Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(
Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.
Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?
Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.
Kommentit (2375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten miehet eivät puolusta lapsia vaan päinvastoin haukkuvat. Edes poikia eivät puolusta vaan vähättelevät ja nolaavat vain, jos poika kertoo ahdistelusta. Väittävät ämmämäiseksi ja että tosimies ei itke vaan on vain iloinen jos joku nainen vähän häiritsee seksuaalisesti. Sitten vasta herätään jos joku homopedari käy iholle.
Lopettakaa naiset poikien ahdistelu niin ei ole ongelmaa. Ei miesten pidä puolustaa poikia naista vastaan.
Totta kai pitää puolustaa lasta. Ja rikosilmoa ahdistelijoita menemään. Screenshottiakin voi laittaa lähipiirille niin oppivat olemaan.
Väärin. Kenenkään ei pidä joutua puolustamaan lapsia. Lopeta se poikien ahdistelu niin kaikki on kunnossa, senkin saastainen pedari
Oletko sairas? Miksi lapsia ei mielestäsi pidä puolustaa? Oletko tuo tyyppi, joka jankuttaa vauvojen tappamisesta?
Itse olet sairas kun hyväksyt naisten tekemän ahdistelun. Ilman ahdisteluanne miehet eivät joudu puolustamaan lapsia.
Korjaa ongelman juurisyy eli naisten sikailu.
Miksi vain naisten? Ihan kaikkien aikuisten sikailu pitää lopettaa, erityisesti silloin, kun se kohdistuu lapsiin ja nuoriin. Mutta kyllä, myös naisten. Ihan kaikkien. Ymmärrätkö?
Ja miten se tapahtuu: lainsäädäntöä ollaan onneksi jo korjaamassa. Vanhempien (siis molempien vanhempien!) pitää puhua aiheesta lapsilleen. Myös pojille! Ja jos ahdisteluviestejä tulee, rikosilmoitus, kuvakaappaus, ilmoitus tekijän puolisolle ja/tai muulle lähipiirille.
Mitä muuta?
Siihen menikin vain 88 sivua että joku toinenkin halusi molemmat sukupuolet tuomiolle. 87 sivua olikin pelkkää miesvihaa.
Mikäli joku - ihan kuka tahansa - tekee tai lähettää seksiehdotuksia 13-vuotiaalle lapselle, niin lapiolla navakka isku päähän tai ehkä huomattavasti alemmaksi.
En lukenut ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain fakta, että miehet ahdistelevat enemmän. Ja se kohdistuu usein nuorempiin naisiin ja tyttöihin.
#miesvihanäkyväksi
Jätä. Lapset. Rauhaan. AINA.
Aivan sama, oletko mies, nainen tai en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain fakta, että miehet ahdistelevat enemmän. Ja se kohdistuu usein nuorempiin naisiin ja tyttöihin.
#miesvihanäkyväksi
Miksi fakta on miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei mun ole tarvinnut varoittaa teini-ikäistä poikaani netissä vaanivista keski- ikäisistä naisista tai minkään ikäisistä naisista. Olen varoittanut häntä kyllä miehistä.
Mä ainakin ihan läpällä lähettelen peniskuvia feikkitileiltä ärsyttäville random-sometyrkyille, en toki alaikäisille. Ihan kolmekymppinen nainen olen. Onko se muka rikollista?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä helvetti miehiä vaivaa!!!???
Mikä tyttöjä ja naisia vaivaa että pitää jo pienestä pitäen esitellä kroppaansa ja sitten loukkaannutaan kun vääränlainen mies tykkää? Jos rikas urheilija esim. vastaavaa niin johan ollaan innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ihan läpällä lähettelen peniskuvia feikkitileiltä ärsyttäville random-sometyrkyille, en toki alaikäisille. Ihan kolmekymppinen nainen olen. Onko se muka rikollista?
Toivotavasti jäät puuhistasi kiinni. Ja myös julkinen lynkkaus olis ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei mun ole tarvinnut varoittaa teini-ikäistä poikaani netissä vaanivista keski- ikäisistä naisista tai minkään ikäisistä naisista. Olen varoittanut häntä kyllä miehistä.
Ja tämä juuri on virhe, josta ketjussa jo aikaisemmin oli puhetta. Naisten tekemää ahdistelua ei tunneta eikä tunnusteta, ja sen vuoksi se on vielä syvemmin piilossa kuin miesten ahdistelu. Saatat tehdä pojallesi karhunpalveluksen jos annat hänen ymmärtää, että naisten kanssa hän olisi turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tyttöjä ja naisia vaivaa että pitää jo pienestä pitäen esitellä kroppaansa ja sitten loukkaannutaan kun vääränlainen mies tykkää? Jos rikas urheilija esim. vastaavaa niin johan ollaan innoissaan.
#naisvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäsit erityisluokalla?
Aivan sama, miten joku hyvännäköinen nuori mies on pukeutunut. Voin vlkaista häntä, mutta en mene ehdottelemaan yhtään mitään - tietenkään.
Syy: olen normaali.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
femspleinaatko paljonkin?
Vaikka muiden pitää kertoa tuo sinulle, ei se tarkoita että sitä pitää kertoa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäsit erityisluokalla?
Aivan sama, miten joku hyvännäköinen nuori mies on pukeutunut. Voin vlkaista häntä, mutta en mene ehdottelemaan yhtään mitään - tietenkään.
Syy: olen normaali.
N
1.1.2023 katse on ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä juuri on virhe, josta ketjussa jo aikaisemmin oli puhetta. Naisten tekemää ahdistelua ei tunneta eikä tunnusteta, ja sen vuoksi se on vielä syvemmin piilossa kuin miesten ahdistelu. Saatat tehdä pojallesi karhunpalveluksen jos annat hänen ymmärtää, että naisten kanssa hän olisi turvassa.
Kyseessä ei ole virhe. Se on systemaattista piilottelua jolla he suojelevat omaa persettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Vaikka muiden pitää kertoa tuo sinulle, ei se tarkoita että sitä pitää kertoa muille.
Kiinnostava sana tarkoittanee jotain maailmassasi.
Kerroin faktan, jonka sinä haluat tulkita vihaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Kiinnostava sana tarkoittanee jotain maailmassasi.
Kerroin faktan, jonka sinä haluat tulkita vihaksi.
Kerroit valheen.
Voit uskoa siihen itse, mutta se on edelleen valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta siis oikein, että rikas urheilija MIES ahdistelee LASTA?
Ite se tyttös tussua on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burkhat päälle jo 10-vuotiaille!
#miesvihanäkyväksi