Eipä ole köyhällä varaa enää ostaa Tori.fi:stä mitään.
Järkyttäviä hintoja pyydetään.
Etsin mekkoa ja pääsääntöisesti hinnat 20€ ja ylöspäin ja jos hinta inhimillinen (5€-sivan max 10€) niin vaate kulahtanut lumppu. Postikulut sitten vielä päälle. Ja nyt en puhu merkkivaatteista joista tietenkin pyydetään enemmän.
Juuri katsoin taas tarjontaa ja markettimerkin trikoomekosta pyydetään 30€.
Jään nyt sitten ilman mekkoa kun täälläpäin huonot kirpparit.
Ilmesesti pitää kohta kulkea ilman vaatteita kun ei edes kirpparilta ole varaa ostaa.
Kommentit (46)
Mä mietin kun meni niin nopeasti omat muutamat vaatteet, mitä myin.
Hugo Bossin täysin valkoinen, todella kaunis mekko. Ei vain istunut omalle kropalle joten on jäänyt käyttämättä. Hintalappu kiinni ja näin. Myin mekon 30 euroa + postikulut.
Tory Burch punainen silkkimekko. Mekko on hihaton, mutta liivimallinen. Vyötäröllä nahkavyö. Olen kyllä mekkoa käyttänyt aktiivisesti silloin kun rinnat oli pienemmät. Pesettänyt pesulassa kaksi kertaa. Tuoksuja tai rasvoja en käytä silkkivaatteen lähettyvillä ja aina alusmekko päällä. Eli käytöstä huolimatta oli siistissä kunnossa. Myin mekon 20 euroa + postikulut.
Vihreä DVF:n silkkimekko. Älyttömän kaunis ja käy arkeen ja juhlaan. Tissien suurentumisen vuoksi ei tämäkään istunut enää niin kauniisti. 30 euroa + postikulut.
Musta Anna Holtbladin silkkimekko. Todella kaunis ja käy myös arkeen ja juhlaan. 10 euroa + postikulut.
Särmän lähes käyttämättömät mustat nahkabootsit. Ilman vetoketjua ja korkealla varrella. Myin 20 eurolla + postikulut.
Olen aina ollut todella tarkka tuotteiden laadusta ja siitä, että ne ovat kauniita itselleni. Myös huollot tehty ajallaan ja oikealla tavalla. Nyt ei tarvitse tämän ketjun perusteella enää miettiä, että miksi meni tavarat niin nopeasti. Jos jostain trikoorytkystä pyydetään 30 euroa ja postikuluja niin ehkä kannattaisi myyjän hieman katsella peiliin ja miettiä, että mikä siitä vaatteesta tekee niin arvokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin kun meni niin nopeasti omat muutamat vaatteet, mitä myin.
Hugo Bossin täysin valkoinen, todella kaunis mekko. Ei vain istunut omalle kropalle joten on jäänyt käyttämättä. Hintalappu kiinni ja näin. Myin mekon 30 euroa + postikulut.
Tory Burch punainen silkkimekko. Mekko on hihaton, mutta liivimallinen. Vyötäröllä nahkavyö. Olen kyllä mekkoa käyttänyt aktiivisesti silloin kun rinnat oli pienemmät. Pesettänyt pesulassa kaksi kertaa. Tuoksuja tai rasvoja en käytä silkkivaatteen lähettyvillä ja aina alusmekko päällä. Eli käytöstä huolimatta oli siistissä kunnossa. Myin mekon 20 euroa + postikulut.
Vihreä DVF:n silkkimekko. Älyttömän kaunis ja käy arkeen ja juhlaan. Tissien suurentumisen vuoksi ei tämäkään istunut enää niin kauniisti. 30 euroa + postikulut.
Musta Anna Holtbladin silkkimekko. Todella kaunis ja käy myös arkeen ja juhlaan. 10 euroa + postikulut.
Särmän lähes käyttämättömät mustat nahkabootsit. Ilman vetoketjua ja korkealla varrella. Myin 20 eurolla + postikulut.
Olen aina ollut todella tarkka tuotteiden laadusta ja siitä, että ne ovat kauniita itselleni. Myös huollot tehty ajallaan ja oikealla tavalla. Nyt ei tarvitse tämän ketjun perusteella enää miettiä, että miksi meni tavarat niin nopeasti. Jos jostain trikoorytkystä pyydetään 30 euroa ja postikuluja niin ehkä kannattaisi myyjän hieman katsella peiliin ja miettiä, että mikä siitä vaatteesta tekee niin arvokkaan.
Todella kaunis. Älyttömän kaunis. Todella kaunis. Muistitko kirjoittaa nämä yleiset faktat myös ilmoituksiin?
kuus-seitkytluvun kaapisto ruskeaa lastulevyä 400 euroa torissa.
Kas kun ei neljä tonnia.
Ystäväni osti Fidan kirpparilta Andiatan mekon 19 eurolla. Halpa oli, koska uudet maksavat 300-400 e. Kontissa oli kaunis Max Maran mekko 30 e. Halpa oli, koska uudet Maxit ovat todella kalliita.
Halpoja lumppuja ei kannata ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mekon olisin tarvinnut yhteen tilaisuuteen/juhlaan. Täytyy varmaan jättää menemättä.
Ap
Hyvä kuitenkin ettet uhriudu etkä ole melodramaattinen.
Mä en tajuu kun aina valitetaan et mikää keinokuitu ei kestä. Mulla ollu vuosia käytössä joitakin samoja keinokuituvaatteita tai sekoituksia, ja on kestäny pesun ja käytöt. Toki en siis pidä samoja vaatteita päällä 24/7 tai edes joka viikko. Jos mulla on ollu sama keinokuituscheisse vaate jo 5 vuotta, niin ei se olekaan silloin niin epäekologista, kun en heitä sitä kahden käytön jälkeen roskiin, niin kuin aina oletetaan?
Mitä väliä onko se paita maksanut vaan 5 euroa, jos pidät sitä jopa viisi vuotta. Se 5 euroa ei automaattisesti tarkoita että se on joillekin "kertakäyttövaate"