Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää uskoako suhteen jatkoon vai katsoa muualle?

Vierailija
03.12.2022 |

Missä kulkee raja että ei tarvitse olla uskollinen kumppanille? Mulla siis avovaimo ollut ilkeä noin 2 kk eikä lopeta vaikka mitä keskusteluja käyty. En nauti riitaisasta tai kylmästä koti-ilmapiiristä yhtään. Nyt ei ole viikkoon ollut sänkypuuhia vaikka olen asiasta sanonut että häiritsee. Sinkkuna seksiä oli säännöllisesti.

Äsken hän sanoi että oli läpikäynyt exänsä kanssa 8 kk kuivan vaiheen. Minä en moiseen pystyisi ja pelottavaa tietää tuo. Ja meillä himoa ollut aina molemmin puolin, niin sylettää tämä tilanne. Mutta pakottaakaan en voi ja muutamaa kertaa enempää en torjumista katsele. Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kotonani mitään hapannaamaa jaksaisi katsella. Enkä pihtaria. Yksi elämä, en viitsi sitä pilata.

Vierailija
2/7 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle siis pettäminen on aidosti asia mitä en itse halua periaatteesta tehdä ja jos mua petettäisiin, niin kyllä se satuttaisi. Mutta satuttanut on tämä 2 kuukauden aikakin kun toinen ilkeilee koko ajan ja aiemmin suhteessa roihunnut lämpö on täysin tiessään. En siis haikaile mitään romanttista viritystä, mutta eihän hän voi päättää onko minulla seksielämää vai ei. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tosielämän tilanteita miten tällainen ratkennut?

Vierailija
4/7 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy suhteessa mutta etsi 1-3 uutta suhdetta rinnalle. Salarakkaaksi ryhtyviä naisia on Tinder pullollaan.

Vierailija
5/7 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta siltä että pettäminen olis aidosti asia jota et halua tehdä. Yleisen mielipiteen mukaan sun ois nyt erottava ennen kuin alat pettää, toki voit naista asiasta ensin varoittaa, ettet missään nimessä tälläiseen suhteeseen aio jäädä. Voi sitten nainen miettiä onko hänestä vielä seksiin ja ystävällisyyteen sinua kohtaan. Mäkin kerroin yhdelle poikaystävälleni etten ala loppuelämääni elää suhteessa jossa seksiä on vain kahdesti kuussa, mutta epäuskoinen ja loukkaantunut oli kun sitten oikeasti erosin. Vaan eipä siinä muukaan olisi auttanut. Itse en oikeasti nähnyt pettämistä vaihtoehtona, koska en halua elää suhteessa jossa kumpikaan pettää.

Vierailija
6/7 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänelle asiallisesti kertonut, että tuolla kohtelulla ihminen ajetaan hankkimaan läheisyyttä muualta. Ihan vain että siten maailma toimii.

Vielä 2 vkoa sitten en olisi ikinä uskonut että joudun tällaistakin vaihtoehtoa edes puolivakavissaan miettimään. Terapiaan on tarkoitus mennä, mutta 2 kk jonotus on pitkä aika odottaa jos tämä on nyt sitä että hän on kylmä ja ikävä minua kohtaan 24/7. Ap

Vierailija
7/7 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa suhteestanne uudestaan. Missä menette ja haluaako molemmat jatkaa? missä mättää? miksi nainen huutaa sinulle? Parempi selvittää kiinnostaako kumpaakin jatkaa ja jos toista ei kiinnosta puhutte sitten eroasiat selväksi.  Sinä voit olla tässä se aikuinen ja yritää selvittää missä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän