Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko farkut liian arkiset housut lentokoneeseen?

Vierailija
10.11.2006 |

Olisiko samettihousut parempi vaihtoehto? Pitääkö olla paitapusero vai riittääkö ihan tavallinen siisti esim. neulepaita? Kolitsia en viitsi laittaa kun on niin arkinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmiin.

Omalla jetillään lentävillä ne on korvattu dimangeilla.

Vierailija
22/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapteeni kutsui henkilökunnan shakkiturnaukseen. Siis shakkiturnauksessa pelataan ristiin kaikkia vastaan! Mä luulin, et ne on töissä siellä koneessa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ain miettinyt että mikä se grossschekk oikeen on. Mä oon luullu, että se on puoliks niin kun saksaa ja tarkottaa että nyt niille jaetaan isot shekit vähän niin kun palkan tilalle. Ku gäbinkruu ei tosiaan taida tienaa paljoo.

Ei sit ihme et se palvelu on niin huonoo, mäkin lensin tsörmanvignsillä ja ei niillä emoilla ollu aikaa vaikka mä miten painoin sitä kutsunappia. Siel ne siis vaan pelailee shakkiturnauksii, tosi kiva!

Vierailija
24/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jää loman ajaksi lepoasentoon. Ja on vielä niin kallis tuolikin!

Vierailija
25/36 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paras reissuniksi on tämä eli jos haluat näyttää freeshiltä määränpäässä (ja tottahan sinä haluat), niin laita kurkku-hunaja-naamio matkan ajaksi.

Eli levitä kasvoille hunajaa ja siihen kurkkuviipaleet päälle. Tässä naamiossa on parasta se, että se naamalla voit olla ihan normaalisti eli pysyy päällä, vaikka nouset välillä ylös jaloittelemaan. Toinen vaihtoehto on hunajaa ja siihen päälle kaurahiutaleita. Mutta se sopii vain erittäin rasvaiselle iholle.

Vierailija
26/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

napista tuli valo ja joka toinen kerta ei. Sen verran sit ehtivät pelaamisen lomassa!

Vierailija
27/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoo siellä olla parempi pistöö parhaimmat päälle ettei meitä muolaisia pahalla silmällä katsota.

Vierailija
28/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lensimme Brasiliaan kimaltelevissa sambakarnevaaliasuissa. En ainakaan huomannut että kukaan olisi kiinnittänyt erityistä huomiota, joten suosittelen.

Vierailija
29/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän kylältä yksi pariskunta lähti toisen 50-vuotismatkalle Kanarialle, kumpikin elämänsä ensimmäiselle ulkomaanmatkalle. Mies laittoin lennolle puvun, rouva leningin, korkokengät, laukun ja hatun. Olivat ostaneet muutenkin uuden puvuston matkaa varten. Onneksi olivat ottaneet sentään yhdet shortsivaatekerran mukaan, kun arvelivat, että voi sitä varmaan rannalla pitää kun on sentään kyse lomapaikasta.

Vierailija
30/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ja paita jotka tuntuu mukavilta päällä, ei kiristä, purista ja ahdista.

Vierailija
31/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meillä iltapukuja, mutta mulla ois jakkupuku Prismasta. Tytöllä on marimekon unikkomekko ja sukkahousut (voidaan harkita sitä kruunua jos se auttaa), pojalla kuomat (parasta mitä tiedetään!) ja miehellä tekonahkatakki???

Vierailija
32/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaivan hääpukuni kaapista. Maaliskuussa lähetään Thaimaahan, jee!!!

Vierailija
33/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä rahalla saa.

Vierailija
34/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa onneks tiaran.

Vierailija
35/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rennoissa vaatteissa. Lentäminenhän on vaan liikkumista paikasta A paikkaa B, eikä mikään tapahtuma. Toisaalta, kun lensin ensimmäisä kertoja halusi olla vähän paremmissaan, mut nytkun tuota kulkuvälinettä on alkanu käyttää enempi, niin nopeesti on muuttunut pukeutuminen kotosaksi=)

Vierailija
36/36 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan päälle mukavimmat ja pehmoisimmiksi kuluneet kotivaatteeni. Yölennolla vaihdan nukkumaan ruvetessa flanellipyjaman päälle ja villasukat jalkaan. Mulla on myös villamyssy kun koneessa tahtoo olla vetoista. Äläkä ap, unohda eväitä! Omat voileivät kannattaa ottaa mukaan siltä varalta, että alkaa hiukomaan. Parhaiten leivät säilyvät voipaperiin käärittynä. Ota muutama ylimääräinen niin voit tarjota vierustovereillekin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan