Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua että räkää tulee ihan älyttömästi kun itken ja kasvot ja naama turpoaa ja on turvoksissa päivän?

Vierailija
06.12.2022 |

Onko muilla tälläistä? Joku ylisuuri limaneritys. Muutenkin nenä vuottaa aina talvella

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, just tuollaista. Ei toivoakaan että voisi söpösti itkeä vain pari pientä kyyneltä. Naama on aina tulipunainen ja räkää tulee helvetisti.

Vierailija
2/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, just tuollaista. Ei toivoakaan että voisi söpösti itkeä vain pari pientä kyyneltä. Naama on aina tulipunainen ja räkää tulee helvetisti.

Jep :D ihan kamalaa... ja noloa. Varsinkin kun olen vielä itkupilli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama. Pariterapiassa terapeutilla oli luultavasti pokassa pitelemistä kun kuulostin aina lopulta sorsalta.

Vierailija
4/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee sellaista nokkosrokon tapaista ihottumaa silmien ympärille kun itken ja silmäluomet turpoaa ihan makkaroiksi ja räkää tulee hirveet määrät.

Vierailija
5/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep :D ihan kamalaa... ja noloa. Varsinkin kun olen vielä itkupilli

Yritän selvitä aina itkemättä koulun juhlista yms. yms. vaikka oikeasti liikutun todella helposti. En vain haluaisi aloittaa sitä mieletöntä niistämistä julkisesti.

Vierailija
6/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne kyyneleet kulkiessaan nenään, liuottavat sieltä myös tehokkaasti limaa.

Eiköhän sieltä kautta osa tule kuitenkin.

Vierailija
7/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko niin, että jotkut on herkimpiä, esim  toiset punastuu helposti ja toiset ei millään.

Vierailija
8/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt ruveta hiihtäjäksi niin kukaan ei ihmettelisi nenästä roikkuvaa räkävanaa.

Vierailija
9/9 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itkiessä turpoaa yläluomet ihan hirveän näköisiksi. Sellaiset pinkit piukeat makkarat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän