Mies haluaa jatkaa suhdetta mutta ei jätä vaimoaan
Haluaa kuulemma odottaa, että muija palaa hoitovapailta töihin niin lusikoiden jakoon pistäminen käy helpommin. Tässä on nyt puoli vuotta odoteltu. Pitäisikö itse vaan lopettaa suhde ja sanoa että palaa asiaan.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malttia Ap. Minun salarakas odotti 6 vuotta, että sai minut puolisokseen. Sanoi juuri tuossa ohi mennessään, että olisi odottanut vaikka kuinka kauan. Toki oli ollut välillä raastavaa odottaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 27 vuotta. Puoli vuotta on kovin lyhyt aika järjestellä asioita. Älä anna palstan katkerikkojen masentaa.
Järjestelmä asioita? Eihän vaimo edes tiedä vielä. Ja ihanko oikeasti suosittelet että joku laittaa kuudeksi vuodeksi elämänsä tauolle että EHKÄ mies joskus vaivautuu ottamaan eron. Mistä sitä tietää miten tuurilla omakin erosi toteutui. Toki mies joka voi sekä pitää kakun että syödä sen, vakuuttelee ikäväänsä että voi pitää ideaalitilanteen. Ehkä ukkosi vaan lopulta kyllästyi vaimoonsa mutta olisi voinut olla kyllästymättäkin. Ja tälläkin hetkellä joku muu voi olla vuodessa 6 odottelemassa että ukko kyllästyy SINUUN.
Tämä. Pettäjät ovat pettäjiä. Tässä julkisessa erossa on ihan unohdettu että tuo Hermanni oli naimisissa kun tapasi Birgitan (H oli silloin naimisissa suomalaisen naisen kanssa). 35 vuotta B oli kimpassa Hermmanin kanssa, mutta sitten H löysi taas uuden "elämänsä rakkauden".
https://www.hant.se/noje/herman-lindqvists-exfru-om-ovantade-skilsmassa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malttia Ap. Minun salarakas odotti 6 vuotta, että sai minut puolisokseen. Sanoi juuri tuossa ohi mennessään, että olisi odottanut vaikka kuinka kauan. Toki oli ollut välillä raastavaa odottaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 27 vuotta. Puoli vuotta on kovin lyhyt aika järjestellä asioita. Älä anna palstan katkerikkojen masentaa.
Miten sattuikin juuri nyt sanomaan 😂?
Oletko hieman yksinkertainen? 🤣
Kysyin.
Minulla on olut suhde naimisissa olevaan mieheen jo 17 vuotta.
Toimii erittäin hyvin, enkä todellakaan edes haluaisi kokopäivämiestä nurkkiini pyörimään.
Matkustelemme, moottoripyöräilemme, kokkailemme, harrastamme hyvää seksiä ja mielenkiintoisia keskusteluja.
Molemmilla on oma vapautensa elää omaa elämäänsä ja sitten on taas mukava jakaa asioita ja puuhastella yhdessä.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön.
Ei täällä mitään katkerikkoja ole vaan realisteja jotka haluavat suojella itseään sekä muitakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön.
Ei täällä mitään katkerikkoja ole vaan realisteja jotka haluavat suojella itseään sekä muitakin naisia.
Eikä vain naisia vaan ennen kaikkea lapsia. Ap:kin on pommi, joka tulee räjäyttämään jonkun pienen ihmisen lapsuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sitten kuopuksen ylioppilasjuhlien jälkeen jättää vaimonsa. Varppina!
Mies ei kotipesäänsä jätä milloinkaan. Sivusuhteita pitää, mutta tuttua ja turvallista , vaikka kenties tylsää perhe-elämää mies ei uskalla jättää: täytyy vaimo sentään asioiden hoitajana pitää.
Laita suhde jäihin ja sanot, että suhde jatkuu mahdollisesti, kun on eronnut vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se silloin töihinpaluun jälkeen käy helpommin?? Sitten alkaa lasten korvatulehdus ja sairastelukierre, ei voi erota, sitten alkaa koulu, ei voi erota, sitten on teini-ikä, ei voi erota, sitten alkaa lasten opiskelut, ei voi erota, sitten sairastuu vaimo tai mies, sairasta ei jätetä. Sinä vaan sormi hanurissa seisot ja odotat.
Minulle varattu mies ehdotti, että voin muuttaa hänen kanssaan asumaan, ja samalla hän toimisi sairaan vaimonsa omaishoitajana ja ystävänä. En suostunut jaloon tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se silloin töihinpaluun jälkeen käy helpommin?? Sitten alkaa lasten korvatulehdus ja sairastelukierre, ei voi erota, sitten alkaa koulu, ei voi erota, sitten on teini-ikä, ei voi erota, sitten alkaa lasten opiskelut, ei voi erota, sitten sairastuu vaimo tai mies, sairasta ei jätetä. Sinä vaan sormi hanurissa seisot ja odotat.
Minulle varattu mies ehdotti, että voin muuttaa hänen kanssaan asumaan, ja samalla hän toimisi sairaan vaimonsa omaishoitajana ja ystävänä. En suostunut jaloon tarjoukseen.
Me tapasimme mieheni kanssa hoitolaitoksessa. Hän kävi tapaamassa ja hoitamassa vaimoaan ja minä miestäni. Hänen vaimonsa kuoli 2 vuotta ennen miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Toimii erittäin hyvin, enkä todellakaan edes haluaisi kokopäivämiestä nurkkiini pyörimään.
Matkustelemme, moottoripyöräilemme, kokkailemme, harrastamme hyvää seksiä ja mielenkiintoisia keskusteluja.Molemmilla on oma vapautensa elää omaa elämäänsä ja sitten on taas mukava jakaa asioita ja puuhastella yhdessä.
Suosittelen.
Tää on selkeästi eri juttu teillä. Hyvä järjestely, jos molemmat tyytyväisiä.
Mutta AP odottaa miehen jättävän vaimonsa ja tulevan AP luo. Not gonna happen.
Mitä sitä tollasesta päätään vaivaa?
Ei se äijä ole ainut mies päällä maan.
Ala valkkaamaan uutta panokaveria, onhan noita.
Että uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelemme, moottoripyöräilemme, kokkailemme, harrastamme hyvää seksiä ja mielenkiintoisia keskusteluja.Molemmilla on oma vapautensa elää omaa elämäänsä ja sitten on taas mukava jakaa asioita ja puuhastella yhdessä.
Suosittelen.
Onko miehen vaimo tietoinen suhteestanne?
Haluatko oikeasti miehen joka pitää montaa naista ? Jos hänellä on nyt kaksi , miksi muuttaisi tapojaan vaikka jättäisi nykyisen vaimonsa . Kuvioon tulee kohta pian taas uusi rakastaja . Eri asia on jos olet itse valmis jakamaan hänet .