Miksi naiset yrittävät tehdä ihastuksensa mustasukkaiseksi leikittelemällä toisen miehen kanssa ihastuksensa edessä?
Mitä yritätte tällä saavuttaa? Ensinnäkin loukkaatte sitä leikittelyn kohteena olevaa miestä ja toiseksi se ihastus luulee, että sinua ei todellakaan kiinnosta.
Kommentit (46)
Niin, mistä ap tietää että toinen on ihastus, ja toinen se "leikittelyn" uhri, ja miten tämä leikittely käytännössä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että tuollainen nainen olisi ihastunut jostakin toisesta ja säätää muiden kanssa siksi että se joku muu tulisi mustasukkaiseksi?
Toki sellaisiakin varmaan on mutta itseltäni lopahtaa kiinnostus tuollaisesta.
Ajattelen että hän on kiinnostunut jostakin toisesta joten antaa olla. Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka olisikin todellisuudessa kiinnostunut minusta ja koittaisi tehdä minut mustasukkaiseksi koska näen sellaisen käytöksen vastenmielisenä toimintana.
Just näin. Mies on suoraviivaisempi otus eikä jaksa mitään pelailuja. Jos kiinnostaa, niin näyttää sen ja homma selvä. Jos ei kiinnosta, niin yhtä selvää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen ei ole ihastunut/kiinnostunut kenestäkään. On vain sosiaalinen ja kyllähän joidenkin kanssa juttu luistaa paremmin kuin toisten. Jotkut hölmöt miehet luulee tuollaista pelailuksi, vaikka nainen ei ole kiinnostunut heistä siinä mielessä.
Mä taidan olla yksi näistä tapauksista. Olen varattu, mutta edes sinkkuna en ole koskaan harrastanut irtosuhteita tai tyrkyttänyt itseäni. Satun olemaan mukava, hymyilevä, hyvät sosiaaliset taidot omaava ja helposti lähestyttävä ihminen.
Miehet hakeutuvat helposti seuraani, naisetkin. Aivan liian usein olen joutunut niihin tilanteisiin, kun mies tulkitsee ystävällisyyteni flirttinä tai kiinnostuksena. Ja sitten on ollut näitä kateellisia naisia kaveriporukoissa jotka ovat selkäni takana alkaneet juonia minua vastaan mm. hu*orittelemalla, koska olen "varastanut" heidän miehensä tai ylipäätään miesten huomion. Ehkä ne miehet mielellään hakeutuvat seuraani heidän sijaansa siksi, etten kylvä riitaa ja draamaa vaan tulen juttuun kaikkien kanssa.
Taitaa olla sellaisten naisten tapa, jotka itse kiinnostuu miehestä mustasukkaisuuden kautta eli kun näkevät miehen kutemassa jonkun toisen kanssa.
Toisaalta monessa muussakin asiassa kumpikin sukupuoli vaikuttaa toimivan ja tekevän oletuksia sen perusteella mikä itsessä saa kiinnostuksen heräämään ja sitten ihmetellään kun tämä ei tepsikään toisiin.
Samahan se on ihan vaikka ulkonäön tuunaamisenkin kanssa. Miehet pumppaa hauista ja kuvittelee, että naisetkin innostuu jostain stallonesta tai vastaavasta lihaskimpusta laatikkoleukineen koska heistä sellainen mies on komea.
Naiset sitten pumppaa fylliä huuliin ja prseeseen sekä hankkii lisäkarvaa ripsiin ja tukkaan kuvitellen olevansa hothothot miesten mielestä, koska itse ihastelevat näiden prsekardashanien keinotekoista ja muovista/silikonista olemusta.
Todellisuudessa suurin osa naisista viehättyy hyvinkin tavallisista, normaalipainoisista miehistä ilman megamuskeleita. Samoin suurin osa miehistä viehättyy hyvinkin tavallisista, normaalipainoisista naisista joiden olemus on hyvinkin naturelli.
Koska se alkuperäinen ihastusmies ei ole valmis etenemään/sitoutumaan/ei tiedä mitä haluu/ei viitsi nähdä vaivaa. On hyvä ymmärtää että on kilpailua.
Olisiko tämä sitä, että nainen on mielestään turvallisesti suhteessa ja siksi hakee itsetuntoboostausta siltä vieraalta, jota hinkuttaa ja joka tästä innostuu SEKÄ omalta ukoltaan, joka tulee mustasukkaiseksi, kun huomaa, että muija kelpaa muillekin, perkeles.
Siitä syntyy sitten kukkotappelua, mitä nainen hykerrellen seuraa, että onpas hän nyt niin ihku ja haluttu, kun hänestä ihan tapellaan! Lisäksi oma ukko alkaa panostaa suhteeseen enemmän, kun huomaa, että miestarjontaa olisi muikille nurkan takana saatavilla runsain mitoin.
Kunhan analysoin.