Enkelihoidot - kristinuskon mukaista vai okkultismia?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä millaisia kokemuksia enkelihoidosta?
Olen käynyt muutaman kerran. Fyysisiin vaivoihin se ei auta, mutta antaa muunlaista hyvää oloa. Mulla on ollut erittäin seesteinen, rauhallinen ja rentoutunut olo hoidon jälkeen. Tunnen hoidossa lämpöä ja energiavirtauksia. Hoidon alussa kun energia alkaa virrata ja saavuttaa sydänchakran niin meinaan joka kerta alkaa itkemään. Jotain tapahtuu.
Nykyihmiset ovat niin lukossa ja ohjelmoituja kaavoihinsa, että harvemmilla noista kokemuksia.
Uskon enkeleihin. Enkeli hoitoihin tuskin minulla olisi rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Jumala on ilmoittanut Sanassaan ( Raamattu), miten häneen tulee uskoa ja palvoa. New age usko, ja muut vastaavanlaiset eivät ole pelastavia uskomuksia.
Jumalan luokse ei pääse kiertoteitse.
Jumala on luonut kaiken, Hän myös omistaa kaiken. Jumala määrittää miten ihminen tulisi uskoa, eikä ihminen itse!
Raamattu ei kerro näin, ei kehota että tulisi palvoa. Se mitä kirjoitat, on kirkon tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on ilmoittanut Sanassaan ( Raamattu), miten häneen tulee uskoa ja palvoa. New age usko, ja muut vastaavanlaiset eivät ole pelastavia uskomuksia.
Jumala on luonut kaiken, Hän myös omistaa kaiken. Jumala määrittää miten ihminen tulisi uskoa, eikä ihminen itse!Raamattu ei kerro näin, ei kehota että tulisi palvoa. Se mitä kirjoitat, on kirkon tulkinta.
Väärässä olet. Uskallaan väittää että minulla saatta olla parempi Raamattutuntemus kun sinulla.
Kaikella kunnioituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on luonut kaiken, Hän myös omistaa kaiken. Jumala määrittää miten ihminen tulisi uskoa, eikä ihminen itse!Raamattu ei kerro näin, ei kehota että tulisi palvoa. Se mitä kirjoitat, on kirkon tulkinta.
Väärässä olet. Uskallaan väittää että minulla saatta olla parempi Raamattutuntemus kun sinulla.
Kaikella kunnioituksella.
Ehkä oletkin syventynyt etsimään vastauksia Raamatusta. Varmasti olet oikeassa, että olet lukenut enemmän Raamattua kuin minä. Oletko tutustunut muiden uskontojen pyhiin kirjoituksiin, tieteen tutkimuksiin jne.? Oletko uskaltanut tutkia aihetta laajempaa ja ehkä kyseenalaistaa sitä mitä sinulle on opetettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella.Ehkä oletkin syventynyt etsimään vastauksia Raamatusta. Varmasti olet oikeassa, että olet lukenut enemmän Raamattua kuin minä. Oletko tutustunut muiden uskontojen pyhiin kirjoituksiin, tieteen tutkimuksiin jne.? Oletko uskaltanut tutkia aihetta laajempaa ja ehkä kyseenalaistaa sitä mitä sinulle on opetettu?
Kiitos kysymästä! Olen tutustunut muihin uskontoihin / pyhiin kitjoituksiin. Olen tutustunut myös tieteeseen.
Sitä voin todeta yhä uudelleen ja uudelleen, että Raamattu todellakin on Jumalan Sana!
Vierailija kirjoitti:
Jumala on luonut kaiken, Hän myös omistaa kaiken. Jumala määrittää miten ihminen tulisi uskoa, eikä ihminen itse!
Jos Jumala luo ja määrittää kaiken, niin hittoako se edes sallii harhaoppisia? Eikö olis helpompi ja kivempi kaikille pitää elämässä vaan niitä, ketkä on mieleisiä?
Sama se on mulle. Jos Jumalasi on se mikä sallii nykytilanteen, sodat, väkivallan niin ei ole mun Jumala, mä olen mieluummin kiltti kuin natszsi.
Eikö se ollut Jumalalle ihan ok, että mm pettävät kivitetään ja isossa kirjassa tais siskokset raiskata isänsä. Enkä tajua miksi se ei voinut antaa ihmiskunnalle "armahdusta" ilman sitä, että heitti Jeesuksen kärsimään "meidän syntien tähden". Herranjestas, en mä semmosta olis halunnut!
Aika epeli. Kamala sadisti se on.
Suositelkaa jotain hyvää enkeli aiheista kirjaa, jos olette lukeneet.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa kysymykseesi, anteeksi siitä.
Minä suosittelen Raamattua, siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee.
Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella.Ehkä oletkin syventynyt etsimään vastauksia Raamatusta. Varmasti olet oikeassa, että olet lukenut enemmän Raamattua kuin minä. Oletko tutustunut muiden uskontojen pyhiin kirjoituksiin, tieteen tutkimuksiin jne.? Oletko uskaltanut tutkia aihetta laajempaa ja ehkä kyseenalaistaa sitä mitä sinulle on opetettu?
Kiitos kysymästä! Olen tutustunut muihin uskontoihin / pyhiin kitjoituksiin. Olen tutustunut myös tieteeseen.
Sitä voin todeta yhä uudelleen ja uudelleen, että Raamattu todellakin on Jumalan Sana!
Kyllä minäkin uskon Raamattuun ja Jumalan opetuksiin, yhtälailla Jeesuksen, Buddhan ja muiden ns. menneen maailman gurujen opetuksiin. Kaikki kertoo samaa tarinaa, omalla kielellään. Oletko vääräuskoinen Raamatun mukaan, kun tuomitset muut?
Miten asia oikeastaan menee? Jumala antoi Moosekselle käskyt, älä tapa ja älä varasta. Mutta samaan hengenvetoon Jumala antaa seuraavan käskyn viidennessä Mooseksen kirjassa: Ja jos Herra, sinun Jumalasi, antaa sen sinun käsiisi, niin surmaa kaikki sen miesväki miekan terällä. Mutta naiset, lapset ja karja ja kaikki, mitä kaupungissa on, kaikki, mitä sieltä on saatavana saalista, ryöstä itsellesi, ja nauti vihollisiltasi saatu saalis, minkä Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa (5.Moos. 20:13-14).
Joos. 8:27 kerrotaan, että ainoastaan karjan, ja mitä kaupungista oli saatavana saalista, Israel ryösti itselleen sen määräyksen mukaan, jonka Herra oli Joosualle antanut. Tämä tuntuu hieman ristiriitaiselta. Vaikka Jumala sanookin ensin, että 5.Moos. 20:10-11: Kun lähestyt jotakin kaupunkia sotiaksesi sitä vastaan, tarjoa sille ensin rauhaa. Ja jos se suostuu tarjoamaasi rauhaan ja avaa sinulle porttinsa, suorittakoon kaikki siellä oleva kansa sinulle työveroa ja palvelkoon sinua.
Aina sanotaan että Jumala ei voi toimia Sanaansa vastaan. Miten tässä näin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suosittelen Raamattua, siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee.Kaikkea hyvää!
Perus argumentti kun kysyy uskovaiselta ihan mitä tahansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Googlaa vaikka Kirsi Ranto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suosittelen Raamattua, siinä on kaikki mitä ihminen tarvitsee.Kaikkea hyvää!
Kaikki mitä ihminen tarvitsee?
Jos joku haluaa lukea väkivallasta, sodista, aviorikoksista jne niin ei tarvitse kuin katsoa uutisia.
Erona Raamattuun, että ne ei ole keksittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus argumentti kun kysyy uskovaiselta ihan mitä tahansa 😂
Suojamuuri kun pelkää oman maailmankuvan hajoamista, johon on tarrautunut.
En luota Raamattuun. Tutkijat sanovat että jotain vanhan testamentin kirjoja on muokannut satakin kirjoittajaa. Osa Paavalin kirjeistä on myöhemmin kirjoitettu. Pietarin kirje on myöskin kirjoitettu paljon myöhemmin. Johanneksen evankeliumia ei pidetä Johanneksen kirjoittamana. Koko Raamattu on ihmisten kasaama ja vain osa kaikesta aineistosta on valittu mukaan. En voi uskoa sokeasti.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kirjoitatte että Saatanan kanssa on hyvä olla. Kuolemanne jälkeen ette ole samaa mieltä. Helvetti ei ole mikään mukava paikka missä hengaillaan ja pidetään hauskaa Saatanan kanssa . Se on paikka täynnä tuskaa ja pahuutta. Ikuinen tulimeri.
Ketkä niin on nyt sanonut ja kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kirjoitatte että Saatanan kanssa on hyvä olla. Kuolemanne jälkeen ette ole samaa mieltä. Helvetti ei ole mikään mukava paikka missä hengaillaan ja pidetään hauskaa Saatanan kanssa . Se on paikka täynnä tuskaa ja pahuutta. Ikuinen tulimeri.
Se on jumalan kertoma näkemys. Miksi Saatana omia kavereitaan kiusaisi? Enemmän pahuutta jumala on saanut aikaan. Ainakin raamatun kertomusten perusteella.
Sekoitat nyt pahan kerran. Saatana on kaiken pahan takana, ei Jumala. Saatana nimen omaan kiusaa ihan kaikkia, myös ns. kavereitaan. Ei ole inhimillinen kuten pahat leffoissa, joissa pahoissa saattaa olla empaattine puoli mukana.
En leikkis tai uhois.
Jumalahan on itse luonut kaiken 🤔
Miten te unohdatte aina uskonpuhdistukset ja kaikki maailman sodat jotka tehdään uskonnon nimissä? Kai jumala jotain muutakin keksisi jos haluaisi?
Onko teillä millaisia kokemuksia enkelihoidosta?
Olen käynyt muutaman kerran. Fyysisiin vaivoihin se ei auta, mutta antaa muunlaista hyvää oloa. Mulla on ollut erittäin seesteinen, rauhallinen ja rentoutunut olo hoidon jälkeen. Tunnen hoidossa lämpöä ja energiavirtauksia. Hoidon alussa kun energia alkaa virrata ja saavuttaa sydänchakran niin meinaan joka kerta alkaa itkemään. Jotain tapahtuu.