Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan kestää olla töissä hätäkeskuksessa?

Vierailija
09.12.2022 |

Itselläni ei kyllä pää kestäisi. Koko työpäivän tulee puheluita, joiden toisessa päässä soittajalla on menossa se oman elämän kamalin päivä, mutta itselle se on vaan tavallinen tiistai. Ja kielitaitoakin pitää olla. Suuri kunnioitus kaikille, jotka ovat alalla. Itse en kestäisi edes päivää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon kans ihmetellyt.

Vierailija
2/5 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi heitäkin löytyy.

On kyllä varmaan yksi vaikeimmista ammateista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiinnostunut alasta, mahdollisesti joskus vielä kouluttaudn siihen. Olen aika rauhallinen ihminen ja voisin kuvitella sopivani siihen. Toki olisi varmasti järkyttävää jos omalle kohdalle osuisi esim. puhelu jossa lapsi soittaa että iskä on ampunut äitin ja sisarukset tai jotain vastaavaa. Suurin osa puheluistahan on kuitenkin arkipäiväisempiä. Kielitaito voisi kyllä este, englannilla pärjäisin mutta ruotsia ei kiinnostaisi opiskella.

Vierailija
4/5 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta siinä saa joka päivä olla auttamassa niitä ihmisiä, joilla on se oman elämän kamalin päivä menossa.

Vierailija
5/5 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa puheluistahan on kuitenkin arkipäiväisempiä.

Nehän saa paljon pilapuheluita tai muuten uusvuttomien hätähuutoja tyyliin "apua, mitä teen kun mustikkakiisselit tippui vuokrakämpän vaalealle parketille enkä saa hinkattua väriä pois".