Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajani oli nostanut hintoja 20 %

Vierailija
07.12.2022 |

En kyllä aio käydä enää niin usein tai vaihdan halvempaan. Mun palkka ei ole noussut.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vähän noussut.

Miten se kampaaja pärjää kun sähkökin on kallistunut 60%?

Vierailija
42/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lyhyet hiukset(nainen)käyn joka viides viikko leikkauttamassa.Värin otan joka neljäs kuukausi.Ja olen eläkeläinen.

On se vaan niin kiva kun hiukset ovat ojennuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ollut kampaaja käynti esim.30€

Korotus on 6 €

Onko toi nyt kauhea korotus?

Vierailija
44/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useamman homman voi tehdä itse tai kaverin kanssa. Kampaamojutut on kiva tapa viettää kaveri-iltaa! Tasoitukset ja sävyt oppii kesy apinakin tekemään :)

Vierailija
45/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaupoista saa hyviä tukanleikkuukoneita ja parturin sakset tulee mukana

samassa paketissa.  Kymmeneen vuoteen en ole kampaajalla käynyt.

Ihan helppoa on koti parturointi,  kokemusta on.

Vierailija
46/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä itse leikkaatte niin olette varmaan myös sen näköisiä.. Vaikka siitä jonkun kympin säästääkin vuodessa niin voisi sitä silti yrittää käydä ammattilaisella leikkauttamassa.

Suomalaisilla naisilla on keskimäärin aivan kamalassa kunnossa hiukset. Käytetään aivan liian voimakkaita shampoita (markettituotteet, ah ne ihanat ja halvat), leikellään itse tai ei leikkauteta ollenkaan (annetaan kasvaa kaksihaaraisia täynnä oleva reuhka, kunhan on perseeseen), ei käytetä kunnollisia hoitavia tuotteita, eikä laiteta sitä kuontaloa. Värjäyksien välissä pidetään useampaa kuukautta ja vedetään sillä markettien punaiseen taittavalla sävyllä, vaikka sävy ei edes ole eduksi. Ne suhteellisen tasaisesti fiskarsin saksilla (tai huikeimmat ostavat jopa hiuksiin tarkoitetut sakset Tokmannilta) nyrsityt latvat ei korista ketään ja todella harvalle hiukselle sellainen käy. Miehillä vastaavasti vedetty sillä koneella se 1-2 cm siili (vai mikä?) ja näytetään mirofonin päältä ja avot kun säästetään. Aivan sama vaikka hiusraja on paennut ja hiuspohja aivan kamalassa kunnossa. Pitää käyttää sitä markettien 13-in-1 tuotetta ja haistaan auton vahalle.

Laittamisella tarkoitan sitä, että voisi edes sen jätettävän hoitoaineen tai öljyn ja muotovaahdon esimerkiksi laittaa ja selvittää takut hellästi sormilla ja päänahkaa voi hieroa sellaisella päänahan hierontalaittella. Mutta ei, levitetään päähän se Garnierin 2€:n shampoo, hangataan julmetusti ja pestään se pois. Sitten läväytetään latvoihin se Garnierin samalla tuoksulla oleva 1,75€ maksava hoitoaine. Ei hirveästi väliä, että onko hoitava vai millainen tökötti. Annetaan olla 1 minuutti ja sitten pestään se pois. Sen jälkeen puuvillapyyhe tiukasti pään ympäri, että varmasti hiukset kärsii tai vastaavasti hangataan julmetusti päätä ja hiuksia. Kun ne on kuivat niin harja käteen ja harjataan hiuksia ja nopeasti tiukka poninhäntä joko ylös tai alas niskaan. Hulluimmat letittää hiuksensa ja laittaa sen pompulan sinne hiuksen latvaan. Nukutaan hiukset auki tai se samainen ohut pompula hiuksien tyvellä nostettuna tuohon ylös tötteröksi. 

Ei, en asu Suomessa. Tämä vain aina pistää siellä käydessä silmään, miten huonosti ihmiset hoitavat hiuksiaan. Hiuksilla ja kulmakarvoilla saadaan yllättävän paljon aikaan yleisilmeessä.

Vierailija
47/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta huomaa kuinka moni on karsinut kampaamokäynneistä. Ja tuskin palaavat enää jatkossakaan.

Vierailija
48/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun kampaaja nostaa hintoja 1.1. 23. Ei hän kyllä yhtään laadukkaammaksi tai osaavammaksi tule. Hinnannousu ei siis näy vastaavasti laadussa.

Vierailija
49/51 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista tämä aika on. Käy vaikka viikkoa paria harvemmin.

Terveiset täältä ruokatunnilla. En raaskinut mennä ulos syömään, vaikka kaapissa oli vain ankeita eväitä. 😃 Samassa veneessä on meitä aika moni.

Viikkoa paria harvemmin? XD

Eli sen normaalin 1 kerta vuodessa sijaan käynkin.. vuoden ja yhden viikon välein.

No sehän auttoi.

Vierailija
50/51 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko köyhä? Ihan hyvä että astu salonkiini,joka on paremman väen salonki ..

Vierailija
51/51 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleen nyyhkintää. Terveisin jolla varaa käydä kampaajalla 2,3 krt vuodessa...nyt ei varaa tuolloinkaan käydä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi