Eiiih. Tyttö oli tehnyt ihanista paksuista kulkarvoista viivat
Sanoin jo vuosia sitten, että antaa kulmakarvojen olla, eikä ala niitä nyppimään. Niin mitä oli mennyt tekemään :( Nypin itse teininä kulmakarvoja tuhoisin seurauksin ja nyt olen vuosia yrittänyt kasvattaa niitä takaisin siinä onnistumatta. Miksi tuon trendin piti tulla takaisin. Varoittakaa teinejänne!
Kommentit (22)
Nyt itsenäisyyspäivän aamuna huomasit?
Jo on sulla ongelmat. Tuntuu olevan tota aikaa niin mikset käyttäisi sitä johonkin järkevään, esim vapaaehtoistyö nuorten parissa? Pelastat nuoret kulmakarva kerrallaan.💪
Huomasin nyt tosiaan, kun heräsi juuri.
Vanhemman tehtävä prio 1, pelasta tämän kulmakarvat karmivalta kohtalolta. Kuulostaa ihan iltapäivälehden otsikolta. Olepa sinne suuntaan yhteydessä.
Onpa sulla tuuria. Mäkin olen ysärinuori, nyppinyt 30 vuotta, aina ne vaan kasvavat takaisin ja tietenkin vääriin paikkoihin.
Muistan, kun sisareni teki tuon saman. Ensin oli ohuet viivat. Kohta oli meikillä peitetyt ohuet viivat ja 5cm yläpuolelle oli sitten piirretty komeat kulkakarvakaaret jollain tussilla.
Nyt sitten neljääkymppiå käyvänä kiroilee, kun kulmakarvat eivät vaan kasva kunnolla. Kyselee, miksi kukaan ei varoittanut. Kyllä vaan varoitti ja paljon. Mutta kun ei, niin ei...
Mitä jos ymmärtäisit että tyttäresi ei ole sinä eikä sinun jatkeesi?
Mulla kasvaa nypityt takaisin, niin kuin muukin karvoitus. Viirut jää nilile, joilla jo alunpitäen on huono karvankasvu tai hyvin vaaleat kulmat.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla tuuria. Mäkin olen ysärinuori, nyppinyt 30 vuotta, aina ne vaan kasvavat takaisin ja tietenkin vääriin paikkoihin.
Mulla kasvaa ohuina niissä paikoissa missä pitäisi kasvaa paksuina ja sitten hajakarvoja kasvaa melkein silmäluomissa. Eli ei johdu ohuus muusta kuin siitä, että nypin turhat harotukset pois. Tosin en edes halua paksuja tai tummia kulmakarvoja.
Minulla normaalit, koska en ole nyppinyt, mutta yksi kulmakarva kasvaisi varmaan 3 cm pituiseksi, jos en nyppisi sitä. Se on pelottava.
Et ole kasvattanut kulmakarvojas kunnolla, kyllä ne kasvaa jos oikein sen tekee.
t.akateeminen äiti
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvä luoja, anna sen elää ja elä itsekin.
Kulmakarvojen nyppiminen ei ole elämistä.
😂😂😂😂
En tiedä mitään kamalampaa poislukien Breznev kulmakarvat.
M58
hyvä jos bresneveistään ihmiset alkaa luopua... ihme puskia
Vierailija kirjoitti:
Tytär vois tulla ajelemaan minunkin kul..karvat.
-Pekka-
Ne nypitään.
Todella moni on pilannut ulkonäkönsä lopullisesti näiden outojen kulmakarvamuotien takia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kasvaa nypityt takaisin, niin kuin muukin karvoitus. Viirut jää nilile, joilla jo alunpitäen on huono karvankasvu tai hyvin vaaleat kulmat.
Eipä ne sullakaan tietyn iän jälkeen enää todennäköisesti kasva.
No voi hyvä luoja, anna sen elää ja elä itsekin.