Joululaulukammokkisi?
Onko se Hei Mummo vai White Christmas? Joku muu - mikä?
Kommentit (99)
Varpunen jouluaamuna. Kamala! Ihan hirveä kappale joka herättää ihmisessä lähinnä itsetuhoisia ajatuksia.
Äsken radiosta tuli Last Cristmas ja vieläpä ruotsiksi tulkittuna - se oli aika karua kuultavaa!
Kaikki uudet hirveät iskelmäpaskelmaviritykset, olevinaan niin tunnelmallista tai itkuvirttä ja joulun sanomaa, oksennus...En edes tiedä esittäjiä mutta valitettavasti niitäkin kuullut jouluradiosta. Kaikki hyvät joululaulut on tehty ennen 90-lukua.
se missä nainen on kolmosen ratikassa ja sillä on krapula ja ympärillä deekut sössöttää ja paska haisee. Tai jotenkin niin se muistaakseni menee. Todellinen joulumielen tappaja.
Just toi Hei mummo! Ihan järkyttävä kappale. Samoin nämä masentavat Sydämeeni joulun teen" ym
Sydämeeni joulun teen ja radio menee kiinni justiinsa!
Se Maustetyttöjen biisi, missä mummokin toivoo jo kuolemaa.
Last Christmas. Ja jos se jää päähän soimaan, niin sitten tosiaan soi.
Ehdottomasti: karmein typerin ja iljettävin on Mr.Grinch. En voi kuunnella sanat ovat karmeat ja monotoninen sävel. Toinen inhokki on se missä chestnut roasted tai jotain semmoista, laimean oloinen naislaulaja ja sävelissä ei alkua tai loppua.
Kaikki jeesusteluun liittyvät joululaulut
Varpunen jouluaamuna. Melankolinen ja synkähkön oloinen, kuin ulvontaa.
Vierailija kirjoitti:
Varpunen jouluaamuna. Melankolinen ja synkähkön oloinen, kuin ulvontaa.
Itsari jouluaamuna.
Haloo Helsinki: Joulun kanssas jaan
Hirveää huutoa ja sama lause toistuu miljoona kertaa
OI jos jostain löytäisin mä suuren puuro kauhan sillä antaa tahtoisin mä 🤢🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤢
Vierailija kirjoitti:
Juice: sika
Tämä. Oli ilmestyessään ihan hauska, mutta aika ajanut jo isosti ohi.
Olin nuorena S-ryhmän liikkeessä töissä. Koko joulukuun soi Tule joulu kultainen. Varsinainen kotijoulukin meni pilalle, kun sama biisi soi vielä radiostakin koko ajan.
Tulkoon joulu. Oli hyvä silloin ilmestyessään mut nyt kyllästyttää.
Marita Taavitsaisen tulkitsemana kaikki.
Kaikki, varsinkin se kilinää kilskettä vilinää vilskettä miten se meni...