Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla villasukat ja villapaita/neuletakki päällä?

Vierailija
02.12.2022 |

Miten on?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat jalassa ja kaulassa tämmöinen villainen tuubihuivi. Huivin venytän olkapäille, lämmittää ihanasti. Eikä tule kuuma kotona puuhastellessa niinkuin villapaita päällä välillä tulee.

Vierailija
62/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostin 2 sähkö pateria K-Raudasta.

Vierailija
64/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aina viileää, ennen energian hintojen kallistumistakin. Olen siis jo ehtinyt tottua tähän, kun olemme asuneet talossamme yli 13 vuotta. Olen jo sen verran tottunut, että mulle tulee helposti toisten mielestä normaalissa huonelämpötilassa hieman tukala olo, vaikka ei olisikaan paljon päällä. Ehkä se ei ole niinkään se lämpötila, vaan lämpimän sisäilman hengittäminen, en tiedä. Olen myös osittain tallilla töissä, ja siellä on kylmä sisäilma. Nyt olemme pihistelleet lämmityksessä hintojen takia, ja välillä on ollut oikeastikin kylmä, mutta vaikka en olekaan mitenkään kuumaverinen, enimmäkseen en kuitenkaan mitenkään kärsi tästä.

Ja on siis useampi kerros villasukkaa jalassa ja islantilaisvillapaita päällä. Pidän sitä muuten kesälläkin, jos ei nyt kuuma ole, laitan vain pelkkien rintsikoiden päälle.

Vierailija
65/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja villapaita on :)

Vierailija
66/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+23°C sisällä, ei tarvitse mitään villajuttuja, ei kaulassa eikä jalassa.

Vierailija
67/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa halvat oikeat villahousut?

Vierailija
68/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, joka päivä alkaen syyskuusta.

Vierailija
69/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään halpoja, mutta esim. Muhoksen villalla on erähousuja, jotka ovat paksua villaa.

Vierailija
70/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lämmin hupullinen fleese yllä ja jalassa on tuollaiset tekniset Bridgedalen vaellussukat. Mut tyypilliset vaatteet kotona. Tosin nyt ei ole olohousuja/verkkareita vaan olen kääriytynyt villaiseen shaaliin (mun kietaisuvillahame talvi-iltoina).

Vierailija
71/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässä nyt joku n. 20 astetta lämmintä ja tarvitsee 2-3 kerrosta pitkähihaisia vaatteita (villakerrasto, collarit, villapaita, neuletakki, villasukat ja villatohvelit). Viluttaa. +21 ois minulle sopiva lämpötila, näköjään en vaan totu kylmempään vaikka useampana vuonna on jo pidetty taloa näissä lämmöissä. Leivinuunin vieressä on hyvä olla.

Vierailija
72/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on, vetäisen ne aina heti jalkaan töistä tultua. Paitana yhä sama kauluspaita kuin töissä, en oo viitsinyt vaihtaa, kun ei oo mitään aktiivista ohjelmaa ollut iltaan, kävin vain ostoksilla ja oon tehnyt vapaaehtoistyön kirjanpitoa. Kohta saunaan, ja yövaatteet ylle.

Vierailija
73/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä hetkellä - menossa iltakävelylle niin on lenkkivaatteet valmiiksi päällä kun odotan, että uunin pellin voi tyrkätä kiinni ennen lähtöä. Normaalisti kyllä villasukat kotona, lattiat ovat kesälläkin viileät. Villapaitoja en hirveästi pidä, mutta pitkiä kalsareita ja kerrostoa kylläkin. Ja sitten on lämmin college-huppari, jos alkaa enemmän paleltamaan

Vierailija
74/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään halpoja, mutta esim. Muhoksen villalla on erähousuja, jotka ovat paksua villaa.

Kiitos vinkistä. No mistä löytyisi halvimmat?

Vierailija
75/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä villatakki että villasukat. Sukat ovat vanhemman sukulaisen neulomat ja aivan ihanat. Täällå mökillä on asteita 17-18, mukavaa kun voi kääriytyä ihanaan villatakkiin. Yleensä ei voi, kun olen aina kuumissani.

Vierailija
76/78 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villavaatteet kutittavat. Untuvaa on kallis käyttää. Untuvan peseminen ja varsinkin kuivaaminen on hankalaa. Tekokuituiset sukat ovat jääkylmät kylmää lattiaa vasten. Fleeceistä varmaan jää paljon mikrokuituja ympäristöön. Mietin, pitäisikö käyttää kenkiä - alakerrassa ei tykättäisi... Tämä kylmyys kyllä mietityttää ja vie aikaa...

Vierailija
77/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset merinovillapaita ja urheilusukkatyyliset merinosukat. Töissä toimistolla.

Vierailija
78/78 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei palella.

On, eikä palella.

Mikä on tämä useimmiten kirjoitettu; ja ei, pitää olla; eikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi