Miksi naiset yrittävät tehdä ihastuksensa mustasukkaiseksi leikittelemällä toisen miehen kanssa ihastuksensa edessä?
Mitä yritätte tällä saavuttaa? Ensinnäkin loukkaatte sitä leikittelyn kohteena olevaa miestä ja toiseksi se ihastus luulee, että sinua ei todellakaan kiinnosta.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä yritän lähinnä peittää sitä, että ihastuksen kohde huomaisin mun ihastuksen häntä kohtaan. En niinkään flirttaile toisten miesten kanssa ihastuksen edessä, mutta yritän kohdistaa huomion muualle. Voin siis rupatella rennosti ja laskea leikkiä muiden seurassa olevien miesten kanssa. Kohdallani tämä tarkoittaa, että heistä en ainakaan ole kiinnostunut. Koska en todellakaan pysty käyttäytymään rennon mukavasti ihastuksen kohteen kanssa.
Onnea matkaan. Tuollaisella käytöksellä varmistat ainakin sen, että ihastuksesi ei tule lähestymään sinua, koska etäinen käytöksesi viestii ihastuksellesi, että et ole kiinnostunut hänestä.
Aiheeseen liittyen, naistenlehtien artikkelit kiinnostuksen osoittamisesta ovat kyllä täyttä kuraa tai eivät päde pätkääkään Suomessa. Niiden muutamien naisten käytös, ketkä ovat olleet minusta kiinnostuneita, on ollut aivan päinvastaisia. Juuri tällaisia vältteleviä, etäisiä, kylmästi käyttäytyviä. Aina jälkikäteen olen saanut kuulla ihastuneen läheiseltä kaverilta tai työkaverilta, miten ihastunut henkilö on ollut surullinen kun en koskaan lähestynyt häntä. Miksi olisin? Jos toinen käyttäytyy kuin olisi kovinkin kiusaantunut kanssakäymisestä tai osoittaa ettei keskustelu kiinnosta, niin onko se todellakin niin suuri yllätys että ihastus ei lähesty?
Niin minä olen tuon lainaamasi viestin kirjoittanut. Miten sitten ehdotatte, että käyttäytyisin? Voin toki lopettaa muille juttelun, jotta en sillä karkottaisin ihastustani. Mutta se ei ole vaihtoehto, että alkaisin jotenkin flirttaamaan sen ihastuksen kohteen kanssa. Olen oikeasti tosi ujo ja en saa suustani oikein mitään järkevää ihastuksen seurassa. Ja jos jotain onnistun sanomaan niin sitten niitä urpoiluja saa taas jälkeenpäin hävetä ja mies pitää minua todennäköisesti ihan idioottina. Eli vaihtoehdoksi jää sitten olla möllöttää ihan hiljaa joka suuntaan. Kirjoitin tuon jutun lähinnä siksi, että miehet ymmärtäisi, että tyly tai välttelevä käytös voi joskus tarkoittaa jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä yritän lähinnä peittää sitä, että ihastuksen kohde huomaisin mun ihastuksen häntä kohtaan. En niinkään flirttaile toisten miesten kanssa ihastuksen edessä, mutta yritän kohdistaa huomion muualle. Voin siis rupatella rennosti ja laskea leikkiä muiden seurassa olevien miesten kanssa. Kohdallani tämä tarkoittaa, että heistä en ainakaan ole kiinnostunut. Koska en todellakaan pysty käyttäytymään rennon mukavasti ihastuksen kohteen kanssa.
Onnea matkaan. Tuollaisella käytöksellä varmistat ainakin sen, että ihastuksesi ei tule lähestymään sinua, koska etäinen käytöksesi viestii ihastuksellesi, että et ole kiinnostunut hänestä.
Aiheeseen liittyen, naistenlehtien artikkelit kiinnostuksen osoittamisesta ovat kyllä täyttä kuraa tai eivät päde pätkääkään Suomessa. Niiden muutamien naisten käytös, ketkä ovat olleet minusta kiinnostuneita, on ollut aivan päinvastaisia. Juuri tällaisia vältteleviä, etäisiä, kylmästi käyttäytyviä. Aina jälkikäteen olen saanut kuulla ihastuneen läheiseltä kaverilta tai työkaverilta, miten ihastunut henkilö on ollut surullinen kun en koskaan lähestynyt häntä. Miksi olisin? Jos toinen käyttäytyy kuin olisi kovinkin kiusaantunut kanssakäymisestä tai osoittaa ettei keskustelu kiinnosta, niin onko se todellakin niin suuri yllätys että ihastus ei lähesty?
Niin minä olen tuon lainaamasi viestin kirjoittanut. Miten sitten ehdotatte, että käyttäytyisin? Voin toki lopettaa muille juttelun, jotta en sillä karkottaisin ihastustani. Mutta se ei ole vaihtoehto, että alkaisin jotenkin flirttaamaan sen ihastuksen kohteen kanssa. Olen oikeasti tosi ujo ja en saa suustani oikein mitään järkevää ihastuksen seurassa. Ja jos jotain onnistun sanomaan niin sitten niitä urpoiluja saa taas jälkeenpäin hävetä ja mies pitää minua todennäköisesti ihan idioottina. Eli vaihtoehdoksi jää sitten olla möllöttää ihan hiljaa joka suuntaan. Kirjoitin tuon jutun lähinnä siksi, että miehet ymmärtäisi, että tyly tai välttelevä käytös voi joskus tarkoittaa jotain ihan muuta.
Kyse ei ole ujoudesta tai mistään muusta viattomasta, vaan sullakin on yksinkertaisesti vikaa päässä. Itselläkin on vaikeuksia käsitellä näitä kiinnostusasioita ja yleisestikin ongelmia läheisyyden kanssa ja käyttäydyn juuri noin sekoillen.
Vierailija kirjoitti:
Kesäyönä kun ikkunani oli auki kuulin kadulta keskustelun: mies ja nainen jutteli, nainen oli kiinnostunut.
Mies sanoi naiselle: no kun sä olet ollut kaikkien kanssa.
Onhan se normaalia että ollaan jossain kaveripiirissä, mutta jos pitää lorttoilla, hakee välillä muualta.
Jopas oli tylsä ja ahdasmielinen mies, jonka itsetunto oli nolla.
Eiköhän se nainen lähinnä ilmoita sinulle, että on siirtynyt seuraavaan ja jättänyt sinut unholaan.
Ehkä se nainen ei ole ihastunut/kiinnostunut kenestäkään. On vain sosiaalinen ja kyllähän joidenkin kanssa juttu luistaa paremmin kuin toisten. Jotkut hölmöt miehet luulee tuollaista pelailuksi, vaikka nainen ei ole kiinnostunut heistä siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä pelaamisella et aiheuta mustasukkaisuutta.
Näin ajat ihastuksesi tiehensä.Eikö ole varsin inhimillistä arastella etenkin, jos on aiemmin kokenut torjumisia tai muutoin tylyä kohtelua kiinnostuksensa ilmaistuaan? En tosin tiedä onko aloittajalla kyse tästä seikasta. eri
On kyllä. Olen kokemusasiantuntija, minulle kävi juuri näin. Minut ajeettiin tieheni.
Ihastuksellasi lienee ollut ongelmia käsitellä tunteitaan, jos reaktio on ollut niinkin voimakas, kuin tiehensä ajaminen. Eihän se ettei ole ihastunut oikeuta törkeää käytöstä etenkin, jos on kyse pidemmästä tuttavuudesta, kuin satunnaisesta kohtaamisesta. Asiallisestikin olisi voinut käyttäytyä.
Jos nainen on ihastunut, hän näkee vain ihastuksensa eikä huomaa muita. Joten nainen joka leikittelee, ei ole ihastunut vaan nauttii saamastaan huomiosta. Hän esittää ihastunutta, mutta on oikeasti ihastunut itseensä ja valtaan mitä hän käyttää miehiin.
Hyvännäköisen naisen ei tule iloisesti keskustella kenenkään miehen kanssa, koska joku toinen mies voi kokea mustasukkaisuutta, vaikka ei olisi suhteessa naiseen.
Huono itsetunto ajaa tekemään tuota, halutaan näyttää että olisi sitä vientiä muutenkin. Lapsellista, huonoa käytöstä.. ja tuota tekee ihan aikuisetkin.
Jos syynä on ettei kykene olemaan normaalisti ihastuksen kanssa vaan mieluummin vetäytyy ja juttelee muille niin ehkä kannattaisi miettiä että onko edes kypsä mihinkään suhteeseen... vaikka tuota ei pahalla tekisikään niin on aika huolestuttavaa jos joutuisi tuollaiseen pelaamiseen lähtemään mukaan, itse ainakin jättäisin välistä jos toisella olisi noin pahoja sosiaalisten tilanteiden ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisen naisen ei tule iloisesti keskustella kenenkään miehen kanssa, koska joku toinen mies voi kokea mustasukkaisuutta, vaikka ei olisi suhteessa naiseen.
täh?
Mulla ei kyllä ole tapana tuollaista harrastaa. Sen sijaan jos huomaan että joku mies on kiinnostunut minusta mutta minä ole en hänestä, saatan tarkoituksella olla kivempi toisille miehille hänen nähtensä ihan vain viestittääkseni, etten tosiaan ole hänestä kiinnostunut.
Nyt kun luin ketjua niin en voi kuin toivoa etteivät kuvittele, että olisi tylympi heitä kohtaan, koska olen liian ihastunut enkä osaa olla rento. Ei voisi tulkinta mennä enempää pieleen.
Tosi monet miehet (varatutkin) haluavat "omia" naisia itselleen, esimerkiksi työkavereita, harrastuskavereita, naapureita, tuttavia ja jos tämä nainen erehtyy olemaan iloisen ystävällinen jollekin muullekin miehelle, niin mies loukkaantuu. Naurettavia tällaiset kuviot.
Miksi kuvittelet että tuollainen nainen olisi ihastunut jostakin toisesta ja säätää muiden kanssa siksi että se joku muu tulisi mustasukkaiseksi?
Toki sellaisiakin varmaan on mutta itseltäni lopahtaa kiinnostus tuollaisesta.
Ajattelen että hän on kiinnostunut jostakin toisesta joten antaa olla. Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka olisikin todellisuudessa kiinnostunut minusta ja koittaisi tehdä minut mustasukkaiseksi koska näen sellaisen käytöksen vastenmielisenä toimintana.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut ihminen on sekaisin oksitosiineista sun muista feromoneista niin se on juuri silloin heikommillaan tekemään syrjähypyn kun kuvittelee että kaikki tykkää ihan hirveästi ja mahdollisuudet rajattomat. Eli saa ihan kenet vaan.
Bingo. Tunnistan itseni kuuden vuoden takaa...
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ajaa tekemään tuota, halutaan näyttää että olisi sitä vientiä muutenkin. Lapsellista, huonoa käytöstä.. ja tuota tekee ihan aikuisetkin.
Jos syynä on ettei kykene olemaan normaalisti ihastuksen kanssa vaan mieluummin vetäytyy ja juttelee muille niin ehkä kannattaisi miettiä että onko edes kypsä mihinkään suhteeseen... vaikka tuota ei pahalla tekisikään niin on aika huolestuttavaa jos joutuisi tuollaiseen pelaamiseen lähtemään mukaan, itse ainakin jättäisin välistä jos toisella olisi noin pahoja sosiaalisten tilanteiden ongelmia.
Joo se on totta kohdallani, huonosta itsetunnostahan tuo johtuu. Mutta ei kyllä omalla kohdallani ole kyse mistään tahallisesta pelaamisesta. Olen ajatellut, että jutellessani muiden miesten kanssa näin tämän ihastukseni kohde näkee, että kykenen kyllä normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen. Vähän niinkuin yritän näyttää parhaita puoliani. Ja kun kyse ei todellakaan siis ole mistään näille muille miehille flirttailusta tai keikistelystä, vaan ihan normaalista juttelemisesta, mutta vaan ilman paineita ja rennommin.
En kyllä tiedä kuin yhden naisen, joka osaa ihastuessaankin olla normaalisti sen miehen seurassa. Nimittäisin paras ystäväni, joka on niin kaunis, ettei ole eläissään tarvinnut pakkeja pelätä vaan hurmaa aina kaikki miehet. Toki hän on mukava muutenkin, kun enemmän tutustuu. Hänelle on tämän vuoksi kehittynyt todella hyvä itsetunto ja jotenkin pystyy näyttämään itsensä parhaimmat puolet olematta mikään tyrkky. Hänen kanssaan on muuten todella kiva ollut käydä viihteellä, tuntee itsensä ihan rupikonnaksi aina, kun miehet ei muita näekään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi monet miehet (varatutkin) haluavat "omia" naisia itselleen, esimerkiksi työkavereita, harrastuskavereita, naapureita, tuttavia ja jos tämä nainen erehtyy olemaan iloisen ystävällinen jollekin muullekin miehelle, niin mies loukkaantuu. Naurettavia tällaiset kuviot.
Naiset ja miehet ei nyt vaan oikeasti voi olla kavereita ainakaan miehen osalta.
Kaikki pelailijat kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten ihme juttu, ettänuorena sinkkuna en kiinnostanut ketään, mutta kun aloin seurustella, niin johan alkoi kiinnostaa muitakin.
Jotkut yrittävät varattuja oman itsetuntonsa pönkittämiseksi. Ajattelevat, että jos varattu osoittaa mitään kiinnostusta, ovat varmasti tosi haluttuja. Voi myös olla, että nuorena olit jotenkin epävarmempi ja sen myötä huomaamattomampi, mutta nyt varattuna jotenkin itsevarmempi ja se herättää huomiota. :)
Mä olen ilmeisesti jotenkin todella yksinkertainen näissä asioissa, mutta flirttailen vain niiden kanssa, joista olen kiinnostunut. Tällä reseptillä olen päätynyt kahdesti naimisiinkin. Mitään aavistusta ei ole niiden määrästä, jotka kuvittelivat olevansa jonkinlaisten mustasukkaisuuspelien kohde.
Joo kyllä luulen kans että tämän pikkukylän ikipoikamiehen taso nousisi jos kaupassa nähtäisiin naispuolisen seurassa. Kassaneiditkin olisi ihan suu pyöreenä, että johan nyt on.