Etkö käytä alusvaatteita?
Mulle ei ole oikein selvinnyt se miksi alusvaatteita välttää. Liittyykö se johonkin terveellisyysideaan vai haetaanko siinä jotain eroottista jännitystä.
Jenkkipresidentti Bushin tytär Jenna Bush Hager on tämän linjan avoin kannattaja. Tapasi Englannin kuningattarenkin ilman alusvaatteita. Hän on perustellut asiaa "siluettinsa kaunistamisella" https://www.is.fi/viihde/art-2000009243243.html
Tässä kuvasarja siitä millainen bush siellä alla on nuorempana ollut. https://www.aznude.com/view/movie/j/jennabushhagerbikini.html
Kommentit (14)
Minulle on aika tavallista, että en käytä kalsareita vaan annan melan vapaasti laskeutua lahkeeseen. Naiset tykkää baari-iltoina. M49
en käyttäisi, mikäli tietäisin tapaavani sen kuumimman tyypin, jota haluan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aika tavallista, että en käytä kalsareita vaan annan melan vapaasti laskeutua lahkeeseen. Naiset tykkää baari-iltoina. M49
Kyllä, kiinnostavaa....
Noidenhan piti olla konservatiiveja
Vierailija kirjoitti:
Noidenhan piti olla konservatiiveja
Aika konservatiivinen tuo puskan malli näyttäisi olevan
Itse olen usein ilman rintsikoita varsinkin kesäaikaan, koska rintsikat silloin hiostavat. Ilman pikkareita en kyllä voisi olla. En halua aiheuttaa mitään Basic Instinct hetkeä metrossa vastapäätä istuville, kun käytän minihametta. N35
Olen aika usein ilman rintsikoita. Ne hiertää ikävästi. Oon 47v ja toiminut näin jo 20 vuotta.
Ilman rintsikoita en pysty olemaan mutta kesällä kun on kuuma niin jätän mieluusti pikkarit pois mekon alta.
Pikapanot sujuu ilman viivytyksia kun mekon alla ei ole pikkareita. Suosituksena raju takapano.
en käytä kuin kuukautisten aikaan alushousuja. rintaliivit ovat kamala kidutusväline ja alkkaritkin tuntuvat perin ärsyttävälle jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai sen viisisenttisen prinssinakin?
Kotona en käytä mitään alusvaatteita. On niin paljon mukavampaa ilman.
Kyllä käytän alusvaatteita, koska minulla on hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Niin ne pysyvät hyvin aisoissa liivien hellässä huomassa. Kerran uskaltauduin viemään kesällä aamuyöstä roskia jätekatokseen pelkkä t-paita uhkean poveni peittona ja yllättäen tulikin joku lenkkeilijäpariskunta Puman verryttyasuissa melkein vastaan siinä pihapiirissä, niin hyppäsin paperinkeräysastiaan ja tulin sieltä ulos vasta kun lenkkeilijät olivat poistuneet näköpiiristäni.
Onneksi sentään löysin sieltä lukemisiksi Reginalehtiä ison pinon, jotka joku oli heittänyt menemään! Näin jälkikäteen ajateltuna se tuntui vähän jännältä, koska minulla oli myös kova pissahätä, jota yritin pidätellä siellä paperinkeräyslaatikossa ja melkein siinä onnistuinkin!
Kyllähän se näin pikkujouluaikana lisäisi jännitteitä jos tietäisi, että naisella ei ole alusvaatteita.