Miksi pankit saa syrjiä työttömiä?
Yritin hakea luottokorttia, ei myönnetty. Tuloina mulla kuitenkin työmarkkinatuki ja toimeentulotuki, mikä on enemmän kuin monella työssäkäyvällä (ainakin jos tätä palstaa uskominen).
Olisin ns. varma asiakas vakailla tuloilla. Uskon, että mua syrjittiin työttömyyteni vuoksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärinhän tämä on.
Lainaisitko itse rahaa ennemmin työssäkäyvälle henkilölle, jolla on vakaa ja varma toimeentulo, vai toisten almujen varassa elävälle työttömälle?
Työpaikan voi menettää milloin vain, ja saada siitä vielä usean kuukauden tulottoman karenssin. pitkäaikaisesti työttömällä on aina tasaisen varmat tulot.
Karenssi tulee vain jos itse sanoo itsensä irti tai omasta syystä joutuu ulos, se meinaa sitä ettei osaa mennä töihin työaikojen puitteissa tai ei osaa edes mennä sinne.
Karenssin voi saada monesta muustakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän pankit tyrkyttää väkisin luottokorttia vaikka pyytäisi pelkkää Debit-korttia.Jysk antoi sen pyytämättä yhdestä kertaostoksesta.
Mistä lähtien Jysk on ollut pankki, tai huonekaluliikkeessä on voinut hakea debit-korttia? Myymälät tarjoavat nimenomaan luottoa, koska haluavat myydä asiakkaille enemmän kuin mihin heidän käteisvaransa riittävät.
Juu,ei pidä antaa työttömälle mitään, jos sen vaan jotenkin saa estettyä.
Tämä siksi, että olisi joku meitä reppanoita vieläkin reppanampi.
Meidän tarttee nähdä työttömät pohjasakkana, ettei tartte ite olla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Väärinhän tämä on.
Perustele nyt jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi työtön tarvitsisi luottokorttia? autonko meinasit sillä ostaa? Varata hotellihuoneen? 😆
Esim. pyykinpesukone on aika tarpeellinen.
Töötön pesköön pyykkinsä taloyhtiönsä pesutuvassa. 😬
No eihän kukaan silloin tarvitse luottokorttia, höhlä.
Ja pesukokeet tuppaa hajoamaan varoittamatta. Aina ei ole ylimääräistä säästettynä etukäteen pesukoneen hinnan verran.
Plus että luottokortti on vaikka matkoilla verraton. Ja jos maksaa matkan sillä, mukana tulee matkavakuutus.