Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta olisi Niinistöltä kunniakas idea lopettaa Linnan juhlat

Vierailija
02.12.2022 |

Aikansa elänyt ja tunkkainen instituutio: kansalaiset tapittavat kun eliitti ahmii ja ryypiskelee verovaroilla. Varsinkin tällaisena aikana kun tavalliset Karit ja Kaijat eivät voi maksaa sähkölaskujaan, tämä ero on vielä selkeämmin näkyvillä. Ensi vuodesta lähtien nämä juhlat voisi lopettaa ja juhlien valmisteluun käytetyt rahat voitaisiin ohjata johonkin hyväntekeväisyyssäätiöön.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait Niinistön vedettyä tähän keskusteluun nyt mukaan?

Vierailija
2/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne lopu eikä tarvitsekaan.

Teitä kateellisia mulkkuja vaan aina riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää Suomessakin joku näyttävä juhla olla.

Muutenhan tämä maa muuttuisi ympärivuotiseksi pidetään ikävää -maaksi.

Vierailija
4/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisin mieluummin jotakin pienempimuotoista vain esim. veteraaneille ja lotille ettei kaiken maailman taiteilijoita ja Miina Äkkijyrkkiä tarvitse kutsua. Säästyisi nekin rahat.

Tässä tapauksessa olisi minusta kunnioittavampaa mikäli tilaisuutta ei televisioitaisi

Vierailija
5/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meilläpä ei järjestellä vahanukelle voitonpäivän paraateja eikä manipuloida vaaleja ;D

Jos ei teillä paljon juhlimista olekaan, niin meilläpä on. Yhä ja edelleen itsenäinen, kuluvan vuoden aikana maailmanmaineeseen noussut pieni, vahva ja luja Suomi, joka ei nuoleskele Putinin anusta.

Vierailija
6/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos linnanjuhlien lasku on tänäkin vuonna 260000 euroa, niin sillä ruokkisi kaikki Suomen asunnottomat monta kertaa. 

Minä ja sinä maksamme linnanjuhlien laskun. Minä maksaisin mielelläni asunnottomien pöperöt, mutta ajatuskin nykymuotoisista kaviaarijuhlista poliitikoille ja muille syöttöporsaille saa kansan piikkiin saa vereni kiehumaan.

Igor, ei niitä bileitä ruplilla makseta.

Vierailija
7/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä kaikki pitäisi lopettaa, ihmisten pitäis vaan kieriskellä tervassa ja ripotella tuhkaa päällensä. 

Vierailija
8/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traditiota voi kyllä uudistaa, muttei kuitenkaan kokona luopua. Tätä mieltä minä olen.

Vierailija
9/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita ukk n ja manunkin juhlia mieluummin katselee. Oliko tarjallakin joskus hieman jazzahtavaa?

Vierailija
10/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä kaikki pitäisi lopettaa, ihmisten pitäis vaan kieriskellä tervassa ja ripotella tuhkaa päällensä. 

Onko kaikilla varaa tervaan? Niin kysyn vaan Onko sekin rikkaiden oikeus. Mitä köyhät ripottelee jos ei ole pesää mistä tuhkaa ois?

Vierailija
11/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos linnanjuhlien lasku on tänäkin vuonna 260000 euroa, niin sillä ruokkisi kaikki Suomen asunnottomat monta kertaa. 

Minä ja sinä maksamme linnanjuhlien laskun. Minä maksaisin mielelläni asunnottomien pöperöt, mutta ajatuskin nykymuotoisista kaviaarijuhlista poliitikoille ja muille syöttöporsaille saa kansan piikkiin saa vereni kiehumaan.

Minä en. Vain täydellisen kädetön ihminen jää Suomessa asunnottmaksi, eli nämä ovat suuremman luokan juoppoja ja nistejä, joista ei ole mitään hyvää tiedossa ikinä. Antaa vaan pakkasen jäädyttää ne pois. Ja suurempia syöttöporsaitahan nuokin ovat, kun viinoittelu jatkuu sossutukien muodossa hamaan tappiin asti.

Vierailija
12/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki iloitseminen pitäisi lopettaa, hymyilemisestä vähintäänä sormenheristelyä ja katse pitää pitää maassa, kun kävelee ulkosalla. Musiikkia ei saisi kuunnella kuin kirkoissa urkumusiikkina mollissa. 

Vierailija
13/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla rahalla sä saisit niille jotkut kusiset pillimehut. 

En ymmärrä tätä kitinää näistä juhlista, jos ne järjestettäis joka viikonloppu niin toki, mutta  että kerran vuodessakin on liikaa? 

Vierailija
14/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki iloitseminen pitäisi lopettaa, hymyilemisestä vähintäänä sormenheristelyä ja katse pitää pitää maassa, kun kävelee ulkosalla. Musiikkia ei saisi kuunnella kuin kirkoissa urkumusiikkina mollissa. 

Ei kirkossa uruilla vaan moskeijassa huilulla.

Vierailija
15/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin arpoa 666 juhlijaa. Pidettäisiin karaoke+ levyraati.

.

Vierailija
16/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kitinää näistä juhlista, jos ne järjestettäis joka viikonloppu niin toki, mutta  että kerran vuodessakin on liikaa? 

Tietysti on liikaa. Jos 260000 euroa heitetään kaivoon, niin se on liikaa, vaikka heitettäisiin vain yhden kerran.

Ennemmin juhlat kuin tukia juopoille, asunnottomille tai naapureille/hiekkanaapureille ja näiden kanssa lapsia tehneille pettureille.

Miksi pitäisi valita joko linnanjuhlat tai juopoille? On muitakin vaihtoehtoja. Sen 260000 voisi antaa vaikka lastensairaalalle.

Vierailija
17/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on liikaa. Jos 260000 euroa heitetään kaivoon, niin se on liikaa, vaikka heitettäisiin vain yhden kerran.

´Miksi aina on tylsät vaihtoehdot, eli joku sosiaalihuolto tai juhlat? Aina juhlat, muutama kuollut lapsi ei minua kiinnosta.

Ennemmin juhlat kuin tukia juopoille, asunnottomille tai naapureille/hiekkanaapureille ja näiden kanssa lapsia tehneille pettureille.

Miksi pitäisi valita joko linnanjuhlat tai juopoille? On muitakin vaihtoehtoja. Sen 260000 voisi antaa vaikka lastensairaalalle.

Vierailija
18/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Kyllä joitain perinteitä saa säilyttää! On mukava katsoa sitä pukuloistoa. Upeat juhlat !

Vierailija
19/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoonhan se raha ei mene, vaan kiertoon.

Sillä rahalla ostetaan yrittäjiltä elintarvikkeita, kukkia yms ja yrittäjä maksaa veroa.

Niin se yhteiskunta toimii.

Vierailija
20/143 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoonhan se raha ei mene, vaan kiertoon.

Sillä rahalla ostetaan yrittäjiltä elintarvikkeita, kukkia yms ja yrittäjä maksaa veroa.

Niin se yhteiskunta toimii.

Luuletko, että öyhöttäjät ymmärtävät näin monimutkaista asiaa? Heidän mielestään jokainen linnan juhlien vieras on ELIITTI,,LBANKKIIRI joka saa Salelta 260 tuhatta euroa juuttikassissa, jossa on euron symboli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi