Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä 2 vuotta ollut sellaista että peräaukon kohdalle tulee viiltävä kipu, ei suostu lääkäriin

Vierailija
03.12.2022 |

Voiko olla jotain syöpää? pelottaa miehen puolesta. Se kipu tulee peräaukon kohdalle. Ja sitten menee puolessa tunnissa ohi. Noin kerran kuukaudessa. Pysynyt samanlaisena

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole tarkotus työntää pesismailaa puoleen väliin. Vähä pienemmät lelut

Vierailija
22/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla haavauma, joka säännöllisesti vaivaa. Tutkimatta sitä on vaikea tietää, mutta valkatkaa hyvä lääkäri (paras) yksityiseltä, ei se edes nolota kun tietää että loistava lääkäri on nähnyt jo kaiken ja enemmänkin. Toinen asia on, jos löydös pelottaa. Silti on parempi mennä nyt, kuin viiden vuoden päästä. Yleensä kaikki on helpompi hoitaa ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu anaaliseksistä, itselläni sama kun mies oikein hoonaa kunnol!a.

Vierailija
24/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kipu kouristuksenomainen? Joillakin ihmisillä peräaukon sulkijalihas tai muut alueen lihakset joskus kramppaavat. Minulla oli nuorempana silloin tällöin sitä mutta se meni onneksi toivottavasti kokonaan iän myötä ohi. Kipu on tosi kova.

Muita suonenvetoja minulla kyllä on paljon mutta ne ovat jaloissa nykyään.

Mulla tämä oli ensioire kun Crohnin tauti tuli. Sen jälkeen alkoi veriset vuodot.

Vierailija
25/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä miesten månadet?

Vierailija
26/26 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että peräaukonkohdalla limakalvo repeää ja se aiheuttaa krampit eli kivun. Tuo toistuu kuukauden parin välein. En muista mikä taudin nimi on. Googlettamalla löytyy.