa 14 vuotta. Joku on joskus ihmetellut miksi asun asunnossa missä asun ja juuri viime kesänä joku ihmetteli miksi ajan 20000 euron venellä vaikka olen työtön. Muuten ei ole kukan ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen voitti kauan sitten loton päävoiton. Osti mm. kartanon Virosta. Itse en ole 30 vuoteen voittanut edes 50 euron voittoa.
"Edes 50 euroa" vaatii kuitenkin 5 oikein tuloksen, eli vaikeaa on jo tuollaisenkin rivin veikkaaminen. Minä olen sillä saanut kerran noin 250 markkaa. Eräs tuttuni voitti noin 50 000 markkaa, mikä muistaakseni vaati 6 oikein rivin.
Nää on kaikki jotain veikkauksen työntekijöitä jota tänne kirjoittelee. Ei nyt joka toinen mamma mitään lottovoittajia tunne. Ja kumma kun se on aina joku tuttu joka kirjoittelee, eivät voittajat itse.
Siellä jenkeissähän ne kerran jäivät kiinni huijaamisesta.
Suomen lotto toimii niin että se arvonta tehdään jo viikon etukäteen ja kaverille vinkataan numerot
Tunnen yhden. Sain hänenkin voitostaan kuulla yli vuoden tapahtuneen jälkeen, silloinkin alkoholin vaikutuksen alaisena.
Hän ei ainakaan ole halunnut asista puhua avoimesti, mutta autot yms tuottavat ihmetystä. Ehkä tässä syy? Tai mistä minä oikeasti tiedän, puhuuko totta ja mistä rahansa tulee, mutta ehkä he pitävät vain asian omana tietonaan.
Perhetuttu voitti 80-luvulla loton kaikkien aikojen suurimman voiton, yli 5 miljonaa markkaa.
Jätti työnsä, mutta palasi siihen muutaman vuoden päästä kun oli tylsää matkustella ja olla vaan 😅
Niin suomalaista.... Rahaa olisi miljoonatolkulla, mutta silti eletään samaa pystyyn kuollutta elämää, käydään töissä paskaduunissa jota vihaa, ajetaan 20v vanhalla Skodalla ja korkeintaan hankitaan uusi talo joka on lähes samanlainen kuin vanha talo. Ettei VAAN kukaan huomaisi mitään :D
No eihän niitä ole monta sataa vuodessa, joten on sattumaa tunteeko. Itse olen kerran tavannut yhden työn yhteydessä, kauan sitten. Yhden ässäarvan päävoittajan tiedän. Lähipiiriin tuli ihan tänä vuonna päävoitto vakiosta, siinä tuli kyllä hyvään osoitteeseen, vaikka vähän huolettanut että pelaako liikaa. Mutta ei niin paljon kuitenkaan vaikuta, rahaa on yhä jäljellä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen voitti kauan sitten loton päävoiton. Osti mm. kartanon Virosta. Itse en ole 30 vuoteen voittanut edes 50 euron voittoa.
"Edes 50 euroa" vaatii kuitenkin 5 oikein tuloksen, eli vaikeaa on jo tuollaisenkin rivin veikkaaminen. Minä olen sillä saanut kerran noin 250 markkaa. Eräs tuttuni voitti noin 50 000 markkaa, mikä muistaakseni vaati 6 oikein rivin.
Miehen sisar sai joitakin vuosia sitten 6 oikein tuloksella n. 4000 euroa.
Ihan helpolla matikalla voi laskea, että kyllä se veikkaus voitolle jää, vaikka ne voitot jaetaan. Todennäköisyys saada 7 oikein on niin pieni, että on kyllä ihme että joku saa.
Pakkohan siinä on olla salaliitto, kun av-mamma tekee täyden kupongin lottoa joka viikko, eikä päävoittoa vain kuulu :D
Vierailija kirjoitti:
Voittajat ovat hiljaa, koska muuten puoli kylää tulisi kerjuulle.
Ei tasa-arvoisen suomalaisen naisen tarvitse mennä eikä hän edes halua mennä rikkaisiin naimisiin tasa-arvoisessa Suomessa.
T. feministi
Vierailija kirjoitti:
Ihan helpolla matikalla voi laskea, että kyllä se veikkaus voitolle jää, vaikka ne voitot jaetaan. Todennäköisyys saada 7 oikein on niin pieni, että on kyllä ihme että joku saa.
Kun pistää kympin lottoon, niin Veikkaus ottaa päältä 6 euroa ja loput jaetaan pelaajille voittoina.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan siinä on olla salaliitto, kun av-mamma tekee täyden kupongin lottoa joka viikko, eikä päävoittoa vain kuulu :D
Totta.
T. todennäköisyyslaskennasta M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pistää kympin lottoon, niin Veikkaus ottaa päältä 6 euroa ja loput jaetaan pelaajille voittoina.
Mikä oikein onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kukaan ei tunne? Onhan noista ollut lehdissäkin juttuja. Suurin osa tosin ei halua lokkeilijoiden takia pitää asiasta meteliä.
Tätä mieltä myös. Voittajat eivät välttämättä kerro voittaneensa.
Minä tiedän parikin Loton päävoittajaa, tosin niistä jo kymmeniä vuosia aikaa. Toinen palasi takasin tehtaalle duunariksi, kun rahat loppuivat.
Onhan sen toijalalaisten liki 60 miljoonan eurojackpot kimppavoiton osakkaiden nimetkin toijalaisten tiedossa. Toijala Worksin työntekijöitä siis olivat ja saivat siis liki 6 miljoonaa per nuppi, eli pikkukaupunkiin kerralla läjä uusia miljonäärejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän pitää olla kunnon putinisti-koronadenialisti-qanonin mielestä salaliitto, jolla eliitti kerää vielä ne loputkin rahat pois ihmisiltä eikä kukaan koskaan voita. Voittajat ovat näyttelijöitä tms.
Unohdit juutalais-pankkiirit, usalaiset miljardöörit, EU-herrat ja ulkoavaruuden oliot listalta. Salaliittoa on kaikki, sillä se mitä minulle ei ole tapahtunut, sitä ei oikeasti ole olemassa vaan on salaliittoa tavallisten ihmisten päänmenoksi.
Muistuu mieleen se tarina iloiselta -50 luvulta, koulun äidinkielen tunnilla luettiin kalevalanpäivän kunniaksi Kalevalaa Savon sydänmailla. Takapulpetin isokokoista Taistoa ei lukeminen oikein innostanut, minkä opettajakin huomasi, ja kysyi pojan mielipidettä kyseisestä eepoksesta. "Valetta paskoo koko Kalevala!" kuului vastaus.
Onhan se hiukan outoa, että aina osuu jollekin pikkupaikkakunnalle eikä esim Helsinkiin tai Tampereelle.
Ja mites kun kaikki veikatut rivit on ennen arvontaa kuitenkin tiedossa, kaipa ne koneet voi ohjelmoida arpomaan sellaisen rivin, jota kukaan ei ole lotonnut? Silla kasvatetaan näitä jättipotteja ja saadaan ihmiset lottoamaan entistä enemmän.
Kaverini vanhemmat ovat lottomiljonäärejä. Kyseessä oli iso voitto, joka napsahti firman porukkalotosta. Kyllä tämä Rovaniemellä ihan yleisessä tiedossa on ja se firman nimikin.