Voiko sisäviherkasvit kiintyä omistajaansa?
Kommentit (25)
Meidän talossa huomaa, että nuo ovat selkeästi kiintyneempiä minuun kun avopuolisoon.
Protestoivat mun pidempien työreissujen jälkeen näyttämällä tosi nuupahtaneilta. On joku reppana joskus heittänyt ikävästä veivinsäkin.
Uskon että voivat. Ainakin kultaköynnökseni tulee aina ovelle vastaan kun tulen kotiin ja heiluttaa lehtiään.
En tiesä, mutta minä ainakin kiinnyn. Kamala morkkis, kun heitin kerran roskiin viherkasvin josta en tykännyt enää. 😭 Nyt on kämppä on ihan viidakko ja mitään ei voi pois laittaa ja kukaan ei huoli ottaa, kun tuntuu että kaikilla on niitä muutenkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Lihansyöjäkasvi ehkä hieman liikaakin😬
Varo ettei se kasva liian suureksi ja kehitä liaaneja.
soijakin rakastaa kasvattajaansa ja sitten se revitään irti ja kuskataan lentokoneella toisellepuolelle maailmaa ja pahat vegaanit syövät sen
Vierailija kirjoitti:
Uskon että voivat. Ainakin kultaköynnökseni tulee aina ovelle vastaan kun tulen kotiin ja heiluttaa lehtiään.
Repesin totaalisesti 😆😆
Voi ja sä puhut niille. Kirottu ja ne kun varastanut toisten kukkapurkkeja viherkasveja amppeleita astioita ovat alinta saastaa kyllä ( Mooses älä varasta).
Vierailija kirjoitti:
soijakin rakastaa kasvattajaansa ja sitten se revitään irti ja kuskataan lentokoneella toisellepuolelle maailmaa ja pahat vegaanit syövät sen
Miltähän avkadosta mahtaa tuntua, kun se joutuu pitkän lentorahtimatkan jälkeen ilmassa viuhtovan nyrkin puristukseen ja tulla syödyksi eläimellisen "How dare you?!?" -huudon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Minun vehkani kostuu lähelläni.
Mun peikoissa on aamuisin kastetipat!
Kehtaa varastaa köyhiltä kirjoitti:
Voi ja sä puhut niille. Kirottu ja ne kun varastanut toisten kukkapurkkeja viherkasveja amppeleita astioita ovat alinta saastaa kyllä ( Mooses älä varasta).
Mummo-vainaa sanoi että varastettu oksa kasvaa parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaa varastaa köyhiltä kirjoitti:
Mummo-vainaa sanoi että varastettu oksa kasvaa parhaiten.
Näin on sanonta.
Vierailija kirjoitti:
En tiesä, mutta minä ainakin kiinnyn. Kamala morkkis, kun heitin kerran roskiin viherkasvin josta en tykännyt enää. 😭 Nyt on kämppä on ihan viidakko ja mitään ei voi pois laittaa ja kukaan ei huoli ottaa, kun tuntuu että kaikilla on niitä muutenkin jo.
Aina joku heltyy ja ottaa :)
Mulla meni kesällä kirpparilla tosi hyvin, nyt talvella ei yhtään.
Olen vienyt joskus kerrostaloni aulaan ylimääräisiä kasveja ja laittanut lapun "ota minut kotiin", on hävinneet suht nopeaan.
Haluaisin tietää tämän myös.
Jotkut heittävät veivinsä heti kotiutumisen jälkeen vaikka haluan vain rakastaa 😔
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisen hyvä kasvattaja.
Mä olin viikon mökillä ja kasvit villiintyivät sillä aikaa. Tuntuu,että alkoivat heti nöksöttämään kun aloin hoivaamaan niitä :/
Ne jakaantuu, mutta pysyy pieninä.
Kyllä. Jos on rauhallista ja viihtyisää. Ja jos kodissa on positiivinen raikas tunne. Ihmisille ja kukille pitää puhua positiivisesti, että ne voivat hyvin.