Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö käytä alusvaatteita?

Vierailija
03.12.2022 |

Mulle ei ole oikein selvinnyt se miksi alusvaatteita välttää. Liittyykö se johonkin terveellisyysideaan vai haetaanko siinä jotain eroottista jännitystä.

Jenkkipresidentti Bushin tytär Jenna Bush Hager on tämän linjan avoin kannattaja. Tapasi Englannin kuningattarenkin ilman alusvaatteita. Hän on perustellut asiaa "siluettinsa kaunistamisella" https://www.is.fi/viihde/art-2000009243243.html

Tässä kuvasarja siitä millainen bush siellä alla on nuorempana ollut. https://www.aznude.com/view/movie/j/jennabushhagerbikini.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin pikkujouluaikana lisäisi jännitteitä jos tietäisi, että naisella ei ole alusvaatteita.

Vierailija
2/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aika tavallista, että en käytä kalsareita vaan annan melan vapaasti laskeutua lahkeeseen. Naiset tykkää baari-iltoina. M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käyttäisi, mikäli tietäisin tapaavani sen kuumimman tyypin, jota haluan koko ajan.

Vierailija
4/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aika tavallista, että en käytä kalsareita vaan annan melan vapaasti laskeutua lahkeeseen. Naiset tykkää baari-iltoina. M49

Kyllä, kiinnostavaa....

Vierailija
5/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidenhan piti olla konservatiiveja

Vierailija
6/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noidenhan piti olla konservatiiveja

Aika konservatiivinen tuo puskan malli näyttäisi olevan

Vierailija
7/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen usein ilman rintsikoita varsinkin kesäaikaan, koska rintsikat silloin hiostavat. Ilman pikkareita en kyllä voisi olla. En halua aiheuttaa mitään Basic Instinct hetkeä metrossa vastapäätä istuville, kun käytän minihametta. N35

Vierailija
8/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein ilman rintsikoita. Ne hiertää ikävästi. Oon 47v ja toiminut näin jo 20 vuotta.

Vierailija
9/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rintsikoita en pysty olemaan mutta kesällä kun on kuuma niin jätän mieluusti pikkarit pois mekon alta.

Vierailija
10/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapanot sujuu ilman viivytyksia kun mekon alla ei ole pikkareita. Suosituksena raju takapano.

Vierailija
11/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä kuin kuukautisten aikaan alushousuja. rintaliivit ovat kamala kidutusväline ja alkkaritkin tuntuvat perin ärsyttävälle jalassa.

Vierailija
12/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sen viisisenttisen prinssinakin?

Vierailija
13/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en käytä mitään alusvaatteita. On niin paljon mukavampaa ilman.

Vierailija
14/14 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän alusvaatteita, koska minulla on hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Niin ne pysyvät hyvin aisoissa liivien hellässä huomassa. Kerran uskaltauduin viemään kesällä aamuyöstä roskia jätekatokseen pelkkä t-paita uhkean poveni peittona ja yllättäen tulikin joku lenkkeilijäpariskunta Puman verryttyasuissa melkein vastaan siinä pihapiirissä, niin hyppäsin paperinkeräysastiaan ja tulin sieltä ulos vasta kun lenkkeilijät olivat poistuneet näköpiiristäni.

Onneksi sentään löysin sieltä lukemisiksi Reginalehtiä ison pinon, jotka joku oli heittänyt menemään! Näin jälkikäteen ajateltuna se tuntui vähän jännältä, koska minulla oli myös kova pissahätä, jota yritin pidätellä siellä paperinkeräyslaatikossa ja melkein siinä onnistuinkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi