Avioerossa voiko toinen vanhempi luopua kokonaan lasten tapaamisesta
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaamisoikeudet on vain lapsen oikeuksia eli periaatteessa lapsi on se joka päättää.
Turha alapeukuttaa. Suomen lainsäädännössä ei ole vanhemmalla tapaamisoikeutta omaan lapseen, vain lapsella on oikeuksia suhteessa vanhempiin. Ottakaa asioista selvää.
Tänäkin viikonloppuna jossakin on lapsi vanhemmallaan, jolla ei haluaisi olla vaan hänet on sinne uhkailtu, kiristetty tai lahjottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö tällaista harkitsevana psykopaattina vai ihan muuten vaan?
Isänä jota sossu lapsistaan vieraannuttaa.
Ketjun aloittajaTällaista ei voi tapahtua jos olet ollut aktiivinen ja hyvä vanhempi. Selvästi et ole ollut. Kukaan ei syyttä joudu tuollaiseen asemaan. Käytännössä kaikki nämä "lapseni on viety minulta" -rassukat ovat jossain vaiheessa lapsen elämää laiminlyöneet osuutensa tai kohdelleet lasten toista vanhempaa jotenkin hirveällä tavalla joka on johtanut siihen ettei vanhemmuus ole hoidossa tasapuolisesti ja toinen vanhempi joutuu pyytämään sosiaaliviranomaisilta apua turvatakseen lastensa hyvinvoinnin sekä omansa. Sossut sekä myös perheoikeuden tuomarit ovat tutkitusti isämyönteisiä, ja sinulla olisi asiat oikein hoitaneena suuri mahdollisuus saada vaikka koko huoltajuus itsellesi.
Se olisi aika hienoa, jos maailma olisi näin mustavalkoinen. Kun korjaa vain sen oman kusipäisyyden kaikki ongelmat katoaa.
Voi luopua. Mutta pois ei voi ottaa kuin oikeuslaitos. Sossuntädit nyt voivat selitellä mitä haluavat.
Itse luovuin eron jälkeen huoltajuudesta. Ex valitteli, että omat viikot ovat niin raskaita lasten kanssa, niin pieni kuitti vuosien ilkeilyistä paiskata lapset hänelle 24/7..
Nykyään näen lapsiani ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Heitä ei kiinnosta minun tekemiset eikä juurikaan toisinpäinkään. Tämä on minun elämäni ja saan elää sen miten haluan.
Hylkäät omat lapsesi muka siksi että sinua muka vieraannutetaan... Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Voi luopua. Mutta pois ei voi ottaa kuin oikeuslaitos. Sossuntädit nyt voivat selitellä mitä haluavat.
Itse luovuin eron jälkeen huoltajuudesta. Ex valitteli, että omat viikot ovat niin raskaita lasten kanssa, niin pieni kuitti vuosien ilkeilyistä paiskata lapset hänelle 24/7..
Nykyään näen lapsiani ehkä pari kolme kertaa vuodessa. Heitä ei kiinnosta minun tekemiset eikä juurikaan toisinpäinkään. Tämä on minun elämäni ja saan elää sen miten haluan.
Sinäpä pirteä ilopilleri olet. Käytit kuvitteellisia lapsiasi kuvitteellisen kostosi välineenä.
Et sinäkään ihan oikeassa nyt ole. Yli 12 vuotiasta lasta toki kuullaan, mutta ei hän mitään päätöksiä tee vaan hänenkin tahto on aikuisten taskussa.