Homo tai anaaliseksimieshetero: saatko tulemaan pyllyseksissä?
Itsellä hankala tulla anaaliseksin aikana. Miten voisi parantaa tulemista?
Kommentit (79)
Helposti ja orgasmi on paljon parempi kuin naisen kanssa koskaan
Ensin vaimon kanssa 69ssä ja sen jälkeen kun saa straponilla liukkaaseen reikään, niin kyllä spermat lentää.
Anaaliseksi pelasti suhteeni. Olin aivan kyllästynyt vaniljaan. Sitten luin täältä anaalihommista. Se avasi aivan uuden maailman. Nyt tyttöystäväni peräaukko on seksin keskipiste ja sujuu yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi pelasti suhteeni. Olin aivan kyllästynyt vaniljaan. Sitten luin täältä anaalihommista. Se avasi aivan uuden maailman. Nyt tyttöystäväni peräaukko on seksin keskipiste ja sujuu yllättävän hyvin.
Kyllä !! Siinä kokee viereensä naiselta sielun mukanaan, kun kestävä mies panee kunnolla pitkään ja nainen saa täysin hervottomana huuto-orgasmeja kalu syvällä pyllyssä. Lopulta puna poskillaan anelee miestä laukeamaan. Yleensä silloin lupaankin laueta, seuraavan orkun jälkeen.
Nainen ei sitä unohda, eli jotain jäi hänestä minulle mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes pystyisi harrastamaan koko touhua, vaikka homo olenkin. Ei vaan kiinnosta kenenkään pyllyreikä.
Tämä onkin mielenkiintoista koska sinnehän se homojen yhdyntä tiettävästi kuitenkin suuntautuu. Vähän kuin miestä inhottaisi pillu.
Yleisin heteroiden harhaluulo homoista on juuri tuo, että homot panee peppuun yhtä paljon kuin heterot panee pimperoon. Väärä vastaus. Ei peppuseksi ole homoilla mikään täysin verrannollinen pillupanon korvike. Monet homot harrastaa paljon enemmän käsipeliä ja suuseksiä tai hinkkailee muuten vaan kulleja toisen kroppaa vasten. Ja tosiaan kaikki homot ei pidä peppuseksistä lainkaan.
Hyvä peppuseksi vaatii aikaa ja huolellisuutta. Ei onnistu niin spontaanisti kuin käsipelit ja suihinotot.
mihi mahtavat ruikkia lastinsa käsipellä touhutessa sängyn päällä,
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes pystyisi harrastamaan koko touhua, vaikka homo olenkin. Ei vaan kiinnosta kenenkään pyllyreikä.
Mikäs reikä se sitten kiinnostaa?
Olen 17 vuotias homopoika ja laukean aina kun olen nussittavana. Tykkään kun miehet laukeaa mun sisään
Olisi ihanaa oppia saamaan orgasmi peppupanosto. Pyllistäisin Mamille.... ja Mami panisi peppuani ja minä kalu kovana nauttisin siitä. Olisi ihanaa olla Mamin tissiäimevä pyllynarttu!
Olen ollut monesti lähellä ollessani selälläni ja tyyny pepun alla
-tyttis
Vierailija kirjoitti:
-tyttis
Runkkaako kumppanisi sinua samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-tyttis
Runkkaako kumppanisi sinua samalla?
Kyllä liukkarikädellä, tulemme silloin yhtaikaa. Tulisipa viikonloppu nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Olen 17 vuotias homopoika ja laukean aina kun olen nussittavana. Tykkään kun miehet laukeaa mun sisään
Voisin tulla viereesi kontilleni, miehet voisivat nussia meitä vuoron perään
-tyttis
Kyllä tuntuu hyvälle!
Kun pumppa siemenet syvälle.
Valitettavan harva nainen innostuu miehen pepusta :(
Voisitko mennä suoltamaan sitä paskaasi muille kanaville?
Mä kokeilin vibralla varustettua eturauhaskiihotinta kun panin naista. Anto kyllä hommaan lisäpotku ja orgasmi oli aivan jäätävän iso. Pelkästään kiihotimella en oo orkkua saanu.