Onko kuntouttava työtoiminta lopetettu?
Haluaisin mennä päiväksi tai pariksi per viikko. Kun ei oikeita töitäkään tällainen nero, kaunis ja hyväkuntoinen yksiö saa.
Kommentit (12)
Nyt on korona-aika. Kuntoutettavat ovat erityissuojelussa.
No ei ole. Miksi olisi? Sinne vaan, sopii hyvin nerolle mennä kuuntelemaan kun kuntouttavan ohjaaja neuvoo kuin lasta tai vajaaälyistä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Miksi olisi? Sinne vaan, sopii hyvin nerolle mennä kuuntelemaan kun kuntouttavan ohjaaja neuvoo kuin lasta tai vajaaälyistä.
Jotkut ohjaajat ne vasta onkin kuntoutusta vailla 🤣
Mä sain kutyssä ollessani sellaisen käsityksen, että paikkoja supistetaan ja niistä koitetaan ohjata ihmisiä muualle.
Pääsin palkkatuella töihin, joka loppuikin jo kolmen kuukauden kuluttua. Olisin itse halunnut työpajalle takaisin, mutta en päässyt.
Yllättävän vaikeaa päästä edes 9euron hommiin, mieluummin homehdutetaan ihmisiä kotona.
Pääseekö sinne nykyään sit vain ihmiset jotka on olleet vuoden työttömänä ja oikeasti on paljon ongelmia? Mulle sanottiin että se ei ole enää oikea paikka mulle ja työkkäristäkin sanottiin että ei kannata.
Aiemmin pääsin helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli palkkatukilaiset ja kuntoutettavat samassa ryhmässä. Palkkatukilaiset neuvoivat ja ohjasivat kuntoutettavia kun itse ohjaaja istui kopissaan luurit päässä kuuntelemassa Suplasta podcasteja...
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kutyssä ollessani sellaisen käsityksen, että paikkoja supistetaan ja niistä koitetaan ohjata ihmisiä muualle.
Pääsin palkkatuella töihin, joka loppuikin jo kolmen kuukauden kuluttua. Olisin itse halunnut työpajalle takaisin, mutta en päässyt.
Yllättävän vaikeaa päästä edes 9euron hommiin, mieluummin homehdutetaan ihmisiä kotona.
Pääseekö sinne nykyään sit vain ihmiset jotka on olleet vuoden työttömänä ja oikeasti on paljon ongelmia? Mulle sanottiin että se ei ole enää oikea paikka mulle ja työkkäristäkin sanottiin että ei kannata.
Aiemmin pääsin helpommalla.
Jep. Ihmiset pyritään poistamaan entistä tehokkaammin näennäistöihin. Halpa-työvoimaa ilman työllisen oikeuksia.
Työllisyys on parantunut merkittävästi. Miksi menisit tuhlaamaan aikaasi moiseen, kun voit marssia suoraan jonkin yrityksen toimipisteeseen ja väläyttää valttikorttisi.
En päässyt vaikka pyysin. Olen pitäaikaistyötön.
Sinne on tunkua nykyään. Eikä mikään ihme. Kaikkia ei enää otetakaan!
Siis yksilö 😄