Suosittele talvikenkiä naiselle joka kävelee paljon
Pohjoisen talvi joten ääriolosuhteet monesti. Kenkien pitäisi olla lämpimät, helppo ja nopea sujauttaa jalkaan ilman narujen solmimista ja kyykistelyä, Ei Kuomia, vaan pitäisi olla vielä suht nätit ja sopia muidenkin kuin ulkohousujen kanssa.
Kommentit (20)
Maiharit, ne on olleet mulla parhaat kävellä. Etsi nahkaiset.
Mulla on Sorelit, tosin ymmärrän että ei miellytä kaikkia ulkoisesti. Liikun kuitenkin työn puolesta paljon talviaikaankin ja noi saa hyvin metsäsuksiin/lumikenkiin kiinni ja silti pystyy käyttämään myös julkisilla paikoilla. Ja ovat lämpimät.
Toisena mulla on Timberlandin klassikkomallit ja ryöttäkeleille ihan vahat kunnon Sievin maiharit, mutta jos et halua pelata narujen kanssa, niin sitten Sorelit.
Mulla on nauhakenkiä. Icebugit liukkaille ja Merrellit vähemmän liukkaille. Jalkaan sujautettavina huopikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nauhakenkiä. Icebugit liukkaille ja Merrellit vähemmän liukkaille. Jalkaan sujautettavina huopikkaat.
Huopikkailla ei kyllä kävellä paljon, mutta en kävelisi paljon millään kengällä, joka vaan sujautetaan jalkaan.
Käytätkö talvella ulkona sisähousuja?
Minä tykkään Hokan juoksulenkkareista. Ovat kauniin värikkäitä ja pohjassa on sopivasti joustoa asfaltilla juoksuun.
Sorel Caribou -saappaat ja Vikingin vuorilliset talvikumisaappaat. Toimii kelissä kuin kelissä. Sorelit on niin kalliit että niissä kehtaa mennä stadissakin, ei ole noloa. Canada Goosen untsikan/parkan kans sopii jees.
Ostin Tokmannilta halvat nilkkurit ja ne ovat yllättäen parhaat talvikenkäni. Eli ei tarvitse ostaa kalliilla merkkikenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huopikkailla ei kyllä kävellä paljon, mutta en kävelisi paljon millään kengällä, joka vaan sujautetaan jalkaan.
Kumpparit. Vaeltajatkin käyttävät niitä.
Vierailija kirjoitti:
Huopikkaat ei todellakaan liukkaalla kelillä. Ei minkäänlaista pitoa. Sateella ja loskalla menee pilalle. Epäkäytännölliset kengät.
Vierailija kirjoitti:
Converse all star ympäri vuoden
Ovat muuten aika ikävät tuolla käsivarren Lapissa siinä joulu-maaliskuussa. Vaikka olisi pitkävartiset, niin lumi kastelee aina nilkat ja se kumipohja on parillakin villasukalla kylmä. Eivätkä kestä muuten jäätymistä kunnolla, se kumi halkeaa.
Kokeillut olen, koska onhan ne coolit, mutta ei kovin käytännölliset kovimmilla pakkasilla :D
Viking goretex saappaat. Tosi ihanan tuntuset jalassa, unohtaa ihan että on edes kengät jalassa kun ovat niin pehmoset ja mukavat. Helppo vetää jalkaan, ei mitään vetoketjuja tai nauhoja, kestää kosteutta ovat lämpimät. Mulla nuo samat kengät nyt neljättä vuotta käytössä ja vielä ovat täysin toimivat. Kävelen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huopikkaat ei todellakaan liukkaalla kelillä. Ei minkäänlaista pitoa. Sateella ja loskalla menee pilalle. Epäkäytännölliset kengät.
Nykyhuopikkaissa on muovipohja. Mutta ei tosiaan käyttöön kuin vain pakkasilla.
Sonnin pitkävartiset kullinnahkasaappaat.
Vierailija kirjoitti:
Viking goretex saappaat. Tosi ihanan tuntuset jalassa, unohtaa ihan että on edes kengät jalassa kun ovat niin pehmoset ja mukavat. Helppo vetää jalkaan, ei mitään vetoketjuja tai nauhoja, kestää kosteutta ovat lämpimät. Mulla nuo samat kengät nyt neljättä vuotta käytössä ja vielä ovat täysin toimivat. Kävelen paljon.
Näistä kiinnostuin. Millaisia saappaita tarkoitat, voisitko laittaa linkin?
Vierailija kirjoitti:
Ostin Tokmannilta halvat nilkkurit ja ne ovat yllättäen parhaat talvikenkäni. Eli ei tarvitse ostaa kalliilla merkkikenkiä.[/quote.Vastaava oistin tarjous Itis citymarket.49.50e.Lukee soft shell Veden pitävät .Läminvuori nilkurit:Future sport. Ja inä todella kävelen päivittäin paljon. 2 X päivässä saan askelmitarini täyteen vaihdellen 20 000-24 000. Hyvin liikuu nivelrikko polveni jalkinesissa ,joissa toisessa viellä kierukanrepeämä.Edelinen talvi oli hyvät uudet Mustat Kuomat,joilla samat askelmärät kävelin.. Joku vaihtoi ne liikunatunilla ja jätti omat vanhat kuomat sinne,joissa sivu rikki.. Häipyi ennen lähtöäni.Katsoin kuomia ei minun,ei nimeä minun? Mutta en sukasilla voinut pois lähteä.Opin vain laittaa jotkut vanhat talvi kengät saleille missä ei paikkaa lukkojen taakse takit/ kengät.Kengät oli ne talvi tai kesäkengät ripuu omasta askelesta myös jalkapohjan rakentesta,kuin onko rintava jalka vai ei.Joten ei voi sanoa joku on hyvä,joku huono.Sen märä oma jalka jokaiselle.Apua saa urheilulikeiden kuin kenkä kaupojen myjiltä kenkien valintaan aina!
Jotkut Chelsea-bootsit