Linnan juhlat. Mitä siinä katsotaan?
Mitä mun pitää katsoa niissä Linna juhlissa? Naisten pukuja ja julkkiksia? En ymmärrä<? Mitä te katsotte? Toihan on ihan tylsä ohjelma?
Kommentit (49)
Mua kiinnostaa aina ketä kaikki on päässyt vieraiksi, on ollut pari tuttakin joskus siellä.
En tiedä. Ei kiinnosta, enkä aio katsoa.
Mä odotan aina jännityksellä parin tutun ihmisen saapumista juhliin. Sen jälkeen katselen juhlia silllä silmällä, että näkyisikö heitä uudelleen. :)
Mekkoja katellaan ja arvostellaan.
Katson, että kuka näyttää tyylikkäältä ja kuka taas ei todellakaan. Eli katson tituuden nimissä ihan pelkästään naisten vaatteita ja kampauksia.
Huomenna ainakin katsotaan loppuuko sähköt kun kaikki osallistutaan sähköhaasteeseen
Täysin paska ohjelma mitä tv voi tulla.Rahat sinne missä niitä tarvitaan nyt ja tulevaisuudessa.
Sitä, mitä mieltä joku Anna Abreu on Suomen itsenäisyydestä
"Kyllä itsenäisyys merkitsee mulle tosi paljon"
Katselen niitä muutamia ajattelemattomia löllertäjiä, jotka ovat jostain kumman syystä valinneet iltapuvukseen hihattoman asun, jossa paksut käsivarret suunnattomine alleineen hyllyvät. Yleensä oksennan kättelyiden päätyttyä ja vaihdan kanavaa.
Eliitin porsastelua meidän rahoilla. Onhan se hieman absurdia juhlia itsenäisyyttä mitä ei enää edes ole. Meille kansalaisille juhla näyttäytyy siltä että olisimme itsenäisiä, vaikka emme ole. Linnassa juhlivat (eliitti) ovat itse omilla toimillaan vieneet meiltä tämän itsenäisyyden.
Nyt tämä sama eliitti haluaa vielä tänne vieraan maan armeijan. Mikä itsenäisyys.
On vain kaksi pariskuntaa, joita haluan katsoa.
Miksi katsotaan jalkapalloa? Ukot tuossa juoksentelevat edes takaisin.
Vapaus. Katsoa tai olla katsomatta. Sitä on demokratia.
Hyvä pääkirjoitus:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, mitä mieltä joku Anna Abreu on Suomen itsenäisyydestä
"Kyllä itsenäisyys merkitsee mulle tosi paljon"
Onpa omintakeinen lausunto.
Ennemmin katson vaikka seinää joten ei ainakaan siitä kyse ole että vaatisin vauhdikkaampaa menoa.
Naisten kolttuja, koruja, meikkejä ja kampauksia. Kenkiä ei kukaan taida useinkaan huomata... Ja sitten etikettivirheitä tarkkaillaan.
Näin siis joskus noin 25 vuotta sitten, jolloin viimeksi katsoin tätä kansalle tarkoitettua sirkushuvia. Sen jälkeen tajusin, että on niitä paljon parempiakin sirkushuveja.
Onko tuttuja paikalla? Olen kade, jos on.
Vaatteita. Ei muuta.