Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon satsaatte itseenne

Vierailija
03.12.2022 |

kuukausittain? Kampaamo, kauneushoitola, vaatteet jne.

Itsellä meni töissä käydessä noihin n. 300€

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet satsanneet leimoihin, ruokaan, shokkiväreihin.

Vierailija
42/43 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ulkonäköönsä satsaavia alapeukutetaan?

Turhamaisuus ei oo niin arvostettua.

Jos/kun pitää huolta itsestään on turhamaista. En jaksa ymmärtää suomalaisia tässä asiassa. -sivusta

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että äidit huolehtii ensin perheestään ja jos rahaa jää niin viimeiseksi vasta itsestään. Ja kaikilla ei vaan rahat riitä huolehtia itsestään. En mä ala lasten vaatteista ja harrastuksista tinkimään, jotta pääsen Itse kasvohoitoon. Ja mieheltä on turha pyytää yhtään rahaa. Se ei vaan Suomessa toimi niin. Vaimoille ei anneta yhtään rahaa, mutta joillekin nettytyrkyille sitä kyllä syydetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ulkonäköönsä satsaavia alapeukutetaan?

Turhamaisuus ei oo niin arvostettua.

Jos/kun pitää huolta itsestään on turhamaista. En jaksa ymmärtää suomalaisia tässä asiassa. -sivusta

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että äidit huolehtii ensin perheestään ja jos rahaa jää niin viimeiseksi vasta itsestään. Ja kaikilla ei vaan rahat riitä huolehtia itsestään. En mä ala lasten vaatteista ja harrastuksista tinkimään, jotta pääsen Itse kasvohoitoon. Ja mieheltä on turha pyytää yhtään rahaa. Se ei vaan Suomessa toimi niin. Vaimoille ei anneta yhtään rahaa, mutta joillekin nettytyrkyille sitä kyllä syydetään.

Suomessa vaimot onneksi tienaavat yleensä itse omat rahansa eivätkä ole taloudellisesti riippuvaisia puolisoistaan. Niin ainakin pitäisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi