Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sun paras jouluelokuva?

Vierailija
03.12.2022 |

Mun on Holiday. Tulee tänää🥰 Tosin olisi saanut tulla vasta ihan joulunpyhinä.

Kommentit (265)

Vierailija
121/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona 1 ja 2. Ihan parhaat enkä ikinä kyllästy niihin. Joka joulu meillä katsotaan ne.

Ihan täyttä paskaa, ehkä täyttäessä yli 10v sinäkin ymmärrät tämän.

Ok, Grinch. Ehkä sinun pitäisi ottaa muutama vuosi pois hartioilta.

Vierailija
122/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakautta vain.

Tätä kehuttu paljon ja joka vuosi ja tänään katsoin ekan kerran kun tuli televisiosta ja oli kyllä aivan liian hehkutettu. Ei tarvitse toiste katsoa.

Samaa mieltä. En tykkää yhtään.

Itse taas tykkään, eihän se nyt mikään erikoinen ole juonellisesti mutta viihdyttäviä ja humoristisia kohtauksia. Skottiaksentilla joululaulua laulava henkivartija ehkä suosikkini.

Ei kai nyt kukaan Herranjumala oikeesti odota joltain jouluelokuvilta juonenkäänteitä 😁

Niiden kuuluu olla vain hyvän mielen elokuvia 🤗🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.T. ja Gremlins

Vierailija
124/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään elokuvaa.

Vierailija
125/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona 1 ja 2. Schindlerin lista, Tyttöni mun ja Omaa luokkaansa. Muistan lapsuudesta kun oltiin jouluostoksilla ja äiti antoi meidän valikoida filmejä mitä katsella pyhinä. Itse otin noi Yksin kotona ja isosisko noi kaksi muuta. Pikkuveli muistaakseni Kauhukakaran ja Ville Vallattoman. Lapsuuden joulut oli kyllä ihania!

Vierailija
126/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha kuumana noihi kakkii amerikkalaisii jouluelluihi jossa on mallin näköne pimpo pääosassa ja sen iso asunto josta näkyy pilven piirtäjii ja sit se tapaa maalla sulosen miljöönääärin kun luulee sitä lammaspaimeneksi tai sähkö kun se on tonttuna kaupan edessä ja sitten lopussa ne menee naimisiin hyvissä ajoin ennen eroa.

Vierailija
127/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on joulu, niiden kuuluu olla hyvän miehen elokuvia, siis pukin kai, joka kolaa joka paikassa. Muut kolaa pihapolut itse ja maksaa viulut ja banjot.

Vierailija
128/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Texas Chainsaw Massacre. Perhetunnelmaa!!!

Kuten sahassakin lukee: "The saw is family"!

Vierailija
129/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiturin joulu, Jim Carrey. Ei ole tullut vuosiin enää telkkarista ja joka ikinen vuosi unohdan ajoissa toivoa sitä! Pakko ostaa se tänä vuonna jostain suoratoistosta.

Krampuksesta on tullut toinen lemppari.

Vierailija
130/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona 1 ja 2. Ihan parhaat enkä ikinä kyllästy niihin. Joka joulu meillä katsotaan ne.

Ihan täyttä paskaa, ehkä täyttäessä yli 10v sinäkin ymmärrät tämän.

Ok, Grinch. Ehkä sinun pitäisi ottaa muutama vuosi pois hartioilta.

Grinchistä on muuten tehty kauhuparodia elokuva. Siitä en vaan tiedä voiko sitä sanoa jouluelokuvaksi, kun en ole sitä vielä nähnyt, vai onkohan sitä vielä julkaistukaan?

Vierailija
131/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Sirkan joulutervehdys, vaikkei ole elokuva. Elokuvista ihmeellinen on elämä ja ehkä Rakkautta vain. Ja Lumiukko!

Vierailija
132/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona ja Die hard

Vierailija
133/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surviving Christmas

The Family Stone

Office Christmas Party

Four Christmases

Deck the Halls

Jingle All The Way

Just Friends

Vierailija
134/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Family Man

Vierailija
135/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christmas with the Kranks.

Vierailija
136/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tehty joululeffaa, jonka pariin haluaisin palata.

Kyllähän niitä useita kattelee per vuosi, mutta aika meh..

Eilen katoin Spirited - Ryan Reynolds ja Will Ferrell. Scrooge tehty taas uusiksi, mutta oudolla tavalla toimi meikäläiseen tämä versio. Tämä on myös musikaali. Ehkä kaivan toistekin.

Eikun hei ELF, sen mä olen kattonut monia kertoa. Voi eiiii! :(

Viime jouluna kattelin Netflixistä jonkun Emilia Clarken joululeffan. Hän on suloinen tonttutyttö ja joulukaupassa töissä. Sitten ne vesitti sen sillä aasialaisella vastanäyttelijällä, joka ei ollut ollenkaan sopiva vastanäyttelijäksi.

Vierailija
137/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ref

Vierailija
138/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha kuumana noihi kakkii amerikkalaisii jouluelluihi jossa on mallin näköne pimpo pääosassa ja sen iso asunto josta näkyy pilven piirtäjii ja sit se tapaa maalla sulosen miljöönääärin kun luulee sitä lammaspaimeneksi tai sähkö kun se on tonttuna kaupan edessä ja sitten lopussa ne menee naimisiin hyvissä ajoin ennen eroa.

Mä olen kattonut kohta nämä kaikki!

Onneksi hollywood tekee niitä lisää joka vuosi... Kaksikymmentä katson, ensi vuonna niitä on viisikymmentä. Ei niinkään se ihana rompsutarina, mutta jenkit osaa tuon joululla mälläämisen. Ne koristelut ovat aivan toistaluokkaa kuin täällä. Ikinä en edes haluaisi sellaista krääsä helvettiä kotiini tai pihalle, mutta telkkarista kattelen.

Leffojen nimiä en muista, mutta sama kaava. Toissapäivänä katoin kun rikas perijätär menetti muistinsa laskettelu onnettomuudessa ja ajautui huono-onnisen hotellin pitäjän simän alle etsimään itseään. ;)

Vierailija
139/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reindeer Games

Vierailija
140/265 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Silent Partner