Kolme koomikkoa, YLE areena
https://www.is.fi/viihde/art-2000009234517.html
Ohjelma itsessään oli hyvä, välillä jopa sai nauraa kippurassa,
mutta viimeinen jakso oli Yhdysvalloissa oli, mitä oli 😤.
Tai Liz Treygerin juttuja en jaksanut kuunnella, saatikka nauraa.
Kommentit (12)
Ohjelman myötä tuli selväksi kuinka mätä maa on Amerikka !
On ero onko palvelu julkinen vai yksityinen. Sitä sietäisi Suomessakin varoa, ettei liikaa anneta valtaa yksityiselle puolelle.
Amerikassa on köyhät todellakin kyykyssä.
Minä en jotenkin löydä näiden "koomikoiden" hauskuutta...
Outo varmaan oon? kirjoitti:
Minä en jotenkin löydä näiden "koomikoiden" hauskuutta...
Itse ohjelmasarjahan oli aika vakavakin, mutta en minäkään pitänyt stand up -shown Suomen-kokemuksista Broadwaylla.
Aika useaan otteeseen kerrottiin kuinka meillä, Suomessa on ilmaisia tai lähes ilmaisia palveluja.
Minua nyt kuitenkin harmittaa, ettei sitä osata arvostaa. Asioita pidetään itsestään selvänä.
Aletaan olla aika pullamössö kansaa.
Vaaditaan ja vaaditaa, mutta mitään ei olla itse valmiita saavuttamaan.
Ohjelma oli sinänsä OK, mutta naiskomikoot olivat kyllä varsin epähauskoja ollakseen koomikoita.
Me näimme nämä tyypit Mynämäellä joskus huhtikuussa.
Olimme renkaanvaihtokahvilla Tuomaksen tuvalla ja tuo kolmikko kävi "puuteroimassa nenäänsä" eli pissalla tuvan vessassa.
Hilpeä, kovaääninen joukko.
Matkan tarkoitus selvisi myöhemmin paikallisesta aviisista.
Se viimeinen jakso oli kyllä varsinainen rimanalitus. Käsitin, että heidän oli tarkoitus tehdä se Broadwayn standup sessio aiheenaan kokemukset Suomessa. Vai olinko käsittänyt väärin? Ainoa, joka ohuesti sen toteutti oli se intialainen. Sen jenkin show oli jotain niin kuvottavaa, ehkä tuollainen puree Amerikassa, Suomessa ei kovin pitkälle noilla pössytysvitseillään pääsisi. Joka tapauksessa, ei naurattanut yhtään, myötähäpeää taas kerran. Koko ohjelman idea oli ok, mutta ohkaiseksi jäi muidenkin jaksojen toteutus.
Suomi koomikoiden silmin viimeinen esitys oli kyllä ärsyttävää katsottavaa. Heille kustannettiin matka Suomeen, ja luulisi sen takia ammattilaisten osaavan keksiä edes pari hauskaa juttua. Ilmeisesti eivät keksineet mitään, joten jäivät vain pössyttelyjuttujen varaan. On ok vitsailla toisen maasta, jos lopulta kuitenkin annetaan ymmärtää, että ihan kivaa oli. Nyt ottivat esiin vain epäolennaisuuksia, kuten valittaminen yksittäisestä tarjoilijasta. Kunpa Yle ei olisi ollenkaan lähettänyt tätä viimeistä jaksoa. Muu sarja oli ihan mukavaa katsottavaa.
Ei ollut varaa oikeisiin mieskoomikoihin.
Y ö k kirjoitti:
Minua ärsytti myös Liz Treygerin muka hauskat jutut pössyttelystä, tai sen puutteesta.
En katsonut mutta pössyttely on hauskinta mitä voi tehdä vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Y ö k kirjoitti:
Minua ärsytti myös Liz Treygerin muka hauskat jutut pössyttelystä, tai sen puutteesta.
En katsonut mutta pössyttely on hauskinta mitä voi tehdä vaatteet päällä.
Ehkä se on hauskaa sinulle itsellesi omien korviesi välissä, mutta se ei välity yleisölle, vaan vaikutat ainoastaan vähä-älyiseltä ja sekavalta.