Mies ja hänen sivusuhteensa huvittuneisuus typeryydedtäni
Kun en ole huomannut heillä olleen suhde jo vuosia. Varmasti on asiasta ollut keskustelua. Tunnen tämän naisenkin. Tuntuu todella pahalta miettiä sitä vahingoniloa ja ylenkatsetta. Olen ollut pelkkä pelle.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jatkaa pellenä?
En. Erosimme jo. Näin jälkikäteen edelleen valtaa mieleni kauhistuttava musta häpeä asiasta.
Yllätä kaksikko. Tyhjennät yhteisen pankkitilin ja kämpän työpäivän aikana ja muutat salaa muualle. Varmistat vielä, että uusi osoite pysyy tuntemattomana. Siinäpä sitten saavat lisää ihmettelemistä ja voivat naureskella omalle tyhmyydelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jatkaa pellenä?
En. Erosimme jo. Näin jälkikäteen edelleen valtaa mieleni kauhistuttava musta häpeä asiasta.
Aivan turhaan. 1. Itse en koskaan kelpuuttaisi miestä, joka olisi salasuhteessa kanssani. Olisi vain ajan kysymys, koska pettää myös minua. En voisi luottaa enkä kunnioittaa. 2. Ihmettelen myös naista, eikö hän tajunnut olevansa sivusuhde isolla Sllä, koska mies ei vuosiin katkaissut välejä sinuun? Pettäminen kertoo ihmisestä paljon, vuosien vielä enemmän. Olet onnekas päästessäsi ukostasi eroon, et pelle.
Sinä et ole pelle. Miehesi on pelle. Täytyy myöntää, että näin sivusuhteena olevana, en näe miestä kovin korkealla älykkyydessään ja täytyy myöntää, että en todellakaan naura naiselle, jota mies pettää. Enemmän ehkä nauran tuollaiselle uuvatille (miehelle), joka ei kykene pitämään itseään kurissa ja vielä kehtaa narista kuinka nainen kotona ei kuulemma "anna seksiä". Hyi. Käy naista äärettömästi sääliksi ja en tiedä, tietääkö nainen miehensä seikkailuista.
Itse olen tässä vain sen takia, että on mieletöntä seksiä. Mies on muuten typerä ja itsekeskeinen. Olkoonkin miten "korkeakoulutettu" tahansa ( vain AMK-insinööri) ja kuinka "hyvä mies suhteessa", kuten minulle puhuu. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Etsin kyllä samalla arvoistani miestä, joka kohtelisi minua suht oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole pelle. Miehesi on pelle. Täytyy myöntää, että näin sivusuhteena olevana, en näe miestä kovin korkealla älykkyydessään ja täytyy myöntää, että en todellakaan naura naiselle, jota mies pettää. Enemmän ehkä nauran tuollaiselle uuvatille (miehelle), joka ei kykene pitämään itseään kurissa ja vielä kehtaa narista kuinka nainen kotona ei kuulemma "anna seksiä". Hyi. Käy naista äärettömästi sääliksi ja en tiedä, tietääkö nainen miehensä seikkailuista.
Itse olen tässä vain sen takia, että on mieletöntä seksiä. Mies on muuten typerä ja itsekeskeinen. Olkoonkin miten "korkeakoulutettu" tahansa ( vain AMK-insinööri) ja kuinka "hyvä mies suhteessa", kuten minulle puhuu. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Etsin kyllä samalla arvoistani miestä, joka kohtelisi minua suht oikein.
Itsekeskeistä. Toisaalta, ei ole kolmannen osapuolen vastuu tai syy, vaan pariskunnan (pettäjän) itsensä.
Miksi on näin vaikea päästä ajattelemasta vuosien huijausta ja heidän ilonpitoaan. Yöllä herään ja heti paukahtaa ajatuksiin petollisuus ja se virnistely hölmöydestäni. Erosta on puolisen vuotta aikaa. Meneekö tämä koskaan ohi.
Vierailija kirjoitti:
No etpä kovin suuri palkinto ole miehille sinäkään.
Vitsi voi antaa helpotusta ankeuteen https://www.veksi.com/Vitsit.jsp?otsikko=pellolla
Huumorin kautta me naiset saamme monesti voimaa noita sikoja vastaan.
Tämä on sen toisen jakorazian tekemä aloitus :D
Naisen seuraa siedetään yhdestä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jatkaa pellenä?
Ja höpö höpö. Yritä paremmin esittää naista jatkossa, nyt menee taas niin korkealta yli ja runolliseksi että naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sun ei sitä tarvitse sietää edes siitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätä kaksikko. Tyhjennät yhteisen pankkitilin ja kämpän työpäivän aikana
Olettaen että on yhteinen tili &kämppä.
Sysipimeys valtaa ahdistuneen mieleni onkalot kun mietin, miten he ovat yhteenkietoutuneina nauraneet minulle, vässykkä-Sebastianille. Tiesin kyllä aina, että rakastettuni on bi, mutta en uskonut hänen sentään sortuvan siihen viskisieppo-Terhiin, jolla on mopsin naama. Eihän Terhi enää edes kuulu meihin vaan meni sen luopion puolueeseen. Oikeasti pelkään ja vapisen kun mietin sitä kirvesnaista.
Kuinka toivonkaan, että voisin kääntää ajan pyörää taaksepäin ja korjata kaiken, kuten puolueessamme on tapana yhteisrukouksissa sanoa: Suomi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko jatkaa pellenä?
Ja höpö höpö. Yritä paremmin esittää naista jatkossa, nyt menee taas niin korkealta yli ja runolliseksi että naurattaa.
Sori siitä, että minusta tuntuu tältä. Ja olen ollut nainen koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sun ei sitä tarvitse sietää edes siitä syystä.
Ah, klassikkokommentti tuli sieltä.
Vauva-palstan antia vuosien varrelta:
Argumentti: Naiset tienaavat vähemmän kuin miehet keskimäärin.
Vasta-argumentti: SÄ ET IKINÄ MITÄÄ REIKÄÄ SAANU!!!!1
Argumentti: Lapsien tekeminen on suurin ympäristöä kuormittava asia yksilön kohdalla.
Vasta-argumentti: VARMAA PERÄKAMMARISTA HUUTELET ETKÄ IKINÄ EMÄTINTÄ SAISIKAAN MUAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Argumentti: Ehkäisypillereiden syöminen on tyhmää ympäristön ja terveyden näkökulmasta.
Vasta-argumentti: MIKSI PAKOTAT SYÖMÄÄN NIITÄ??????????? ET VASMASTI OLE IKINÄ REIKÄÄ EDES SAANU MENE ULILAUDALLE SIITÄ ITKEMÄÄN!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä kovin suuri palkinto ole miehille sinäkään.
Sen verran suuri, että vaikka oli toinen ottaja jo katsottuna ei ukko vuosiin lähtenyt menemään. Ja ap, jos ajatus jatkuvasti vaivaan, juttele ammattilaisille. Ehkä he löytävät nopeamman keinon saada Sinut tajuamaan ettei noin ole. Mieti nyt itsekin. Kuka täysijärkinen haluaisi treffeillän tai panotreffeillään käyttää aikaa keskustellen sanaakaan kotona odottavasta partnerista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on näin vaikea päästä ajattelemasta vuosien huijausta ja heidän ilonpitoaan. Yöllä herään ja heti paukahtaa ajatuksiin petollisuus ja se virnistely hölmöydestäni. Erosta on puolisen vuotta aikaa. Meneekö tämä koskaan ohi.
En usko, että on ollut ilonpitoa toisella naisella odotella vuosia jättääkö miehesi sinut vai ei. Enkä usko, että pettäjän tiekään mitään virnstelyä on. Jatkuvasti omatunto, siis kaikilla ei-narsisteilla täytyy olla kolkuttava omatunto joka kerta kun lähtee pettämään, muistuttelee itsestään. Sinulla on väärä mielikuva että ovat ilakoineet tai virnistelleet sinulle. Varmasti jopa vältetään puhumasta.
Et sinä ole pelle. Ne kaks on! Raukkamaista toimintaa selän takana. Miehesi on vätys ja nainen ei saa kuin muiden jämiä!