Miksi suurin osa ihmisistä vähättelee tuurin merkitystä elämässä?
Kommentit (864)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Olen tehnyt todella pitkäjänteisesti ja päämäärätietoisesti töitä onnistumisieni eteen. Ne eivät ole tuuria tai sattumaa.
Lähtökohtasi ovat. Eli siis sattumaa on se mahdollisuus, että ylipäätään kykenet tekemään pitkäjänteisesti ja päämäärätietoisesti yhtään mitään. Sattumaa ja tuuria monesti myös se, kun sinua vastaava ihminen epäonnistuu syystä tai toisesta, vaikka tekisi ihan yhtä pitkäjänteisesti ja päämäärätietoisesti.
Millä tavalla mun elämä paranee vaikka kuinka paljon voivottelisin sitä miten muilla on käynyt parempi tuuri elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Olen tehnyt todella pitkäjänteisesti ja päämäärätietoisesti töitä onnistumisieni eteen. Ne eivät ole tuuria tai sattumaa.
Lähtökohtasi ovat. Eli siis sattumaa on se mahdollisuus, että ylipäätään kykenet tekemään pitkäjänteisesti ja päämäärätietoisesti yhtään mitään. Sattumaa ja tuuria monesti myös se, kun sinua vastaava ihminen epäonnistuu syystä tai toisesta, vaikka tekisi ihan yhtä pitkäjänteisesti ja päämäärätietoisesti.
Pitkäjänteinen tekeminen ja päämääriin pyrkiminen on terveille ihmisille mahdollista, mikäli he niin haluavat. Tuo ei ole kivaa, eikä palkintoja tule nopeasti. Monta kertaa tulee pettymyksiä, jotka voi laskea huonoksi onneksi. Silti menestyvät jaksavat jatkaa.
Jokainen voi miettiä kumpaan uskoo, tuuriin vai omiin mahdollisuuksiin. Tuuriin uskovat eivät voi kuin masentua, jos tulee vastoinkäymisiä.
Keskimäärin suomalaiset ovat persaukisia. Turha olla rikkaille kateellinen ja perustella sillä miksi itse ei menesty.