Minä sain ihan hirvittävän paskan kärsimyselämän sairauksineen
Miksi ihmeessä tästä pitäisi olla kiitollinen? Miljoona kertaa mieluummin olisin ollut syntymättä lainkaan!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, kaikilla meillä on
murheita. Jokaisen on itse otettava itseään niskasta kiinni ja iloita pienistäkin
hetkistä ja pyrkiä hankkimaan hyviä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.
Suskikin Vaasasta tuli kiusaamaan. Kaikilla meillä on kuule rajoitteita?
Vaasalaiset tunnetusti nauttivat kun pääsevät kiusaamaan sairauksista. Ei mitään uutta.
Ja minulla on/oli syöpä. Koko kesän kuljin säde- ja sytostaattihoidoissa (20.6-17.8.2022) joka ikinen arkipäivä. Ei ollut kivaa. Olin todella huonossa kunnossa. Nyt sitten oli syyskuussa kontrolli, tilanne hyvä. Seuraava kontrolli ensi viikolla. Sydän syrjällään tässä taas on.
Olen todella laiha. Ennen hoitoja 171/59 ja nyt enää ei oikein uskalla käydä edes puntarilla. Kolme päivää sitten oli paino 47,5 kg vaatteet päällä. Ei vaan nouse. Nälkä kadonnut, ruokaa en enää maista (makuaisti kadonnut aika hyvin), syön pakolla. Ihmiset ihastelee, kuinka hoikka olen. Just joo.... Treenaan ratsastusta, mutta alkaahan tämä alhainen paino vaikuttamaan jo jaksamiseen, vaikkakaan ei vielä erityisemmin.
Kävin labrakokeissa, mutta menen paino-ongelmani kanssa lääkäriin tuloksien kanssa vasta, kun tuo syöpäkontrolli on käyty. Jos taas uusinut, se selittää painon.
Ei muillakaan niin hyvin mene, vaikka päälle päin saattaa hyvältä näyttää.... Jokaisella meillä on ristimme. Niin minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Karma. Olit edellisessä elämässäsi se karmea yksilö.
Tämä. Ja näköjään myös tässä elämässä kun lukee ap muita aloituksia ja kommentteja.
Seuraavassa elämässä ap tipahtaa vielä alemassa ja syntyy paskakärpäsenä.
Vierailija kirjoitti:
11,11.
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla on/oli syöpä. Koko kesän kuljin säde- ja sytostaattihoidoissa (20.6-17.8.2022) joka ikinen arkipäivä. Ei ollut kivaa. Olin todella huonossa kunnossa. Nyt sitten oli syyskuussa kontrolli, tilanne hyvä. Seuraava kontrolli ensi viikolla. Sydän syrjällään tässä taas on.
Olen todella laiha. Ennen hoitoja 171/59 ja nyt enää ei oikein uskalla käydä edes puntarilla. Kolme päivää sitten oli paino 47,5 kg vaatteet päällä. Ei vaan nouse. Nälkä kadonnut, ruokaa en enää maista (makuaisti kadonnut aika hyvin), syön pakolla. Ihmiset ihastelee, kuinka hoikka olen. Just joo.... Treenaan ratsastusta, mutta alkaahan tämä alhainen paino vaikuttamaan jo jaksamiseen, vaikkakaan ei vielä erityisemmin.
Kävin labrakokeissa, mutta menen paino-ongelmani kanssa lääkäriin tuloksien kanssa vasta, kun tuo syöpäkontrolli on käyty. Jos taas uusinut, se selittää painon.
Ei muillakaan niin hyvin mene, vaikka päälle päin saattaa hyvältä näyttää.... Jokaisella meillä on ristimme. Niin minullakin.
Miten sua voi kiinnostaa joku ratsastus tai ylipäätään mikään jos olet noin huonossa hapessa? Luulisi että kaikki on ihan yhdentekevää.
Onneksi voi ajaa rekan alle. Pääsee äkkiä pois kaikenmaaliman hullujen keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä. Itsellä pari sytostaattihoitoa jäljellä ja sitten osastolla jotain vielä tiputtavat tammikuussa. Pet tt kuvaus helmikuussa ja sen jälkeen vielä sädehoitoa jos tarve on. En oikein osaa kuvailla mitä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi ajaa rekan alle. Pääsee äkkiä pois kaikenmaaliman hullujen keskeltä.
Typerä idea sotkea muita (rekkakuski) omaan paskaansa. Se verran pitää olla elintä, että lopettaa itsensä itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Niiin sairas että happi ei kulje eikä veri kierrä. Mitään apua en saa.
Voitko kysyä sukulaisilta apua, että pääsisit yksityiselle lääkäriasemalle. Ainakin on kysytty sieltäkin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua voi kiinnostaa joku ratsastus tai ylipäätään mikään jos olet noin huonossa hapessa? Luulisi että kaikki on ihan yhdentekevää.
Siis häh?? Pitäisikö minun luopua elämästä ja odotella viikatemiestä?
Mielestäni en sanonut, että olen huonossa hapessa. Kerroin kuinka paino ongelmana. Ei minulla muuta haittaa ole. Olen yksityisyrittäjä ja töihin palasin jo syyskuun alussa. Välitän oikeasti asiakkaistani enkä jätä heitä pulaan. Teen työni. Ei kaikki ole heti heittämässä pyyhettä kehään ja jää kotiin makaamaan sairaslomalla.
Eli ei minulle mikään ole yhdentekevää. Ei työni, ei asiakkaani eikä myöskään ratsastus, . Harmi, jos sinulla on putkinäköinen, harmaamaailmankatsomus.
t. asianajaja
Unohdin sanoa, että juuri ratsastuksen vuoksi olen aika hyvässä kunnossa. Tyhmää olisi jättää liikunta pois...
t. 47,5 -kiloinen
Vierailija kirjoitti:
Unohdin sanoa, että juuri ratsastuksen vuoksi olen aika hyvässä kunnossa. Tyhmää olisi jättää liikunta pois...
t. 47,5 -kiloinen
Kannabis palauttaa ruokahalun. Ei sitä polttaa tarvitse.
Työtön 46 kirjoitti:
Minä saan kärsiä työttömyydestä.
onko montako kärsää ?
Vierailija kirjoitti:
Feel you. Mulla on myös etenevä sairaus, ja käytännössä olen invalidisoitunut jo sänkyyn. Harmi että puuttuu rohkeus lopettaa tämä omin voimin. En todellakaan tajua mitä tein ansaitakseni tämän. (En myöskään kyllä tajua, mitä esimerkiksi sodan lapsiseksiorjat ovat tehneet.)
Nettikiusasit liikaa julkkisnaisia netissä, karma kosti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja näköjään myös tässä elämässä kun lukee ap muita aloituksia ja kommentteja.
Seuraavassa elämässä ap tipahtaa vielä alemassa ja syntyy paskakärpäsenä.
Näin on näreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, kaikilla meillä on
murheita. Jokaisen on itse otettava itseään niskasta kiinni ja iloita pienistäkin
hetkistä ja pyrkiä hankkimaan hyviä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.
Suskikin Vaasasta tuli kiusaamaan. Kaikilla meillä on kuule rajoitteita?
Vaasalaiset tunnetusti nauttivat kun pääsevät kiusaamaan sairauksista. Ei mitään uutta.
Ai viennin parissa työskentelevä opistotason insinööri? Vaiko marko, tapio tai tissileena? 😂
Otahan lääkkeesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 47,5 -kiloinen
Kannabis palauttaa ruokahalun. Ei sitä polttaa tarvitse.
Vaan syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh?? Pitäisikö minun luopua elämästä ja odotella viikatemiestä?
Mielestäni en sanonut, että olen huonossa hapessa. Kerroin kuinka paino ongelmana. Ei minulla muuta haittaa ole. Olen yksityisyrittäjä ja töihin palasin jo syyskuun alussa. Välitän oikeasti asiakkaistani enkä jätä heitä pulaan. Teen työni. Ei kaikki ole heti heittämässä pyyhettä kehään ja jää kotiin makaamaan sairaslomalla.
Eli ei minulle mikään ole yhdentekevää. Ei työni, ei asiakkaani eikä myöskään ratsastus, . Harmi, jos sinulla on putkinäköinen, harmaamaailmankatsomus.
t. asianajaja
Jep. Tykkään harmaamaailmankatsomuksesta.
Sama. Niiin sairas että happi ei kulje eikä veri kierrä. Mitään apua en saa.