Mistä olet tänään iloinen?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tänään on perjantai. Miehen kanssa ihana ilta kahdestaan, viiniä ja läheisyyttä. Mies on ostanut meille kulttuuria kesäksi. Rakastan upeaa miestäni.
Ihanaa 💞 Mullakin oli just noin, 5v sitten. Nyt avioero takana ja sinkkuna joulun viettoon.
Olen iloinen, että pian on joulu, sen jälkeen alkaa taas päivä pidentyä, eli menemme kohti kevättä.
On mahtavaa herätä lumiseen aamuun, pikkuisen valoisampaa on lumen johdosta.
Luonto näyttää kauniilta ja puissa on valkoista huurretta.
Sain töitä tehtyä ja tänään alkaa viikonloppu ja voi lepäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä erityisemmin mistään mutta ei ole huolia eikä murheitakaan. "Heissuli hoi Minun lauluni soi Oonhan kulkuri huoleton hulivili Viimeiset lanttinsa tämä poika joi, Eihän rikkaana elää voi."
No en kyllä toenperrään juonut mutta kumminkin.
Toenperrään, kiitos tästä sanasta. Oletko itä-suomesta vai?
Toenperrään iloinen itä-suomalainen. Jätän murheet muille vaikka elämä joskus välillä riepotteleekin.
Mietin juuri kuinka ihana työyhteisö minulla nykyään on. Vajaa vuosi sitten vaihdoin työpaikkaa ja ero on valtava. Enää ei tarvitse olla kenenkään haukuttavana ja arvosteltavana, ei kuunnella piikittelyä eikä jatkuvaa valitusta kun pitää tehdä töitä. Ei ole aamuisin enää jopa fyysistä pahaa oloa töihinmenosta. Paras ratkaisuni koskaan, vaikka sinnittelenkin nyt huomattavasti pienemmällä palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Tili tuli ja lomarahat 🙏 Sain maksettua älyttömän määrän laskuja, ostettua ruokaa ja juomaa, joululahjoja ja hyasinttiruukun. Nyt juon lumumbaa, poltan röökii ja nautin. Aah, miten kevyt olo 😚
Mahtavaa, voin tulla seuraksi.
t. Mies
Ps. Onko bisseä myös
Vierailija kirjoitti:
Menkkakivut loppui just.
Onneksi oon mies, ei mulla muuta.
Koiranpentuni pääsi ekaa kertaa elämässään lumeen telmimään pihallamme. Oi sitä ihmetystä ensin ja sen jälkeen riemun määrää.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on perjantai. Miehen kanssa ihana ilta kahdestaan, viiniä ja läheisyyttä. Mies on ostanut meille kulttuuria kesäksi. Rakastan upeaa miestäni.
Hyi shaatana 😖
Perjantai ja koko viikonloppu edessä! Enää kaksi viikonloppua suomessa ja sitten lämpimään!
Vierailija kirjoitti:
Sairastin keuhkoveritulpan. Tehohoidon sekä osaavan henkilökunnan avulla selvisin siitä ilman pysyviä vammoja. Luminen luonto sekä kirkkaana paistava aurinko näyttää tänään kauniimmalta kuin koskaan ennen.
Rauhallista ja iloista joulua erityisesti Sinulle toivottaa Maija Tukholmasta!
Olen sanoinkuvaamattoman onnellinen nyt, lääkäri soitti just ja mulla ei ole sitä vakavaa sairautta mitä epäiltiin. Odottelin soittoa 08 alkaen ja alkoi vähän jo hermostuttaa. Tuntuu kun ois saanut uuden elämän.
Vierailija kirjoitti:
Sairastin keuhkoveritulpan. Tehohoidon sekä osaavan henkilökunnan avulla selvisin siitä ilman pysyviä vammoja. Luminen luonto sekä kirkkaana paistava aurinko näyttää tänään kauniimmalta kuin koskaan ennen.
Elämän lahja on suuri kiitoksen ja ilon aihe joka päivä.🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä erityisemmin mistään mutta ei ole huolia eikä murheitakaan. "Heissuli hoi Minun lauluni soi Oonhan kulkuri huoleton hulivili Viimeiset lanttinsa tämä poika joi, Eihän rikkaana elää voi."
No en kyllä toenperrään juonut mutta kumminkin.
Toenperrään, kiitos tästä sanasta. Oletko itä-suomesta vai?
Nurmeksen mlk. Toenprrään... eto päeneen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista ja iloista joulua erityisesti Sinulle toivottaa Maija Tukholmasta!
Kiitos. Rauhallista ja iloista joulua sinullekin!
On lunta ja pakkasta. Kaunis joulukuinen sää.
Tein tänään todella hyvän kääretortun, jonka suunnittelin itse. Se on suklaakääretorttu, jonka täytteeksi laitoin kirsikkahilloa ja vaniljalla maustettua rahkakermaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Siitä ettei tartte mennä töihin vaan saa olla vaan.