Mikä miestäni vaivaa, kun haluaa aina juhlapäivänäni paistaa pihvit, vaikka en tykkää lihasta?
Hän ei siis kettuile tarkoituksella, vaan kai kuvittelee tekevänsä herkullista juhlaruokaa minulle. Lähes aina jää pihvi minulta kokonaan syömättä, kun en tykkää ollenkaan lihasta. Itse en koskaan laita ruoaksi lihaa ja hyvin usein sanon, että en tykkää lihasta. En ole varsinainen kasvissyöjä, en vain yhtään tykkää lihan mausta. Ja mieheni siis ihan osaa tehdä monenlaista erilaista ruokaa. Mutta äitienpäivänä, syntymäpäivänäni jne aina nuo pihvit. Onko kellään muulla tällaista tai vastaavaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Häntä ei kiinnosta mistä sinä pidät.
Tämähän on helppo todistaa: kysy mieheltä mikä sinun lempiruokasi on.
Ikävä totuus hänen välittämisen tasosta paljastuu.
Onko sinulla joku vamma joka estää ruoanlaiton? Mikset paista itsellesi kalapalaa jos kerran siitä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joku vamma joka estää ruoanlaiton? Mikset paista itsellesi kalapalaa jos kerran siitä tykkäät.
Täällä toinen ihmettelijä. Jos haluat kalaa niin miksi et osta sitä ja valmista ihan siihen tapaan kuin sinulle parhaiten maistuu?
Mikä ihme tässäkin nyt on näin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tämmöisiä, sille voi huonosti mitään. Kokeile auttaisiko se, että tarjoat isänpäivänä tofulaatikkoa koska niin pidät siitä.
Tätä ehdotan minäkin! Jos mies kerran osaa kokata muutakin, mutta ei välitä sinun toiveistasi, maksa samalla tavalla takaisin. Voihan se oppia.
Mulla kävi niin että eksä alkoi tuputtaa mulle katkarapuja ym, vaikka sanoin monesti että olen ALLERGINEN. No..hän ei miettinyt mua, vaan omaa eksäänsä joka RAKASTI katkarapuja. Selvisi että olin hälle ns eksänsä "sijainen" osti pinkkiä vaatetta vaikka en tykännyt pinkistä ym. Tajusin onneks ajoissa enkä liian myöhään ja lähdin hippulat vinkuen.
Mene sitten muualle jos et tykkää lihasta - liha on aivan parasta juhlaruokaa ja muutenkin...
vegetavaraa saat kyllä halvalla niitä on punalappuisina alehyllyt täynnä joka ilta kun ei niitä kukaan halua syödä...