Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttavatko muut köyhät kotoaan, jos tukia lasketaan?

Vierailija
08.12.2022 |

Minä en muuta mihinkään. Elän superniukasti ja luovun vaikka puhelimestakin. En kyllä tiedä, miten valtion talous tai kukaan tai mikään taho tuosta hyötyy.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksihan yhteiskunnalle käy jos köyhimpiä köyhdytetään lisää.

Vierailija
2/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion muuttaa halvempaan asuntoon jos asumistukia alennetaan tai poistetaan. Nyt maksan yksin yksiöstä 500 e ja pystyn saada paljon halvemmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan sillan alle

Vierailija
4/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yö majat on auki talvikaudet kuin asunnotomien päiväkeskukset.

Vierailija
5/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mistä niitä halvempia asuntoja saa? Ei ole näkynyt. Asunnottomaksiko muutetaan?

Vierailija
6/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan sillan alle

Minä muutan Sillanpäälle.

T: Marko

Vierailija
7/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutan Säätytalon porrastasanteelle.

Vierailija
8/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, mistä niitä halvempia asuntoja saa? Ei ole näkynyt. Asunnottomaksiko muutetaan?

Helsinkiläisten köyhien on kokoomuksen unelmissa muutettava jonnekin Riihimäelle tai Nurmekseen. Kyllä siellä on halvempaa. Mutta minä en muuta.

Vierailija
9/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy halvempi asunto, niin muutan, mutta en usko, että kaikille köyhille on tarjolla halpoja asuntoja.

Vierailija
10/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä halvempaa asuntoa en saa espoosta.

Vierailija
11/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhän pitäisi johonkin muuttaa, jos on jo nykyisessä kodissaan elänyt tarpeeksi köyhästi?

Vierailija
12/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläisten köyhien on kokoomuksen unelmissa muutettava jonnekin Riihimäelle tai Nurmekseen. Kyllä siellä on halvempaa. Mutta minä en muuta.

Enää on vain kysymys, miksi Riihimäki tai Nurmes haluaisi työttömiä lisää taakakseen?

Vierailija
13/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää on vain kysymys, miksi Riihimäki tai Nurmes haluaisi työttömiä lisää taakakseen?

Kunnat joutuvat maksamaan pitkäaikaistyöttömistä ns. sakkomaksuja, joten vaikea kuvitella, että mikään kunta ottaisi riemulla vastaan muiden kuntien työttömiä.

Vierailija
14/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi köyhän pitäisi johonkin muuttaa, jos on jo nykyisessä kodissaan elänyt tarpeeksi köyhästi?

Siksi, että oikeistopojut saavat siitä suuren tyydytyksen, kun kyykytävät köyhempiä, vaikka nämä olisivat nöyriä, vanhoja, monisairaita pitkän työuran tehneitä naisia, jotka eivät pääse enää töihin eivätkä eläkkeelle. Äärettömän epäinhimillinen, julma porukka.

Vierailija
15/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnat joutuvat maksamaan pitkäaikaistyöttömistä ns. sakkomaksuja, joten vaikea kuvitella, että mikään kunta ottaisi riemulla vastaan muiden kuntien työttömiä.

Ei Suomessa kyllä tarvitse kysyä lupaa, mihin muuttaa, jos joku vain vuokraa asunnon. Eikös juuri ollut juttua siitäkin, miten narkomaaneja on muuttanut runsaasti edullisten vuokra-asuntojen perässä varkauteen.

Vierailija
16/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse köyhänä työttömänä joudun asumaan sukulaiseni luona. Kaikille tämä ei tietenkään ole mahdollista, eikä meilläkään kyllä hyvät välit ole.

Vierailija
17/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ajetaan kotoa pois?

Vierailija
18/33 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ajetaan kotoa pois?

Kuka ajaa? Mihin?

Vierailija
19/33 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halvimmasta kaupungin vuokrayksiöstä joutuisin pihalle, niin menishän se ainakin mielenkiintoiseksi ja vähän liiankin jännäksi. Talviaikaan täällä pohjoisehkossa kai kuolis jos ei pääse lämpimään.

Vierailija
20/33 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun koronan jäljiltä etätyöt monilla jatkuu ja toimistoja on käytännössä tyhjänä, niin valtio voisi muuttaa niitä kaupungin köyhille kodeiksi. Kodinomainen toimistohostelli, jossa samoilla lämmityskustannuksilla asuu köyhien lisäksi kaikki sähkölaskuja pelästyneet omakotitaloasukit asuvat talven yli ja oma asunto voidaan pitää vaan peruslämmöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi