Joululaulukammokkisi?
Kommentit (99)
Joulupukki puree ja lyö. Kauhea ja aina meillä sitä lauletaan muutaman glögin jälkeen. 🤣
Tonttu Torvinen on salainen. Isäpuoleni rääkkäsi minua soittamalla kyseistä laulua, kun olin teini-ikäinen.
Hän oli äitiä 20 vuotta vanhempi ilkeä kääkänä.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki puree ja lyö. Kauhea ja aina meillä sitä lauletaan muutaman glögin jälkeen. 🤣
Minusta tuo juuri on kauheudessaan hauska. Parodia. Lapsena en varmaan olisi tykännyt ;)
"Lämmin lumi peittää maan" vai mikä lie. Näytä mulle lämmin lumi niin ehkä alan tykkäämään tuosta.
"Hei tipsuntapsuntipsuntapsuntipsuntapsuntipsuntapsuntipsuntapsun" ja "Älä sinä turhia kainostele!"
Vierailija kirjoitti:
OI jos jostain löytäisin mä suuren puuro kauhan sillä antaa tahtoisin mä 🤢🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤢
Kappaletta "Joulumaa" väitetään Katri-Helenan omaksi sävellykseksi ja sanoitukseksi (ainoaksi).
Sävelmän voi helposti uskoa Katri-Helenan tekemäksi. Biisissä on vain yksi rallatuksenomainen säerimpsu, joka muodostaa kappaleen A-osan. B-osaa ei ole sitten ollenkaan.
Samaa A-osaa hoilataan koko biisi läpi. Ilman modulaatitota edes.
Katri-Helena sitten halusi itse sanoittaa kappaleensa, mutta keksi vain yhden riimiparin: "Puurokauhan- maailmalle rauhan" Juha Vainio lopulta sanoitti Katri-Helenan Joulumaan loppuun asti
Kaikki muu menee, mutta se pikkutytön hoilaama Lumienkeleitä on silkkaa kidutusta! 🙉
Se Vesalan rakas joulupuKKI - kiekaisu, jota tunkee joka radiokanavalta
Vierailija kirjoitti:
Äsken radiosta tuli Last Cristmas ja vieläpä ruotsiksi tulkittuna - se oli aika karua kuultavaa!
Oliko esiintyjä Jocke Michael?
Vierailija kirjoitti:
Juice: sika
Minua joulu ahdistaa ja kaikista joululauluista tulee paha olo. Mutta jokin aika sitten kuulin ensimmäistä kertaa tuon Juicen joululevyn kokonaisuudessaan ja sehän oli mukava kuunnella. Juice jotenkin onnistuu sovittamaan ja välillä naurattamaan sieltä sen ahdistavuuden pois.
Mikko Alatalon Hyasinttien aikaan, Suvi Teräsniskän Mummo, ja kaikki ne ns uudet, joissa nyyhkitään hautausmaalla milloin kenenkin haudalla. Niiden aika olisi pyhäinpäivänä, joka myös vainajien muistopäivänä on tunnettu.
Hei miten tämmöisiä viestejä peukutetaan? Peukku ylös, jos on samaa mieltä, eli biisi on ihan kamala? Ja peukku alas, jos on eri mieltä?
Suvi Teräsniskan "Mummo".