G: minkä maalaisten miesten kanssa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (88)
Eihän sen saman kumppanin kanssa tule kaikkea tehtyä. Ja vaihtelu virkisti. Siinäkin huumansa. Muulloinkin kuin lauantaisin telkussa.
Onneksi minua ei vertailla enkä vertaile.
Jos aikuinen ihminen harrastaa seksiä toisen aikuisen ihmisen kanssa, mitä se kenellekään kuuluu? Erityisesti silloin, kun molemmat ovat vapaita, omasta tahdostaan mukana, eikä kummallakaan ole vääriä odotuksia asian suhteen?
Mulla on se periaate, että se, mitä aikuinen ihminen omassa makuuhuoneessaan touhuaa, ei kuulu mulle, ellei sitä erikseen Suomen laissa kielletä.
Kamalaa vouhotusta. Jos huolehdittaisiin kaikki vain omista asioistamme?
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen: sisälläni on käynyt suomalaisen makkaran lisäksi myös turkkilaista, espanjalaista, ruotsalaista ja englantilaista salamia :)
enkä ihmettele. Joka makkaraan tartuttu.
Maailma on pieni. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Muutenkin kumppaneita yli 20. MUTTA olen todella simpsakan näköinen, treenattu nainen. Ja tiedän mitä tahdon ja osaan ottaa miehen. Yhtään ei kaduta. On mitä mummuna muistella. Jos en tämän takia kelpaa, niin ei voi mitään =).
Vierailija:
Maailma on pieni. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
yksi kosovolainen, yki somalialainen, yksi nigerialainen ja nyt aviomieheni somalialainen.:)
Suomalaisten, kyproslaisten, itävaltalaisten, turkkilaisten, jenkkien, ruotsalaisen. Tossa ne kai oli ;)
pillunjakajapirkko ja nautin siitä!
Täytyy sanoa, että bangladeshilainen ja italialainen olivat kaikkein rajoittuneimpia. Villeintä meno on ollut suomalaisen kanssa. Brasilialaisella oli kyllä uskomattoman iso..
Tämä " pihtari-pirkko" taitaa olla uskovainen? Itse en ole millään muotoa uskovainen enkä ymmärrä ollenkaan miten seksi olisi jotenkin syntistä tai paha asia. Minä olen harrastanut seksiä aikuisiällä toisten aikuisten kanssa omasta ja toisen osapuolen tahdosta. Olen myös huolehtinut ehkäisystä. En ole ikinä pettänyt ketään kumppaneistani ja olen ollut naimisissa jo 5 vuotta saman miehen kanssa ja meillä on kaksi lasta.
Silmistäni saattaa kyllä näkyä erilaisuuden hyväksyntää ja suvaitsevaisuutta, kenties jopa rakkautta lähimmäistä kohtaan. Mitä näkyy sinun silmistäsi. " pihtari-pirkko" ? Halveksuntaa ja syyllistämistä?
ihme vohkaamista ja moralisointia! kyllä seksi kuuluu parisuhteisiin, ja parisuhteita nyt voi aika helposti tulla monia, jos ne kestää lyhimmillään kuukauden-kaksi. kaikki ei vaan löydä elämänsä miestä heti 17 vuotiaana. tai suomesta. tai suomalaista.
eikä sillä, mun mielestä yhden illan suhteissakaan ei ole mitään moralisoitavaa. itse en tosin niitä ole harrastanut.
niin ja oma saldo, yks suomalainen, kaks uusiseelantilaista.
koska se juuri tajusi kuinka ahdasmielistä ja rajoittunutta elämänsä on tähän asti ollut. yrittää sitten puolustaa peiton-alla-lauantaisin-saunan-jälkeen-seksielämäänsä " puhtaudella" ja " itsensä säästämisellä" ja " silmillään" .
kyllä pirkkoa nyt nyppii, kun huomaa, että muut ovat ajoissa osanneet nauttia elämästään. tervekeskuksen vuodeosastolla se on sitten liian myöhäistä.
Ollaan nyt vaan sovinnolla erilaisia.
Ei kaikkien tarvitse tavaraansa joka paikassa levitellä.
tällaisissa ketjuissa aina joku vetää herneet nenäänsä, mutta listataampa huvin vuoksi omat:
italialainen, saksalainen, itävaltalainen, tanskalainen, ruotsalainen, norjalainen, amerikkalainen, kanadalainen, tsekkiläinen ja liuta suomalaisia. Noissakin mainituissa kansalaisuuksissa saattaa olla useampi kuin yksi maansa edustaja :-).
Enkä ole yksinhuoltajaäiti ja olen jo neljättä vuotta vakituisessa suhteessa.
pysyvään ihmissuhteeseen? Ette koskaan tutustu kehenkään oikeasti hyppäämällä sängystä toiseen. Varmaan inhottais joskus, kun tajuais millaisen kanssa ollut. Toivottavasti poikani ei löydä kaltaistanne ylihimokasta ja sitoutumaan kykenemätöntä. Vaikka nyt olisi pitempi parisuhde, minkä tiikeri raidoilleen voi..
Enkä kyllä näytä mitenkään kuluneelta. Itseasiassa nuoremmalta kuin olen =D Seksi piristää kummasti ja iloinen olemus raikastaa ja nuorentaa.
Nyt onnellisesti naimisissa ja yhden lapsen äiti. Elämää elämääni en todellakaan kadu.