Miksi nainen ikinä haluasi miehen siveysvyöhön?
Voisivatko naiset valloittaa mistä syystä haluaisivat miehen siveysvyöhön?
Liittyykö se pettämisen pelkoon vai mihin?
Kommentit (51)
Meillä mies voi saada orgasmin vain luvallani ja elämme FLR suhteessa nyt jo kolmatta vuotta. Uskoisin, että juuri kukaan ulkopuolinen ei sitä huomaa. Asia kehittyi hiljalleen BDSM harrastuksista, joissa minä (nainen) olin lopuksi se dominoivampi. Olemme laatineet lyhyen sopimuksenkin, johon ei ole tarvinnut palata. Käytännössä seksissä minä yksin päätän koska ja miten. Myös siveyslaite, sitomiset, rangaistukset ja esimerkiksi miehen feminisointi kuuluu työkaluihini. Häntä kiihottaa naiselle alistuminen ja nöyrtyminen. Ilman masturboinnin kieltoa ja varmaa siveyslaitetta (meillä HT4 small) olisi vaikea pitää tilannetta kontrollissa. Suosittelen kokeilemaan jos yhtään asia kiinnostaa. Voin luvata, että miehestä löytyy uusia positiivisia puolia kun hän tajuaa, että tie laukeamiseen käy vain vaimon kautta. N40
Vierailija kirjoitti:
Se on dominointia. Yleensä toki alistusleikit sängyssä menevät niinpäin että mies dominoi ja nainen alistuu, mutta jotkut pariskunnat tykkäävät leikkiä toisinpäin.
Mitä siinä dominoidaan? Sitä että mies ei kiihotu ollenkaan ja sammuu täysin. Todellinen erotiikan tappaja. Jotta mies pysyy käynnissä ja iskukunnossa pitää saada runkata kunnolla ja laueta, jos se estetään kestää kauan ennen kuin taas toimii.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies voi saada orgasmin vain luvallani ja elämme FLR suhteessa nyt jo kolmatta vuotta. Uskoisin, että juuri kukaan ulkopuolinen ei sitä huomaa. Asia kehittyi hiljalleen BDSM harrastuksista, joissa minä (nainen) olin lopuksi se dominoivampi. Olemme laatineet lyhyen sopimuksenkin, johon ei ole tarvinnut palata. Käytännössä seksissä minä yksin päätän koska ja miten. Myös siveyslaite, sitomiset, rangaistukset ja esimerkiksi miehen feminisointi kuuluu työkaluihini. Häntä kiihottaa naiselle alistuminen ja nöyrtyminen. Ilman masturboinnin kieltoa ja varmaa siveyslaitetta (meillä HT4 small) olisi vaikea pitää tilannetta kontrollissa. Suosittelen kokeilemaan jos yhtään asia kiinnostaa. Voin luvata, että miehestä löytyy uusia positiivisia puolia kun hän tajuaa, että tie laukeamiseen käy vain vaimon kautta. N40
Minulle tuo aiheuttaa sen että ei seiso ollenkaan ja on vaikeaa harrastaa kerrankin seksiä. Siinähän tapetaan kaikki halut. Jos taas olen vapaa ja halujeni vietävissä nain vaikka 7 kertaa aina uudestaan ja uudestaan laukeamisen jälkeen. M37v
Tosi naurettavaa tuollainen "paastoaminen". Onneksi itsellä on mahdollista purkautua kun siltä tuntuu. Tänään viimeksi sain oikein hyvää suuhoitoa. Pysyy putket kunnossa ja röörit kosteina.
Vierailija kirjoitti:
Halusin ja yhteisymmärryksessä sain poikaystäväni siveysvyöhön, koska halusin olla hänen himon kohde. Kun hän voi saada purettua paineensa vain minun luvalla, hän on koko ajan kiinnostunut minusta. Lisäksi kontrolli ja tietty dominointia kiihottaa minua. Saan parhaan orgasmin suuseksissä ja pienen vibran avulla. Varsinainen yhdyntä on oikeastaan meillä jäänyt pois. Kun päädyn antamaan poikkikselle orgasmin hän lähes tärisee odotuksesta ja kiihkosta. Silloin hän tekee ja suostuu mihin vain. Viimeksi puin hänelle stay up sukat ja annoin odottaa suihkukaapissa kädet selän taakse kytkettynä kun katsoin vielä yhden sarjan jakson loppuun. Kai olen vähän innostunut femdom jutuista 😊 N28
Vau mikä nainen!
Kyllä se useimmiten taitaa olla miehen idea ja nainen suostuu leikkiin miehen mieliksi.
Jos nainen sattuu leikistä pitämään, niin miehelle koittaa kovat ajat😀
M30
Olemme kolmekymppinen avopari ja ollaan asuttu yhdessä kuusi vuotta. Olemme taloudellisesti hyvin toimeentulevia ja töissä olemme kumpikin esimies asemassa. Seksin ja erotiikan suhteen olemme hyvin kokeilunhaluisia. Toisista jutuista tykätään ja menee jatkoon, vaan ei läheskään kaikki jutut toimi. Mutta kaikille kokeiluille me pystymme myös nauramaan, ei seksin pidä olla turhan vakavaa. Dominointi jutut kiinnostaa minua, niin kuin kumppaniani. Siinä on vain jotain niin kiellettyä ja eroottisen kiihoittavaa. Toki meillä on sovittu, että vain sellaista voi vaatia toiselta, mihin myös itse suostuu jos sitä pyydetään. Kolme vuotta sitten kumppanini kertoi ajatuksesta, että hän haluaisi dominoida hiukan minua ja apuna käytetään siveysvyötä. Joitain aikoja pyöritin ajatusta ja etsin tietoa(tarinoita) netin syövereistä. Sitten yhdessä katsottiin ja tilattiin ensinmäinen siveysvyö se on sellainen kova muovinen juttu. Sillä opeteltiin ja se tuntui pienen opettelun jälkeen mielenkiintoiselta. Jouduin pitämään sitä aluksi yhdestä illasta muutamaan päivään. Näin mentiin pitkän aikaa ja molemmat olimme innostuneita tästä uudesta leikistämme. Viime pääsiäisenä sainkin lahjaksi metallisen siveysvyön joka onkin muutaman asteen haastavampi pitää muoviseen verrattuna. Samoin puolisoni dominointi aste on myöskin vaativampi nykyisin. Yhtään en tiedä milloin minut lukitaan ja milloin minä taas vapaudun, joka minusta on tosi kuumoittavaa. Kumppanilta kysyin kuin hän tämän kokee. Sanoi et tämä leikki on hänestä äärettömän kivaa, ja ne ajat kun olen lukittuna niin meillä on paljon enemmän seksiä ja hellyyttä. Olen myös tuonut esille, että on niitä siveysvöitä myös naisille. Lupasi harkita asiaa. Nyt ollut 14 päivää lukittuna, vielä 9 päivää jäljellä. Sen jälkeen minulle on luvattu mieluinen joululahja. Sitä odotellaan.
Omistan hevosen ja käyn ratsastamassa sillä kolme tai neljä kertaa viikossa. Se painaa noin 600 kiloa eikä ole edes kovin säyseätä sorttia. Mutta sopivalla asenteella eli olemalla jämpti ja peräänantamaton sekä oikeilla avuilla saan sen kulkemaan minne haluan ja miten. Se saa minulta rakkautta, liikuntaa ja hyvän hoidon, joten uskon sen olevan tyytyväinen.
Miehen kanssa on sama. En pärjäisi fyysisesti, mutta siveysvyön avulla päätösvalta siirtyy minulle ja voin kanavoida hänen seksuaalisen energiansa itseeni. Tätäkin tapahtuu 3-4 kertaa viikossa, joskin osa kerroista on vain minua varten. Molemmat nauttivat. Ja kyllä, mieheni on antanut vyön käyttöön suostumuksensa, jopa itse alunperin ehdottanut sitä.
Hevosen ja lukitun miehen omistamisessa on varmasti paljon samaa. Kuria ja tottelemista, mutta myös välittämistä ja molemminpuolista nautintoa. Itse asiassa takavuosina käytettiin Stallion ring -nimisiä "siveysvöitä" oreilla, joilla niitä estettiin saamasta erektiota paraateissa ym. julkisissa tilanteissa. Mahtoiko koskaan unohtua käyttöön vähän pitemmäksikin ajaksi kerrallaan. En tiedä onko noita yhä myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Omistan hevosen ja käyn ratsastamassa sillä kolme tai neljä kertaa viikossa. Se painaa noin 600 kiloa eikä ole edes kovin säyseätä sorttia. Mutta sopivalla asenteella eli olemalla jämpti ja peräänantamaton sekä oikeilla avuilla saan sen kulkemaan minne haluan ja miten. Se saa minulta rakkautta, liikuntaa ja hyvän hoidon, joten uskon sen olevan tyytyväinen.
Miehen kanssa on sama. En pärjäisi fyysisesti, mutta siveysvyön avulla päätösvalta siirtyy minulle ja voin kanavoida hänen seksuaalisen energiansa itseeni. Tätäkin tapahtuu 3-4 kertaa viikossa, joskin osa kerroista on vain minua varten. Molemmat nauttivat. Ja kyllä, mieheni on antanut vyön käyttöön suostumuksensa, jopa itse alunperin ehdottanut sitä.
Varmasti mieskin nauttii! Olet ymmärtänyt käyttötarkoituksen juuri oikein.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä vyöllä siis tarkoitus tappaa miehen seksihalut ja alistaa kuten hevosta? Onnistuu. Mutta miten sitten kun on miehen vuoro, kuinka hänet käynnistetään kun ne kaikki panetukset on viety pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä vyöllä siis tarkoitus tappaa miehen seksihalut ja alistaa kuten hevosta? Onnistuu. Mutta miten sitten kun on miehen vuoro, kuinka hänet käynnistetään kun ne kaikki panetukset on viety pois?
Eihän se tapa seksihaluja vaan kasvattaa ja ylläpitää niitä. Mies on koko ajan niin kiimassa, että on milloin tahansa valmis antamaan esimerkiksi suuseksiä.
Sitten kun viimein pääsee vapaaksi, ei kestä montaa sekuntia laueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tapa hänen seksihalujaan. Niin tapahtuu käsittääkseni vasta jos joutuu olemaan viikkokaupalla ilman seksiä. Mieheni saa laueta melkein joka viikko. Joskus tekee hyvää olla sitten vähän pidempään ilman ja silloin minä itsekin saatan odottaa.
En myöskään koe ratsastamista alistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tapa seksihaluja vaan kasvattaa ja ylläpitää niitä. Mies on koko ajan niin kiimassa, että on milloin tahansa valmis antamaan esimerkiksi suuseksiä.
Sitten kun viimein pääsee vapaaksi, ei kestä montaa sekuntia laueta.
Juuri näin, pieni puute pitää miehen mielen virkeänä...
Vierailija kirjoitti:
Ei oo dominointia eikä leikkiä. Miehen siveysvyö on sitä varten että nainen saa olla rauhassa...
Tuohon se ei ainakaan toimi. Mieshän on koko ajan kiehnäämässä ja mielin kielin, että pääsisi purkautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä kokeilla.
M38
Vierailija kirjoitti:
Hevosen ja lukitun miehen omistamisessa on varmasti paljon samaa. Kuria ja tottelemista, mutta myös välittämistä ja molemminpuolista nautintoa. Itse asiassa takavuosina käytettiin Stallion ring -nimisiä "siveysvöitä" oreilla, joilla niitä estettiin saamasta erektiota paraateissa ym. julkisissa tilanteissa. Mahtoiko koskaan unohtua käyttöön vähän pitemmäksikin ajaksi kerrallaan. En tiedä onko noita yhä myynnissä.
Orien siveysvöitä ei enää käytetä, koska nykyään hevosen erektion estämistä tai hevosen rankaisemista kiihottumisesta pidetään tarpeettomana ja julmanakin.
Minua ei kiinnosta laittaa ketään mihinkään siveysvyöhön. Tuo on jotain
sairasta hommaa, vaikka muuten kaikesta muusta pidänkin. En voisi kuvitella
laittaa miestäni siveysvyöhön eikä hän minua.
Tykkäisin!