Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaiseitteko muutoin kivalta vaikuttavan aikuisen miehen tapailua jos...

Vierailija
04.12.2022 |

...selviäisi että hänen kotinsa on aika epäsiisti?

Tapasin mukavan oloisen miehen jonka kanssa nähty nyt viitisen kertaa...yleensä luonani, mutta viimeisimmällä kerralla kävin hänen luonaan. Hän oli kyllä kertonut että on epäviihtyisää ja ei ole panostanut, mutta silti tuli hieman järkytyksenä miltä siellä näytti. Kyseessä kuitenkin nelikymppinen vakityössä oleva mies, mutta asunto oli sisustukseltaan kuin parikymppisen pojan, jonka elämänhallinta on hukassa....Vetosi siihen että on muuttanut aika vasta, mutta muutosta on kuitenkin käsittääkseni jo vuosi, joten ei mielestäni voi olla todellinen syy, eikä minkään perusteella vaikuta siltäkään että entisessä asunnossa olisi ollut mitenkään yhtään kummoisemman näköistä.

Ei sentään mitään hirveitä tiski- tai haisevia roskavuoria tai lattiasta kattoon tavaraa, mutta kaiken maailman romua ja työkaluja ja pyörä roikkumassa seinällä. Olin oikeasti niin pettynyt tuon kaiken nähdessäni että nyt miettinyt onko järkeä jatkaa mieheen tutustumista. Kuitenkin haaveilen pidempiaikaisesta parisuhteesta, yhteen muuttamisesta ynnä muusta ja jäi sellainen vaikutelma ettei tuosta seuraisi mitään hyvää. Mitä ajatuskia herää? ja miten itse toimisitte tilanteessa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kerro epäsiistiydestä tai laiskuudesta vaan siltä ettei työkaluille löydy paikkaa. 

Vierailija
2/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteenmuutto on sinulle kynnyskysymys, ei kannata jatkaa tapailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän kuka sitten siivoaa,ja kahden edestä,jos tuon miehen kanssa yhteen muutat?

Vierailija
4/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu vauhdissa.

Vierailija
6/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, koska jos muutettaisiin yhteen, olisin ihan mielelläni se, joka vastaa asunnon siisteydestä.

Tietysti jos mies vaatii epäsiistin ympäristön viihtyäkseen eikä hyväksyisi että pitäisin asunnon kokoaikaisesti siistinä ja järjestyksessä, silloin en näkisi mitenkään yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
7/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. En halua aikuisen ihmisen kodinhoitajaksi.

Olen parisuhteessa, jossa ei olla muuttamassa yhteen, ja silti on hyvä, että meillä on molemmilla oma kaunis, viihtyisä ja siisti koti. En haluaisi erillään asuessakaan, että oltaisiin vain minun luona, kun toisen asunto on läävä.

Mitä mies ei ole nelikymppiseksi oppinut, hän ei tule oppimaankaan. Ei koska ei pystyisi, mutta selvästi ei ole halunnut.

Vierailija
8/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä viittaa ongelmiin vihanhallinnassa.

Vierailija
9/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"epäviihtyisää"

Lopetin lukemisen tähän.

Vierailija
10/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sataa lunta.

Vierailija
11/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oli epäsiisiti? Itse olen yli 40 v nainen ja asuntoni on sisustukselta tyyliä kaikkea vähän sieltä täältä,vähän kuin olis opiskelija jolla ei varaa ostella mitään sisustuslehtityyliä.En ole sisustaja ihminen,en osaa sisustaa eikä siksi jaksa kiinnostaa. Siivoan kyllä mutta kieltämättä kun yksin asuu niin esim vaatekasoja on siellä täällä.

Vierailija
12/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen jolla oli kuvailemasi kaltainen asunto , työkaluja saattoi olla ruokapöydällä ym . Asunto kaipasi silmin nähden naisen kättä . Nyt olemme asuneet 5 v yhdessä . Minä teen kotityöt ja hänellä on paikka työkaluilleen autotallissa . Hän tekee pitkää työpäivää , maksaa suurimman osan juoksevista kuluista kotona ja tekee kaikki ns miesten työt . Olen ollut tyytyväinen . Meillä on selkeät perinteiset roolit ja työnjako .

Vierailija
13/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitö ihmeellistä on pyörällä seinällä? Varsinkin kerrostaloissa moni säilyttä pyörää asunnossaan ihan jo siitä syystä ettei sitä pöllitä.

Vierailija
14/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitö ihmeellistä on pyörällä seinällä? Varsinkin kerrostaloissa moni säilyttä pyörää asunnossaan ihan jo siitä syystä ettei sitä pöllitä.

En kyllä itse enää ikinä vapaaehtoisesti asuisi pienessä asunnossa jossa on pyörä varastoituna sisälle! Tiedätkö miten pahalle kurainen pyörä haisee?! ja ei ole kovin siisti myöskään seinällä.  Tokihan sen voi pestä jos on mahdollisuus siihen, yleensä se mahdollisuus on suihkussa, että semmosta.

Vierailija
15/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jatkaisin. En ole itsekään kovin järjestelmällinen ja varsinkin jos tulee yllätysvieraita niin on mun mielestä täysin normaalia että koti on vähän sekaisin. Miehillä usein oletettavasti vielä kymmenen kertaa pahempi sekamelska kotona kuin naisilla. Ne yhteiset siivousjärjestelmät voi sopia sitten kun on yhteenmuuton aika.

Vierailija
16/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan on pelastamis- ja hoivavietti. Epäsiisti miehen asunto vaatii naisen otetta.

Naisella pitää olla jatkuvaa puuhaa ja haasteita miehen kanssa. Muuten kiinnostus lakkaa.

Sopivan renttu alkoholisti-narkkari-resupekka-rikollinen vetoaa naisiin.

Vierailija
17/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tapaus voi olla ihan ok siisteyden ylläpidon kannalta, jos ensin joku auttaa päättämään missä mitäkin säilytetään. Kaveri asui aika sotkuisesti poikamiehenä, juurikin noin että tavarat lojui siellä täällä, mutta nyt pariutuneena on ihan toinen malli. Kaikki ei yksinkertaisesti hahmota sitä miten koti kannattaa laittaa, jolloin tavaroille ei ole selkeitä paikkoja. Jos taas tiskit kasvaa hometta ja lakanat vaihdettu viimeksi vuosi sitten, kannattaa katsoa muuta seuraa.

Vierailija
18/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä mies jankutuksiltasi ja etsi uusi.

Vierailija
19/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mahista sotkumiekkosille.

Vierailija
20/35 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen tapaus voi olla ihan ok siisteyden ylläpidon kannalta, jos ensin joku auttaa päättämään missä mitäkin säilytetään. Kaveri asui aika sotkuisesti poikamiehenä, juurikin noin että tavarat lojui siellä täällä, mutta nyt pariutuneena on ihan toinen malli. Kaikki ei yksinkertaisesti hahmota sitä miten koti kannattaa laittaa, jolloin tavaroille ei ole selkeitä paikkoja. Jos taas tiskit kasvaa hometta ja lakanat vaihdettu viimeksi vuosi sitten, kannattaa katsoa muuta seuraa.

Meinaatko tosissasi että joku nelikymppinen mies muuttuu niin suuresti että alkaa ylläpitää siisteyttä jos ei ole siihen aikaisemmin ollut kykenevä? Luulisi että jo aikaisemmissa parisuhteissa tuohon ikään mennessä olisi taito kehittynyt siihen pisteeseen ettei omat tavarat pysyisivat järjestyksessä?!