Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: minkä maalaisten miesten kanssa olet harrastanut seksiä?

Vierailija
09.11.2006 |

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tajuaa taas arvostaa elämäänsä! Onneksi löysin mieheni nuorena, eikä tarvinut kiertää maailmaa ja eri tyyppejä. Varasin heti komeimman ja kultasimman. Ihmettelen kovasti, kun monet oikeen leuhkivat määrällä. Laatu on mun mielestä ainoo kehuttava asia. Olette NOLOJA!

Vierailija
82/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska se juuri tajusi kuinka ahdasmielistä ja rajoittunutta elämänsä on tähän asti ollut. yrittää sitten puolustaa peiton-alla-lauantaisin-saunan-jälkeen-seksielämäänsä " puhtaudella" ja " itsensä säästämisellä" ja " silmillään" .

kyllä pirkkoa nyt nyppii, kun huomaa, että muut ovat ajoissa osanneet nauttia elämästään. tervekeskuksen vuodeosastolla se on sitten liian myöhäistä.

mahtavaa tuntunut olevan, just joo... lähinnä olen itkenyt ilosta, heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mullakin seksikumppaneita yli 20, niin silti toivon että on kiikkutuolissa jotain muutakin muisteltavaa. Nii joo, kaikki ollu suomalaisia..

Vierailija
84/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ihan hemmetinmoinen saavutus tulla yhden miehen kisoissa ykköseksi..!!!! ;D

Vierailija:

paras seksielämä. Ollaan ukon kanssa niin tutut, että opittu se toiselle kiva. Miksi vaihtais parasta?

Vierailija
85/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onkin ihan hemmetinmoinen saavutus tulla yhden miehen kisoissa ykköseksi..!!!! ;D

kun parhaan otin heti. Kyllä mä Suomen ja maailmankin tarjontaa olen nähnyt. Kukaan muu ei kolahtanut, kuten tämä ukkoni. Näkisittepä hänet!

Vierailija
86/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
87/88 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdenyön suhteita.

Vierailija