Mies haluaa jatkaa suhdetta mutta ei jätä vaimoaan
Haluaa kuulemma odottaa, että muija palaa hoitovapailta töihin niin lusikoiden jakoon pistäminen käy helpommin. Tässä on nyt puoli vuotta odoteltu. Pitäisikö itse vaan lopettaa suhde ja sanoa että palaa asiaan.
Kommentit (54)
Ap, et taida olla kovin älykäs
t. mies
Vai riittää siitä miehestä oikein kahdelle. Oletko varma, että jaksaisit yksin jatkossa hoitaa kahden edestä miehen tarvitsemaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai milloin jättää. Ei ikinä. Vaimo voi heittää miehen ulos, joten rimpauttelepa hänelle.
Kylläkyllä. Luuria käteen jo tänään
Miksi mies jättäisi vaimonsa? Mies saa nusia sinua ja kotona on perhe. Rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies normaalisti koskaan ota eroa puheeksi. Ero lähtee liikkeelle vasta, jos vaimo siitä alkaa puhua.
Eroaminen on niin saamarin kallista ja työlästä. Helpommalla selviää ilman.
Samaa mieltä että jos haluat olla tuon pettäjän kanssa, en kyllä ymmärrä miksi, niin paras on sopia asiat vaimon kanssa jos haluat nopeita tuloksia. Mies on nyt aloittanut väsytystaistelun ja sitä voi jatkua vuosia.
Mies nussii takuulla ap myös vaimonsa kanssa. Joo,sanoo sulle ettei heillä ole seksiä ja sä tietty tyhmänä uskot.
Ei miehet vaimoaan jätä. Ei ne jätä avovaimoaankaan. Mulla on mies, joka sanoi jättäneensä avokkinsa jo kuukausia sitten. Kuitenkin tuli ilmi, että naisen tavaroita on edelleen miehen asunnolla, koska avokki käy katsomassa asuntoa välillä. Itsehän en suostu siihen asuntoon menemään ja pidän suhteen kasuaalina ja kukapa ei kotiaan kävisi välillä katsomassa? Sanoin myös miehelle, että en minä häntä aijo ottaa vakavasti enää, mulle on turha syöttää pajunköyttä. Alan etsimään miestä, joka on mun arvoinen. Samalla voin toki häntä panna, koska seksi on sen verran hyvää. Jos kuitenkaan yhtään kivaa miestä tulee vastaan niin se on samantien meille loppu, koska en ala vehtaamaan kahden kanssa samaan aikaan. Yllättävän hyvin olen saanut tunteet tapettua ja mies on minulle oikeasti vain pano. Toki hän yrittää ja sanoo, että tykkää ja haluaa olla kanssani, mutta en mä sellaista kuuntele tai usko.
Eli ihan oikeesti, sua tulee sattumaan. Sä et ole tuolle miehelle mitään. Hän olisi eronnut jo, jos merkitsisit hänelle jotain. Toivon, että hoksaat tämän jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai milloin jättää. Ei ikinä. Vaimo voi heittää miehen ulos, joten rimpauttelepa hänelle.
Kylläkyllä. Luuria käteen jo tänään
Ja kun miehelle tulee hätä käteen jäätyään kiinni, niin hän tajuaakin rakastavansa vaimoaan ja perhettään yli kaiken. Mies jättää peloissaan ap:n.
Arvioisin, että aloitus on 1,5/5 baitti. Vähän pitää antaa kredittiä, kun kuitenkin moni on jo vastannut ilmeisen tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies nussii takuulla ap myös vaimonsa kanssa. Joo,sanoo sulle ettei heillä ole seksiä ja sä tietty tyhmänä uskot.
Tietenkin. Saunotaan yhdessä ja nukahdetaan lusikkaan 😉.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies jättäisi vaimonsa? Mies saa nusia sinua ja kotona on perhe. Rusinat pullasta.
Hyvin tiivistetty.
Jos itsellä olisi tuollainen tilanne, pitäytyisin juuri Rusinat Pullasta -optiossa.
Keskity lapsettomiin vapaisiin miehiin. Miten edes voit arvostaa puolisoaan pettävää miestä? Valehteleva niljake.
Kukaan ei viitsi ottaa kahta naista tarvitsevaa pano-oria muuksi kuin panoksi tarpeeseen.
Miten joku on niin pohjattoman tyhmä, että aloittaa suhteen varatun kanssa?
Varattu, joka aloittaa uuden suhteen ilman, että lopettaa edellistä, on selvästi epäluotettava nössö, joka ei pärjää omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on niin pohjattoman tyhmä, että aloittaa suhteen varatun kanssa?
Varattu, joka aloittaa uuden suhteen ilman, että lopettaa edellistä, on selvästi epäluotettava nössö, joka ei pärjää omillaan.
Ja millainen ihminen haluaa olla mukana satuttamassa suhteessa olevan puolisoa tuolla tavalla?
Vähän moraalia suojaa myös itseä tuollaisessa tapauksessa.
Eroaminen on sallittu, mutta se tulee tehdä ennen kuin aloittaa uuden suhteen, ellei muuta ole sovittu ja yleensä ei ole, eikä varatun jorinoihin kannata uskoa. Jos asiasta on avoimesti sovittu asian voi tarkistaa nykysieltä kumppanilta. Naiset ovat ihan käsittämättömän sinisilmäisiä.
Malttia Ap. Minun salarakas odotti 6 vuotta, että sai minut puolisokseen. Sanoi juuri tuossa ohi mennessään, että olisi odottanut vaikka kuinka kauan. Toki oli ollut välillä raastavaa odottaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 27 vuotta. Puoli vuotta on kovin lyhyt aika järjestellä asioita. Älä anna palstan katkerikkojen masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Malttia Ap. Minun salarakas odotti 6 vuotta, että sai minut puolisokseen. Sanoi juuri tuossa ohi mennessään, että olisi odottanut vaikka kuinka kauan. Toki oli ollut välillä raastavaa odottaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 27 vuotta. Puoli vuotta on kovin lyhyt aika järjestellä asioita. Älä anna palstan katkerikkojen masentaa.
Järjestelmä asioita? Eihän vaimo edes tiedä vielä. Ja ihanko oikeasti suosittelet että joku laittaa kuudeksi vuodeksi elämänsä tauolle että EHKÄ mies joskus vaivautuu ottamaan eron. Mistä sitä tietää miten tuurilla omakin erosi toteutui. Toki mies joka voi sekä pitää kakun että syödä sen, vakuuttelee ikäväänsä että voi pitää ideaalitilanteen. Ehkä ukkosi vaan lopulta kyllästyi vaimoonsa mutta olisi voinut olla kyllästymättäkin. Ja tälläkin hetkellä joku muu voi olla vuodessa 6 odottelemassa että ukko kyllästyy SINUUN.
Vierailija kirjoitti:
Miten sattuikin juuri nyt sanomaan 😂?
Ihan sama mitä tekee koska en arvosta sinua.