Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytte Keskolla?

Vierailija
08.12.2022 |

Kesko on järkyttävä riistäjä. K-kauppiaat ovat ahneimpia riistäjiä, mitä tässä maassa on. He tienaavat aivan järjettömästi käytännössä riskittömällä bisneksellä. Katsokaa vaikka sitä sarjaa niistä kauppiaista, aivan kauhean ylimielistä ja omahyväistä porukkaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon nenämiehet, mitä riistäjiä.

Vierailija
2/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palvelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvä palvelu ja laatu. Meidän Prisma on ärsyttävän iso ja sekava paikka. Lidlissä ei myydä mitään.

Vierailija
4/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihatiskille haluan niin menen baariin.

M37

Vierailija
5/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos k-kauppias on kunnianhimoinen, on hänen kaupassaan mielenkiintoista käydä. Viihtyvyyteen ja palveluihin on panostettu toisin kuin S-kommuunissa jossa tärkein kilpailutekijä on vain se vihreä kortti. Ja kyllä minä mielelläni annan kauppiaalle sen siivun joka sille kuuluu. Ihan itse minä sinne menen omasta vapaasta tahdostani.

Vierailija
6/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lihatiskille haluan niin menen baariin.

M37

Meidän citymarketissa on viinibaari. Saa luomua ja sisäfilettä, kumpaakin.

Vierailija
7/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos k-kauppias on kunnianhimoinen, on hänen kaupassaan mielenkiintoista käydä. Viihtyvyyteen ja palveluihin on panostettu toisin kuin S-kommuunissa jossa tärkein kilpailutekijä on vain se vihreä kortti. Ja kyllä minä mielelläni annan kauppiaalle sen siivun joka sille kuuluu. Ihan itse minä sinne menen omasta vapaasta tahdostani.

Miksi ruokakaupassa pitäisi olla mitään turhaa tilpehööriä tai esiintyviä taiteilijoita? Ihminen ostaa sen ruokansa kaupasta, oli siellä sirkushuvia tai ei. Sirkushuvithan loppuviimein maksaa asiakas. Voisi Keskokin myydä halvemmalla ruokaa, jos ei olisi turhia viihdykkeitä kaupoissa.

Vierailija
8/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn K:ssa koska henkilökunta on ammattitaitoista ja palvelevaa ja K:n valikoima on parempi. S on supistanut kuluneen vuoden aikana valikoimansa niin minimiin ettei edes vadelma fantaa ole enää hyllyssä.

Vierailija
9/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuotevalikoima, saa loistavaa palvelua, hyvätctarjoukset.

Vierailija
10/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä.

Vierailija
11/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Citymarket ja Prisma lähes vierekkäin. Citymarketissa on enemmän asiakkaita mutta silti Prismassa on kassoilla pidemmät jonot, koska ruuhka-aikanakin vain 2 kassaa ja puolet itsepalvelukassoista.

Vierailija
12/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin , totta tosiaan. Kun ei oo ihmisill edes sähköön ja bensaan varaa (lehtien mukaan) niin kumma, että on ihmisillä silti varaa käydä noissa kaupoissa. Tänään näin , Keskon kaupan piha täynnä autoja. Eikä suomalaiset olekkaan köyhiä ?

Vierailija
13/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin , totta tosiaan. Kun ei oo ihmisill edes sähköön ja bensaan varaa (lehtien mukaan) niin kumma, että on ihmisillä silti varaa käydä noissa kaupoissa. Tänään näin , Keskon kaupan piha täynnä autoja. Eikä suomalaiset olekkaan köyhiä ?

Suomessa on muutama köydä, jotka valittavat. Tosiasiassa vielä ihmisillä menee taloudellisesti hyvin.

Vierailija
14/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä palvelu

Mikä ihmeen hyvä palvelu, eihän siellä ole palvelua lainkaan.

Itse työnnät kärrysi, lastaat ruokasi ja pakkaat ostoksesi, rahan kerääminen kassalla on ainoa palvelumuoto.

Itse tulen muistamaan tämän K-kauppiaiden törkeän ahneuden ja vallitsevan tilanteen häikäilemättömän hyväksikäytön ikuisesti.

Vierailija
15/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta haen vain tarjoukset.

Vierailija
16/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kummassakin, mutta mieluummin k-kaupassa ja vertailen hintoja. Mielestäni minulla täysivaltaisena Suomen kansalaisena on oikeus päättää ostospaikkani itse.

Vierailija
17/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi käydä. Mutta siellä on vihannekset ja hedelmät tuoreita ja hyvännäköisiä, Prismassa usein nahistuneita ja pilaantuvat nopeasti.

Vierailija
18/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on paljon tuotepuutteita ja joutuisi joka tapauksessa käymään siellä K-kaupassa.

Vierailija
19/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap itse ala kauppiaaksi? Pääsisit helpolla rikastumaan :D

Vierailija
20/23 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta bisnes on riskitöntä niin miksi sinä et ala k-kauppiaaksi? Varma tapa rikastua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme