Aika törkeitä nuo poliisin mielivaltaiset huumeratsiat jossain Flow-festareilla tai miilkakin festareilla
Lain mukaan pitää olla perusteltu epäily ruumiintarkistuksille. Ei niin että mielivaltisesti v*ttuillessaan tarkistetaan ketä sattuu. Noihin ei pidä suostua ollenkaan. Poliisilta pitää vaatia heti, että kertovat millä perusteella.
Hurjimmillaan ollut sitä että festareilta poistuvia henkilöitä on tarkistettu.
Ensin maksaa satoja euroja jostain lipusta ja sen jälkeen joutuu vielä poliisin mielivaltaisen toiminnan kohteeksi.
Muuten tuen kyllä poliisia.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ruvetaanko sitten tarkistamaan myös lätkämatseissa ja muissa urheilutapahtumissa kävijät? Onkohan poliisin resurssit ihan oikeassa paikassa? Tarkistella jotain tavallista festariyleisöä?
mitä tarkoittaa tavallinen festariyleisö? Kuka tahansa saa ostettua lipun sinne festareille. Myös ne ketkä kantavat laittomia aineita tai teräaseita.
Vierailija kirjoitti:
Ruvetaanko sitten tarkistamaan myös lätkämatseissa ja muissa urheilutapahtumissa kävijät? Onkohan poliisin resurssit ihan oikeassa paikassa? Tarkistella jotain tavallista festariyleisöä?
Voisivat tehdä suomessakin saman, kun jenkeissä että tulis metallin paljastimet ovelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näistä poliisien tarkasteluista itkee vaan ne joilla on niitä kiellettyjä aineuita tai teräaseita mukana. Juhlijoiden turvallisuutta ne tutkii. Veikkaan, että aika monta kuolemantapaustakin on saatu vältettyä sillä, kun poliisi on kolannut portilla puukot pois.
Jos mä maksan satoja euroja lipusta, niin en todellakaan halua että mua tarkistellaan ihan muuten vain.
Jos on syytä epäillä teräaseita, niin silloin tietysti pitää tarkistaa.
Ootko sitä mieltä, että kaikki ketkä maksaa lipuista 100 euroa niin niitä ei saa tarkistaa?
Sit sinne just niitä puukkoja ja laitotmia aineita pääsee sisään mukaan.Mun mielesät tasapuolisesti kaikki tarkistetaan tai ei ketään.
Ei sitä päältäpäin nää, että kuka kantaa teräasetta mukana tai huumeita.
Ei kai poliisi kaikkia tarkista. He valikoivat yleisöstä joitakin..
Minuakin ärsyttää kun lentokentällä ilman selkeää syytä epäillä minua, tutkivat tavarani ja pitää läpivalaistuksesta kävellä. Tunnen oikeuteni! Tuo ei ole laillista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä näistä poliisien tarkasteluista itkee vaan ne joilla on niitä kiellettyjä aineuita tai teräaseita mukana. Juhlijoiden turvallisuutta ne tutkii. Veikkaan, että aika monta kuolemantapaustakin on saatu vältettyä sillä, kun poliisi on kolannut portilla puukot pois.
Jos mä maksan satoja euroja lipusta, niin en todellakaan halua että mua tarkistellaan ihan muuten vain.
Jos on syytä epäillä teräaseita, niin silloin tietysti pitää tarkistaa.
Ootko sitä mieltä, että kaikki ketkä maksaa lipuista 100 euroa niin niitä ei saa tarkistaa?
Sit sinne just niitä puukkoja ja laitotmia aineita pääsee sisään mukaan.Mun mielesät tasapuolisesti kaikki tarkistetaan tai ei ketään.
Ei sitä päältäpäin nää, että kuka kantaa teräasetta mukana tai huumeita.Ei kai poliisi kaikkia tarkista. He valikoivat yleisöstä joitakin..
Jos olte ns poliisin tuttu niin varmasti tarkistavat. Varmaan ap on just poliisin vakioasiakas ja nyt itkee, kun tarkistetaan.
Minua ei ole koskaan tarkastettu, mutta olenkin rehellinen veronmaksaja.
Jos festareilla rap-musiikkia, siellä on väistämättä myös huumeita. Nuo kaksi kulkee käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ole Pori Jazzeilla tarkastettu ketäään..
Jazz festareilla se ruoho vasta käryääkin!
Hohhoijaa. Sitten kun tulee joltain randomilta narkilta/juopolta puukosta itketään kun poliisi ei hoida hommiaan.
Poliisit voisi aina ampua narkkarin tavatessa. Maailma olisi pian parempi paikka elää. Narkomaani elukoista on päästävä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Sitten kun tulee joltain randomilta narkilta/juopolta puukosta itketään kun poliisi ei hoida hommiaan.
Todennäköisempää se on Heinolan tanssilavalla kuin Flow festivaaleilla!
Vierailija kirjoitti:
Poliisit voisi aina ampua narkkarin tavatessa. Maailma olisi pian parempi paikka elää. Narkomaani elukoista on päästävä eroon.
Alkoholinarkkarit pitäis ampua myös. Yhdenkin kaljan juot niin henki pois vaan. Maailma olis parempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta paljon bisnes-porukkaa yleisössä. Ei varmaan kovin paljon tarkastuksia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta paljon bisnes-porukkaa yleisössä. Ei varmaan kovin paljon tarkastuksia siellä.
Ei pukumiestä voi ratsata, vaikka olisi puuterirasiassa puhdasta colombialaista!
Bisnesväki ja viinan voimalla rellestävät sedät ovat poliisin erityissuojeluksessa. Rap- ja konemusiikin ystävät taas aina potentiaalisia rikollisia ja putkaan heitettäviä.
Mitä helvettiä ihmisillä on huumeita vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää kun lentokentällä ilman selkeää syytä epäillä minua, tutkivat tavarani ja pitää läpivalaistuksesta kävellä. Tunnen oikeuteni! Tuo ei ole laillista!
Voithan sinä kieltäytyä, mutta et sitten toisaalta lennäkään. Viime kädessä oma valinta.
Käyttörikoksen poisto suomeenkin. Sekään ei lopeta penkomista mutta ei tulisi enää merkintää siitä.
Kun ei ole mitään laitonta eikä salattavaa, mulle sopii vaikka kerran tunnissa tarkistaisivat.